Copyright © 2011, atlantis Kontaktní centra ProCC.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora personálních procesů v HR Vema Jaroslav Šmarda
Advertisements

© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Copyright © 2011, atlantis FrontStage Intelligent Contact Centre.
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Proč jsme vytvořili vlastní filtr Kernun Clear Web. Filtrujete bez filtru? Josef Pojsl, TNS / Kernun Security Notes / Praha 11. října 2012.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
Komplexní řešení metropolitních sítí
Monitorovací systém Asistent
Workshop T-Mobile atlantis 18 dubna 2014 Distributed by atlantis | © Aastra 2012.
FrontStage Intelligent Contact Centre
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
1 Počítačové sítě Úvodní přednáška Cíl předmětu –seznámit se s principy datové komunikace –seznámit se s principy distribučních systémů –seznámit se s.
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
Úvodní studie pro Q&X Trading (Tomáš Klinský, Technica Solutions)
IISPP ■ pojem definován v letech v rámci přípravy výzkumných záměrů NPÚ na roky ■ dlouhodobý projekt na vybudování nového komplexního.
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.2 Představení společnosti Adresa: Čechova 1, České Budějovice Zahájení provozu: duben 2005 Tel./Fax.: 387.
Případová studie Business Intelligence ve společnosti Mountfield, a.s.
Podnikový systém SEWSS Jakub Charvát STATISTICA Enterprise-wide SPC System.
GORDIC ® + CA = vaše cesta ke zvýšení kvality a efektivity služeb DRMS FORUM Ing. Jakub Fiala vedoucí týmu CA Technologies programátor,
Informační systémy podnikové systémy CRM
Management telekomunikačních systémů
Audit IT procesů ve FNOL
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
M-Cloud.cz Groupwarové řešení pro malé a střední podniky.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
1 | Kaspersky Endpoint Security Přehled. 2 | Kaspersky Endpoint Security Kaspersky Endpoint Security for Windows Kaspersky Endpoint Security for Mac Kaspersky.
Copyright © 2011, atlantis Microsoft Lync ™ Stručný úvod do podnikové komunikace.
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
2 Jan Tomíšek Nová organizace služeb 3 Základní typy služeb poskytovaných společností Vema operativní hotline konzultace školení implementační implementace.
Prezentace 1 Kontaktní centrum Statutárního města Ostravy provozované společností OVANET a.s. červen 2009.
Informační systémy Tomáš Maděra.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Informační technologie pro české a slovenské zdravotnictví Integrační a komunikační centrum zdravotnických informací.
Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies,
Copyright © 2011, atlantisProNGX nahrávání telefonních hovorů.
Konference SI Praha Ladislav Přívozník is:energy czech a.s.
8. dubna 2013ISSS - Portál interních identit, Z. Motl1 Portál interních identit jako nadstavba identity managementu Mgr. Boleslav Bobčík, T-Systems Czech.
Informační systémy TPS,MIS, SIS.
Informační systém pro řízení lidských zdrojů ve veřejné správě
IP telefonie studie a co dál
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
CIS Cizinecký informační systém
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
Základní principy řešení a využití ERP aplikací
Algotech Telefon: Fax: Web: Adresa:Zirkon Office Center, Sokolovská 366/
Realizační tým ICZ duben 2005
Případová studie (řešení kontaktního centra a portálu HelpDesk) Petr Taševský Obchodní manažer – oddělení ENTERPRISE Případová studie (řešení kontaktního.
Copyright © 2011, atlantis Leden Copyright © 2011, atlantis Aruba VPN NEW.
1 iMUNIS Portálové řešení pro obce Mgr. Jan Brychta Mgr. Tomáš Lechner Triada, spol. s r. o.
1 Regionální a municipální informační systém RAMIS PVT, a.s., Kovanecká 30/2124, Praha 9 tel.: , fax:
ISSS IS HN/SS Softwarová architektura informačního systému hmotné nouze a sociálních služeb Jindřich Štěpánek
INTERNET VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ 2008 © Copyright IBM Corporation 2008 Správa obsahu v podání IBM 7. – 8. dubna 2008 ibm.com/cz/public Daniel Beneš.
GORDIC spol. s r. o. pobočka Ostrava. Obsah prezentace Varianty řešení -TC Kraje -TC Kraje – hosting dodavatele Maintenance, kompletní aplikační podpora.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Regionální a municipální informační systém RAMIS Ing. Petra Mikulecká,
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Studentská PARDUBICE Implementace MIIS na Univerzitě Pardubice Petr Švec, Univerzita Pardubice.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
13.přednáška – Elektronické zásobování Ing. Jiří Zmatlík, Ph.D. ČVUT, Fakulta elektrotechnická Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
Stalo se … příběh jednoho „průšvihu“ Ing.Tomáš Boubelík PhDr.Iva Moravcová Mgr.Oldřich Smola.
Proč jsme vytvořili vlastní webfiltr Kernun Clear Web Filtrujete bez filtru? Josef Pojsl, TNS / Seminář WEBFILTR Kernun / Praha 6. února.
9 zemí 3 kontinenty 50+ zákazníků uživatelů SAP 90 zaměstnanců
iMUNIS Portálové řešení pro obce
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Informační systémy podnikové systémy CRM
Transkript prezentace:

