Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2673 Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro:3.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Podstatná jména procvičujeme rod pád číslo vzor
Vzory podst. jmen rodu ženského
Číslo v digitálním archivu školy
Číslo v digitálním archivu školy
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky 3. ročníku ZŠ Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Vzory podstatných jmen
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
PRAVOPIS PODSTATNÝCH JMEN
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 3.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_509_Podstatná jména rodu ženského AUTOR: Mgr. Michaela Rychnovská.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 3.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
SKLOŇOVÁNÍ PODSTATNÝCH JMEN RODU ŽENSKÉHO
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Český jazyk – Pravopis podstatných jmen rodu ženského – 5. ročník
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další používání podléhá autorskému.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro:3.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_558_VZORY_RODU_ŽENSKÉHO Téma: OPAKOVÁNÍ VZORŮ.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Podstatná jména rodu ženského
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Český jazyk Vzor píseň Mgr. Renáta Slámová ZŠ Jenišovice
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Český jazyk Vzor růže Mgr. Renáta Slámová ZŠ Jenišovice
VYUŽITÍ MULTIMEDIÁLNÍCH NÁSTROJŮ PRO ROZVOJ KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ ŽÁKŮ ZŠ BRODEK U KONICE REG. Č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Český jazyk Ročník: 4.
Skloňování vzorů podstatných jmen rodu ženského
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Český jazyk 4. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_10_Podstatná jména-rod ženský Autor Mgr.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název:
VZORY PODSTATNÝCH JMEN ROD ŽENSKÝ Jméno: třída: Zopakuj si: podstatné jméno vzor ves květina větev kniha čepice vařečka konev poklice sůl kuchařka lampa.
VY_12_INOVACE_ČT4.09/2 Autor: Tereza Zástřešková Datum vytvoření: leden 2012 Ročník: 4. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor:
VY_32_INOVACE_25B_PODSTATNÁ JMÉNA RODU ŽENSKÉHO
Název školy : ZÁKLADNÍ ŠKOLA NOVÝ KOSTEL,OKRES CHEB
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
ŽENA.
Skloňování podstatných jmen
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Anna Činátlová Číslo
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Vzdělávací Jméno autora Mgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvoření
Škola Základní škola Tehov, okres Praha-východ, Tehov 78, Autor
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_17 _Vzory podstatných jmen rodu ženského, žena, růže Autor: Regina Byrtusová Předmět: Český jazyk Třída: 4., 5. ročník Šablona.
VZORY PODSTATNÝCH JMEN
Škola Základní škola Tehov, okres Praha-východ, Tehov 78, Autor
Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název: VY_32_INOVACE_04_ČESKÝ JAZYK
Český jazyk – Skloňování podstatných jmen
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_28_ČJ4
ANOTACE Materiál je určen pro žáky 4. ročníku
Podstatná jména rodu ženského pracovní list
Procvičování skloňování podstatných jmen rodu ženského
Název školy:. Základní škola a Mateřská škola Nymburk, Komenského 589-
Transkript prezentace:

Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 4.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová Základní škola a Mateřská škola Větřní Školní Větřní Téma hodiny: Rod ženský - píseň

ROD ŽENSKÝ – VZOR PÍSEŇ Jednotné číslo Množné číslo 1.pád – píseň 1.pád – písně 2.pád – písně 2.pád – písní 3.pád – písni 3.pád – písním 4.pád – píseň 4.pád – písně 5.pád – písni! 5.pád – písně! 6.pád – písni 6.pád – písních 7.pád – písní 7.pád - písněmi

Doplň: V postel__, ostrov__, pěnkav__, bez brýl__, goril__, do budov__ škol__, obil__, kmeny líp__, kus klobás__, nalil jsem do mís__ polévku s petržel__, v církv__, v__ndej map__, l__ska s broskvem__ a se sl__vam__, v širých step__ch, v lahv__, na pol__, včel__ se žihadl__, modré chrp__, se silnou vůl__, nepodvol se zvůl__, naplň mís__ hruškam__ a třešněm__, v__šněm__ a sl__vam__, vánočka s mandlem__.

Doplň y/i. Na mez__ hnízdilo mnoho koroptv__. B__l jsem právě u Pavl__, jedli jsme z hluboké mís__ salát s mrkv__. Mirek ležel v postel__. Pozorovali jsme pěnkav__ ve větvích vzrostlé líp__. V__lupovali jsme pecky z broskv__. Mam__nka neměla mnoho zábavy, vařila na pánv__. Připravila si mléko v láhv__, slív__, cibul__ a hrnek plný fazol__. Chystala slavnostní tabul__. Při vaření se obv__kle dívala na televiz__. Z lednice si ještě v__ndala houb__. Potom unaveně usedla na židl__ a pozorovala s námi vos__ a včel__, které létaly kolem naší pěnkav__. Soused v__kládal z korb__ vozidla cihl__, které mu přivezli až z Morav__. V televiz__ právě v__sílali pořad o nejstarší kapl__ města Ostrav__.

Doplň y/i. Seděl jsem na mez__ a pozoroval žáb__. Uv__děl jsem tam také stop__. Nad hlavou mi šuměly košaté líp__ a na neb__ právě letěly divoké hus__. Počasí b__lo krásné. Obilí rostlo na pol__, údol__m pl__nula řeka. Večer jsme si hráli s dívkam__ se švihadl__. Večeřeli jsme na vysoké hráz__ chléb s ředkv__ a polévku s petržel__. Tatínek seděl v houpací židl__ a za malou chvíl__ spal. Unavil se odpoledne rytím v zem__. Okopával cibul__. Mam__nka se vždy v__ptávala, proč nejsem v postel__. Takové b__ly mé prázdniny v polab__. Oblékl jsem si košil__ s krátkými rukáv__. Kobyl__ a kráv__ se vracely z pastv__. Pásly se na pol__ za hráz__.

Doplň y/i. Za sv__tu lamp__, koláč s broskvem__, polož cibul__ k té láhv__, pojď k tabul__, dám si hrnek káv__, sklenice sladké šťáv__, na mez__ rostly staré vrb__, bříz__ a líp__, v__lezl z hluboké jám__, žíl__, na ruce, udeřil se do hlav__, jídlo na pánv__, seděl na větv__, přišel za chvíl__ a v__tasil šavl__, postavil mu pomník ze žul__, rád chytám ryb__, v__lov rybníka, kolem jsou jen strmé skál__, zastavili se zavazadl__ u mé vil__, zlos__n nemá svědom__, přišel s opuchlými chodidl__, úkryt vrákos__, jedeme do jihlav__, kytice bledul__, čepice s bambul__, fazole s cibul__, vodní želv__, vos__ se včelam__, v__hladovělé šelm__.