Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/02.0033.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Advertisements

Sportovní centrum pro mládež v areálu ZŠ Vrchlického a Sokolovská Námět projektu IPRM : - Atraktivní a kvalitní život v Liberci - Rozvoj infrastruktury.
JÁNSKÉ KOUPELE Jakub Rebl.
Dana Hendrychová Anna Vostřelová Univerzita Pardubice
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k seznámení žáků s nejznámějším západočeským.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Středočeský kraj a Praha.
DM Lovosická a Dittrichova
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Zámek Dobříš Od Kačky H..
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Typy krajiny podle vzhledu
Název projektu: Vyrovnání handicapu žáků GVN J. Hradec při studiu přírodovědných disciplín praxí Žákovská prezentace z přírodovědných exkurzí Registrační.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
T ATO PREZENTACE JE HRAZENA Z PROJEKTU : Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Hrobka Haugwitzů v Náměšťi nad Oslavou hrobka leží v Náměšti nad Oslavou, necelých 500 m od Masarykova náměstí a zámku, vedle rozsáhlého hřbitova ZDE.
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
ČESKÉ DĚDICTVÍ UNESCO Jan Janeček.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Naše město Zruč nad Sázavou.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZEM_BR_2_09.
ŠKOLNÍ VÝLET Buchlov Buchlovice Buchlovice. Vážení rodiče,milí žáci, i v letošním školním roce 2008/2009 pojede naše třída 3.B na školní výlet. KAM? Prohlédnout.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Pozděchov je obec v okrese Vsetín Zlínského kraje. Má 585 obyvatel
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
CEVTECH Soběslav Vítejte v Centru Ekologických a Vodárenských Technologií !
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Naše město Vizovice Nela Svačinová.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
 Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky  Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Znáš Víš, které to jsou ? PAMÁTKY UNESCO V ČR
Matěj Stolička, Ondřej Vavro, Lukáš Čecháček, Jiří Močkoř.
MELODIE Úvod Tato internetová prezentace navazuje na první část, která byla zpracována v roce Jedná se o pokračování zajímavých budov a objektů,
HLAVNÍ PAMÁTKY ČESKÉ REPUBLIKY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Čiháková. Dostupné z Metodického portálu
Současnou podobu dala zámku novogotická přestavba ve stylu tudorské gotiky z let , jejímž autorem byl Jiří Wingelmüller. Část barokního zdiva.
Zámek Trója Zámek Troja (známý též jako Trojský zámek) je barokní stavba v pražské městské části Troja. Stojí v bezprostřední blízkosti Vltavy a v jeho.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiáluVY_32_INOVACE_VV_4_KR_15_PAMATKY_CESKYCH_BUDEJOVIC_A_BLIZKEHO_OKOLI.
Autor prezentace: Vojtěch Kolařík Autor obrázku: 1 - Podzemnik (CC-BY-SA) 2, 3 - Karl Gruber - 2, 3 - Karl Gruber - karl.gruber[at]mmcx.net.
MELODIE.
ROZHLEDNA BABYLON MAREK SMUTNÝ P4 2011/2012.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky
ZŠ a MŠ Svatobořice-Mistřín
Tato prezentace je hrazena z projektu:
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
VLASTIVĚDA vypracovala: Mgr
LITOMYŠL velkolepé renesanční zámecké sídlo ve stylu italské renesance
Transkript prezentace:

Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/

Lovecký zámek VLČÍ KOPEC

Nevelký lovecký zámek Vlčí kopec stojí v parkově upraveném lese vysoko nad pravým břehem řeky Oslavy. Zámek Vlčí kopec se nachází na Třebíčsku v kraji Vysočina.

Zámek je zčásti přízemní a zčásti patrová stavba obdélníkového půdorysu. Využívá místní terén a vyniká na mírném svahu. Postaven je ve stylu klasicismu.

V zámeckém interiéru je pozoruhodný bohatě zdobený velký sál. V sousedství zámku, v původním přírodním parku, stojí další 2 stylové budovy a 2 hájenky, které dohromady tvoří malebný areál.

Hrabě Jindřich Vilém Haugwitz nechal v letech 1829 – 1830 postavit lovecký zámek. Původní jméno zámku bylo Heinrichslust. Zámecké objekty využívala šlechta v době honů. V přilehlé oboře se chovala převážně černá zvěř, jeleni, srnci a daňci. Vlčí kopec zůstal majetkem Haugwitzů až do roku V 60. letech minulého století zámek nákladně renovovaly Jihočeské energetické závody, které jej dodnes využívají jako rekreační a školicí středisko. Rekonstrukce je příkladem zdařilého architektonického přístupu k původní podobě a zachovává malebnost celého areálu. Ubytovací kapacity jsou k dispozici i veřejnosti.

Vypracoval P. Chvátal, třída P3 ve školním roce 2010/2011