MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚVOD DO MARKETINGU.
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_01.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Marketing, marketingové.
ZALOŽENÍ TJ/SK Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 5. Manažer v organizaci.
Význam informací v podnikání
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Marketingový mix 4 P.
Výrobek a jeho životní cyklus
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
ÚVOD Management a marketing
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Předmět: Řízení podniku 1
MARKETINGOVÝ MIX.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
úvod pojetí a obsah marketingu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Podnikatelské koncepce
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
MARKETINGOVÝ MIX.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
8. Marketing.
Model strategie marketingového mixu
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
MARKETING 1. Význam marketingu Podílí se na vývoji a zdokonalování výrobků a služeb Ovlivňuje distribuční a cenovou politiku Je těsně spjat s propagací.
PODNIKOVÉ ČINNOSTI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Marketing a marketingový.
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Tvorba marketingového mixu
Marketingový systém řízení
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Ekonomika malých a středních podniků
V hotelnictví a cestovním ruchu
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

MARKETING Brigita Stloukalová

Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové organizaci. Str ,

Sportovní marketing = součást procesu řízení, identifikace, předvídání a uspokojování požadavků zákazníka = navrhování a zdokonalování činností pro oceňování, propagaci a distribuci sportovního produktu = umění nabídnout poptávané služby ve správný čas na správném místě za odpovídající cenu správným lidem

Význam sportovního marketingu plusy určení cílové skupiny rozděluje produkty podle finančního efektu určení priority cílů organizace zisk doplňkových finančních zdrojů mínusy finance ovlivňují obsah činností finance nerespektují sportovní odbornost gigantománie omezení svobodné volby výkon za každou cenu sport se stává show

Marketingový mix ve sportu = základní strategie marketingu, která kombinuje nástroje marketingu = 4P product – price – place – promotion = soubor marketingových nástrojů, které firma používá, aby usilovala o dosažení svých cílů na trhu

Product = produkt ve sportu není homogenní – může to být sportovní zboží, služba, osoba, místo má hmotné i nehmotné atributy je důležité znát, co nabízím subjektivní hodnocení nepředvídatelný vývoj (např. výkonnost) malá možnost kontroly

Price = cena ovlivňuje chování zákazníka tvorba ceny ve sportu je vázána na druh produktu možnost ekonomické kalkulace (lekce plavání, lyže) úsudek o přínosu (cena hráče) slevy (permanentky, členství) způsob platby (měsíčně, 1/4letně)

Place = místo jak dostat produkt k zákazníkovi hmotný produkt = sportovní zboží, klasické cesty nehmotný produkt = služba, místo, myšlenka  zákazník musí za produktem přijít  hledá svědectví, hodnotí místo služby, vybavení, materiálové a personální zajištění, propagační materiály

Promotion = propagace komunikace vedená za účelem prodeje 4 základní činnosti = reklama publicita podpora prodeje osobní prodej záleží na cílech organizace, na cílové skupině, výši finančních prostředků  výběr médií, koncipování propagační zprávy