Digitalizace: Jsme na straně diváků Jan Lamser, člen představenstva a vrchní ředitel ČSOB odpovědný za Poštovní spořitelnu a přímé bankovnictví 17. května.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Připravenost České televize na vysílání v HD
Advertisements

© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Kudy vlastně putují peníze
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace.
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Sociálně-aktivizační služba pro rodiny s dětmi
Prezentace PROJEKTU SENIOR POINT
Dopad daňových reforem na trh bydlení ing. Tomáš Prouza, MBA, ředitel péče o klienty a ombudsman Stavební fórum, Praha, 22. května 2007.
Bilance české digitalizace Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity Aktivita VI/2 – Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností.
SBĚR A ANALÝZA VZDĚLÁVACÍCH A ROZVOJOVÝCH POTŘEB V ČESKÉ SPOŘITELNĚ, a.s. Mgr. Oldřich RANDULA, ředitel odboru vzdělávání, ČS, a.s. HR ŽIVĚ leden.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Hospodářská komora hlavního města Prahy Partnerství je součást zdravého podnikání Prezentace pro Městskou část Praha 13.
Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti Číslo šablony:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_19_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Ing. Pavla.
Národní tematická síť F NTS F – národní tematická sít F Ing. Václav Götz 19.listopadu 2007.
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Rozumíme penězům Buštěhrad Projekt Rodina Splátkova  Sociální postavení  Ekonomická situace  Příjmy  Výdaje  Finanční produkty / stavební.
PhDr. Radek Eichl, Ph.D. Jednatel společnosti.
 VY_32_INOVACE_16_04  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY - Pevný bod ve světě podnikání KRAJSKÁ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA LIBEREC Od počátečního vzdělávání k dalšímu vzdělávání
Národní konference eTwinning 28. – 30. dubna 2011 Praha Petr Chaluš.
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Základní služby Internetu
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy: Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská 839, Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
Přístup státu k budování informačních systémů veřejné správy ing. Tomáš HOLENDA odbor informatizace veřejné správy Ministerstvo vnitra ČR.
Specializovaná elektronická média pro veřejnou správu, Projekt Matra – Solón Solón Matra.
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
CIO priority | Priority IT v bankách a pojišťovnách| Lukáš Klášterský 1.
NEBOLI. Pojem elektronické bankovnictví Podstatou je elektronické jednání mezi klientem a finanční institucí. Podstatou je elektronické jednání mezi klientem.
INTERNATIONAL BANK BANKOVNICTVÍ- PORADENSTVÍ-INVESTICE.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Konference Inovace ve vzdělávání a vzdělávání o inovacích Praha, Technologické centrum AV ČR Centrum pro transfer technologií CeTT.
Projekt: Klidnější život s dobrým rodinným rozpočtem „Jak se starat o rodinné finance“ InHelp, o.p.s. 5.Května 3, Milovice.
Cloverleaf Limited s.r.o. IČ: Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky v rámci Operačního.
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy: Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská 839, Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
Informace jsou základním předpokladem úspěšného podnikání.
Milan Cerman předseda představenstva AKCENTA CZ, a. s.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
MBank Maximum výhod a pohodlí ??? PETRA NGUYENOVÁ ma381.
Sekce digitální ekonomiky Digitální Česko v. 2.0 Cesta k digitální ekonomice Milníky cesty k digitální ekonomice Co bude dál? 1.
IBM Global Services © Copyright IBM Corporation 2002 Internet ve státní správě a samosprávě, Programy „Blended Learning“ pro zaměstnance.
Očkovací centra Avenier (nejsou jen pro cestovatele) Mirka Kohoutková Obchodní a marketingová manažerka Praha Avenier, a.s., Bidláky 20, 639.
Jak na nové členy ? Sekce pro práci s členskou základnou Martin Vacek
KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
Digitální Česko – veřejná konzultace Ing. Jan Duben ředitel sekce elektronických komunikací a poštovních služeb © 2010 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
SOLÓN elektronická publikace pro pracovníky veřejné správy a návštěvníky knihoven Vydavatel: Triada, spol. s r. o. Ing. Barbora.
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
PROJEKT „Integrace sociálně znevýhodněných občanů mikroregionu Prachaticko se zaměřením na začlenění klientů smíšeného Azylového domu v Husinci na trh.
KB – tradiční partner českých potravinářů a zemědělců
Důležitost digitalizace Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
KAPITOLA 9: ZÁKLADNÍ DRUHY OPERACÍ - KOMERČNÍ BANKOVNICTVÍ Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business.
Prezentace produktů KB pro české exportéry do Ruské federace Business den Ruské federace Iveta Ocásková
Komerční banka – partner pro Vaše podnikání. | Na aktuální rostoucí chuť inovovat a rozvíjet podnikání reaguje banka nabídkou produktů a služeb, které.
Strategie rozvoje zemského televizního vysílání 3. prosince 2015 Volební výbor Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky Martin Gebauer Generální.
VY_62_INOVACE_ – Přímé bankovnictví Autor Ing. Hana Sůvová
Elektronické bankovnictví
Elektronický obchod z pohledu České republiky
Podpora podnikání z pohledu bankovního sektoru
Bankovnictví Mgr. Yvetta Kałužová
CHYTRÉ MĚSTO VIZE ČESKÉ SPOŘITELNY.
Česka spořitelna je členem Erste Group
Souhrnné informace Kontaktní údaje: Jindřišská 889/17, Praha 1
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