Copyright © 2011, atlantis Kontaktní centra ProCC

Copyright © 2011, atlantis Co si trh představuje pod pojmem Call Centrum Lidé z oboru IT/telekomunikací Zbytek trhu Orientace na zákazníka Orientace na rychlý zisk

Copyright © 2011, atlantis Skoro v každé společnosti bez ohledu na obor působení – Obchod – Výroba – Distribuce – Služby – Státní správa Pozitivní vliv ekonomické krize Poměr řešení na českém trhu maximálně desítky řešení v ČR Minimální obměna technologie Velký tlak na cenu řešení Negativní vliv ekonomické krize Trend cíleného marketingu Kontaktní centra Komerční Call centra

Copyright © 2011, atlantis Call centra z pohledu přístupu výrobce Open source řešeníŘešení atlantisVelcí výrobci telekomunikačního HW

Copyright © 2011, atlantis Aktuální trendy v CC Nové komunikační kanály Video operátoři Integrace do ICT infrastruktury zákazníka Cloudové řešení

Copyright © 2011, atlantis Aplikační platforma ProCC Ucelené řešení Agentské prostředí Administrátorské prostředí Terminály HW rozšíření Analýza řečí Nahrávání hovorů Home office IVR FMC Distribuovaná řešení Redundance FAX servery PBX

Copyright © 2011, atlantis Základní principy architektury Tele. operátor Nejvhodnější agent CC Klient Sofistikovaná aplikační vrstva ProCC ProServer ProCC IVR REC

Copyright © 2011, atlantis Struktura kontaktního centra hlas chat SMS web fax agenti | supervizoři | systémy ProCC BIanalýza CRM ERP Databáze klientů Historie transakcí Účetní systém Další aplikace Časté dotazy Denní špičky Nestandardní situace Reporting Online sledování Plánování zdrojů

Copyright © 2011, atlantis Obvyklý způsob komunikace Bez přímé integrace více kanálů je komunikace neefektivní. hlas chatweb o nutnost přepínat se mezi aplikacemi o chybí ucelený přehled o komunikaci o omezené možnosti reportingu o složité zaučování zaměstnancůNevýhody:Nevýhody:

Copyright © 2011, atlantis Komunikace pomocí ProCC Díky integrovanému pracovnímu prostředí lze z multikanálové komunikace vytěžit řadu výhod. o výrazná úspora času agenta o rychlé obsloužení klienta o úplný přehled o komunikaci o vyšší spokojenost zákazníků o možnost přípravy reportůVýhody:Výhody:

Copyright © 2011, atlantis ProCC Moduly ProCC telefoniemultimédiaCTI operace Inbound / Outbound IVR – interaktivní spojovatelka reporting online dohledy nahrávání hovorů administrace integrace s okolím Efektivní interní komunikace Přirozený kontakt se zákazníky Týmová spolupráce a komunikace Jednoduchá Administrace

Copyright © 2011, atlantis Kanály TDM IP G.722 Hlas Standard kodeky AASTRA Video Polycom řešení Video Vlastní web server FAX SMS mail Příchozí hovory IM Skype Chat Facebook Komponenta na stránky klienta Chat

Copyright © 2011, atlantis Modul In-bound

Copyright © 2011, atlantis Jarmila Nováková Radim Veselý Angličtina: 100% Asertivita: 70% VIP zákazníci : 80% Velké spotřebiče : 70% Malé spotřebiče: 60% Reklamace: 50% Angličtina: 70% Asertivita: 50% VIP zákazníci : 75% Velké spotřebiče : 100% Malé spotřebiče: 50% Reklamace: 80% Nastavuje supervizor CC v intuitivní matici znalostí a projektů Automatické spravedlivé střídání operátorů dle doby činnosti Skills set agenta

Copyright © 2011, atlantis Skills set agenta

Copyright © 2011, atlantis Out- bound Call list Ztracené hovory OdpověďWWW Out-bound modul Kontaktní formulář na www stránkách Zdrojový kód pro Vašeho správce webu Manuální nebo automatický import Multiformátový vstup: csv, xml, databáze Propojení přímo na databázi IS Automatická obsluha ztracených hovorů Detekce ztrát u operátora i v čekání Reakce na vstupní požadavek jiným distribučním kanálem Projektový hovor inicializovaný agentem

