ČESKÉ DRÁHY A E-LEARNING Vladimír Sosna
Osnova Cesta k e-learningu Cesta k e-learningu Osobité prvky systému ÚPV Osobité prvky systému ÚPV Současnost a vize Současnost a vize
Ústav podnikového vzdělávání Českých drah povinné školení povinné školení kvalifikační kurzy kvalifikační kurzy
Klasický výukový proces nízká účinnost nízká účinnost minimální rozsah praktických cvičení minimální rozsah praktických cvičení absence tréninku krizových a mimořádných situací absence tréninku krizových a mimořádných situací negativní postoj a pasivní přístup posluchačů negativní postoj a pasivní přístup posluchačů
Projekt změny on-line výuka pro 25 tisíc zaměstnanců on-line výuka pro 25 tisíc zaměstnanců trénink na počítačových simulátorech trénink na počítačových simulátorech vytvoření znalostní databáze vytvoření znalostní databáze
Osobité prvky systému ÚPV síť mikroučeben síť mikroučeben školení v libovolném čase na libovolném místě školení v libovolném čase na libovolném místě od přístup z Internetu od přístup z Internetu specifický význam pojmu kurz specifický význam pojmu kurz
Současnost povinné školení pro výpravčích pražského obvodu povinné školení pro výpravčích pražského obvodu nyní školení pro zaměstnanců ve 12 profesích nyní školení pro zaměstnanců ve 12 profesích 20 kurzů ročně - náhrada hodin klasického školení 20 kurzů ročně - náhrada hodin klasického školení dva běhy e-kurzu pro výpravčí dva běhy e-kurzu pro výpravčí dokončuje se scénář tréninku výpravčích na počítačových simulátorech dokončuje se scénář tréninku výpravčích na počítačových simulátorech
Budoucnost ozvučené verze kvalifikačních kurzů s náročnějšími animacemi ozvučené verze kvalifikačních kurzů s náročnějšími animacemi tvorba znalostní databáze tvorba znalostní databáze systém soustavného odborného vzdělávání systém soustavného odborného vzdělávání ZALOŽENÍ ELEKTRONICKÉ ŠKOLY ČESKÝCH DRAH ZALOŽENÍ ELEKTRONICKÉ ŠKOLY ČESKÝCH DRAH