Digitalizace: Jsme na straně diváků Jan Lamser, člen představenstva a vrchní ředitel ČSOB odpovědný za Poštovní spořitelnu a přímé bankovnictví 17. května 2007

2 Banka a digitalizace obecně… Budoucnost finančních služeb vidíme v důsledné multikanálové distribuci, kdy klient sám rozhoduje o tom, kterou cestou se vydá do banky DVB je jedním z těchto distribučních kanálů. Který umožňuje s větším pohodlím pro celou rodinu, na větší „pracovní ploše“ televizní obrazovky a při snadnějším ovládání využívat řadu služeb najednou Máme důvěru svých klientů, chceme jim pomoci řešit životní situaci (internet je možnost, digitální vysílání nutnost) = dochází ke změně životního stylu Pro diváka je účast banky při přechodu k digitálnímu vysílání nezbytná – financování nákupu digitální techniky, mikroplatby za interaktivní služby, platební styk mezi obchodníkem a klientem Elektronické cesty obecně umožňují obchodníkům významně lépe tvořit nabídky produktů a služeb a komunikovat s konkrétními cílovými skupinami

3 Jsme na straně diváka… Divák dnes potřebuje poradit, co pro něj přechod na DVB znamená, jakou digitální techniku si pořídit a jak to financovat Poskytneme mu dostatek informací o tom, jaké služby a jakým způsobem bude moci využívat = zbavíme diváka ostychu z nové technologie Pokud bude chtít využívat interaktivní aplikace, potřebuje v TV jednoduchý a pohodlný přístup k platební funkci V rámci našich aplikací se mu otevře nabídka produktů a služeb jen těch obchodníků, které banka považuje za důvěryhodné = jsme ombudsmanem našich klientů Připravujeme aplikaci Videobankéř, který může během tématického TV dokumentu informovat diváka o jeho finančních možnostech objednat si např. dovolenou u vybraných cestovních kanceláří nebo si sjednat financování rekonstrukce bytu

4 1.Saturace digitální technikou: Realizujeme Klientské programy: Věrnostní pro stávající a Motivační pro potenciální klienty Nabízíme dostupné platformy DVB Zajišťujeme i odbornou instalaci Poštovní spořitelna digitalizuje už dnes… 2.Vzdělávání a poradenství: Realizujeme vzdělávací kampaň na všech úrovních společnosti (klient, místní samospráva, státní správa, atd.) Např. pořádali jsme seminář v PSP, spolu s partnerem CG jsme od ledna realizovali na Domažlicku 15 seminářů pro tamní občany 3.Videobankéř a interaktivní služby: Klienti od banky očekávají konkrétní radu v životních situacích Chceme otevřít TV svět středním a menším podnikatelům Poštovní spořitelna vidí digitalizaci jako možnost zvýšit pohodlí svých klientů

5 Kam směřujeme v rámci digitalizace Další distribuční kanál pro běžné bankovnictví (obdoba ELB) Podpora interaktivních doplňkových služeb, např.: –Mikroplatby např. za stažení filmu nebo příspěvek na charitu během vysílání –Platební styk pro TV Shopping –On-line sázení na průběžné výsledky sportovních utkání Rozvoj On Demand –Finanční poradenství a vzdělávání –Platforma pro zprostředkování obchodů mezi našimi podnikateli a našimi klienty –Chceme podporovat rozvoj prostoru pro občanské spolky a další zájmové aktivity Pilotně testujeme Videobankéře, který bude plnit funkci on-line poradce při používání interaktivních služeb = větší specializace bankovních operátorů pro řešení konkrétních situací klienta

6 Poštovní spořitelna – partner digitalizace Dámy a pánové, děkuji za pozornost. Jan Lamser

7 KDE VIDÍME ROZDÍLY MEZI WWW A TV Kmitočty jsou omezené, tedy i přes liberalizaci TV trhu je počet hráčů omezený, investiční nároky jsou řádově vyšší (např. výroba www stránek stojí zhruba tolik co jeden televizní pořad) TV svět se zatím jeví jako konzervativnější a stabilnější z hlediska technologických inovací a aplikačních systémů = překotnost IT novinek může být pro řadu lidí bariérou Předpokládáme, že tyto přirozené regulace trhu zvyšují důvěru klientů při finančních operacích a ochotu užívat pohodlnější a uživatelsky přátelštější rozhraní (ovládání přes dálkový ovladač) DVB má dvě vrstvy přenosu informací, paralelně může docházet k hromadné distribuci a zároveň ke konkrétní komunikaci