Copyright © 2011, atlantis Skriptovací modul – Call skript Dobrý den, volám Vám jménem společnosti HP Tronic, ráda bych se Vás zeptala na spokojenost s námi nabízenými službami, měl byste na mne 3 minuty svého času? Od 1.9 zavádíme novou službu nákupu na splátky zaslat bližší informace ANO NE ANO NE Zaslání podkladů Dále bychom Vám rádi Hodnocení výsledku telefonátu ANO NE Děkujeme za Váš čas, nashledanou o Jednotná firemní kultura o Nulová potřeba zaškolení (brigádníci) o Bezchybná výstupní databáze Výhody: o Pro odchozí i příchozí hovory o Kvóty – podpora norem CATY o Možnost přímého propojení s databází IS

Copyright © 2011, atlantis Modul - Případy Klasifikace (zařazení) požadavku automatická x agentem Založení případu Řešení první kontakt zákazníka, požadavek - Reklamace zaslány materiály a ceny Urgence ze strany zákazníka Zaslán návrh na řešení Potvrzení ze strany zákazníka reklamace vyřízena, zaslána informativní SMS Předání na jiného řešitele Uzavření případu o Centrální místo pro komunikaci k danému problému o Jednoduchá orientace napříč agenty o Sledování SLA od vstupu požadavku po jeho vyřízení o Vizuální upozornění na ohrožení SLA o Workflow o Nadstandardní statistiky Výhody:

Copyright © 2011, atlantis Operátoři druhé úrovně Obsluha 20% požadavků Dvouúrovňové kontaktní centrum Standardní operátor 1 Experti Operátoři první úrovně Obsluha 80% požadavků Standardní operátor 2 Standardní operátor 3

Copyright © 2011, atlantis Databáze znalostí „Dobrý den, mám problém s termostatem lednice X, os společnosti Y, můžete mi prosím poradit ?“ Požadavek klienta: Systémem nabídnuté řešení: Dobrý den, u této série výrobků byla chyba v továrním nastavení termostatu. Pro správnou funkčnost je třeba přenastavit parametr Z na hodnotu 3. Pokud chcete, zašleme Vám na Vámi definovanou ovou adresu příslušný manuál k zařízení, kde naleznete detailní postup na str. 48. V případě, že by nastavení nepomohlo nebo v případě, kdy preferujete zásah servisním technikem, obraťte se prosím na autorizované středisko společnosti Y. Seznam středisek Vám obratem zašleme na Vámi definovaný

Copyright © 2011, atlantis IVR – interaktivní spojovatelka Přiřazení agenta na základě DTMF volby Nepřetržitý provoz Samoobslužné linky pro podání informace (např. zůstatek účtu) Jednoznačná identifikace volajícího Možnost zanechání zprávy Propojení s externími databázemi službu konající technik zákazník Zadejte, prosím, Váš PIN. Hovor ukončen správný PIN nesprávný PIN Čas není pokrytý SLA. Čas je pokrytý SLA. Voic server

Copyright © 2011, atlantis Zpětné vyhodnocení provozu kontaktního centra Dohled nad prací agentů a vyřízenými požadavky Obsahové a informační statistiky Analytické a modelovací nástroje Uživatelsky definované reporty Detailní záznamy i sumarizace dat Přehled aktivit agentů během pracovní doby Modul reportů

Copyright © 2011, atlantis Online dohledy: vytížení pracoviště Aktuální vytížení kontaktního centra v reálném čase Počet agentů hovořících a připravených k hovoru Přehled probíhajících hovorů Odlišení dle fáze hovoru Seznam zaměstnanců a jejich status Přehledná vizualizace funkce CC Nástroje pro supervizory Wallboardy seznam zaměstnanců status zaměstnanců hovory

Copyright © 2011, atlantis Prostředí ProCC – agent

Copyright © 2011, atlantis Prostředí ProCC – supervizor

Copyright © 2011, atlantis Přínosy kontaktního centra o bezproblémová multimediální komunikace o rychlé řešení požadavků o přehled o historii komunikace o získání relevantních informací Klient o stálý přehled o dění v rámci kontaktního centra o uživatelem definované reporty o rychlé zaučení nových agentů o možnost dimenzovat pracoviště dle aktuální situace Supervizor o vyšší efektivita o přehled o častých dotazech o snadné a intuitivní pracovní prostředí o optimalizace pracovní doby Agent

Copyright © 2011, atlantis Varianty obchodních případů Komplexní výběrová řízení VŘ na doplnění stávající technologie o CC VŘ na doplnění stávajícího CC o specifický modul

Copyright © 2011, atlantis Podpora prodeje Orientační schůzka se zákazníkem Cílená prezentace spojená se živou ukázkou řešení Referenční návštěva Vstupní analýza pro implementaci řešení Implementace, komplexní zaškolení Servisní smlouva

Copyright © 2011, atlantis Varianty prodeje Jednorázový prodej Dlouhodobý pronájem s možností odkupu Degresivní splátky Cloudové služby

Copyright © 2011, atlantis Naši zákazníci