Odkud brát nováčky a nekrást? Michal „Manik“ Havelka KoRH.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
Advertisements

HLASOVÁNÍ O SESTAVENÍ ŠKOLNÍHO PARLAMENTU pro školní rok 2010/2011.
(Ne)diskriminace ICT v České republice
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Média a propagace Co můžu udělat, aby se o akci vědělo.
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
1 Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Počítače a marketing ve venkovském cestovním ruchu Počítačový kurz Lektor: Ing. Marta Kočková.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
D r o b n o s t i z kůže kontakt: Každý výrobek je originál a je možné si ho objednat na uvedeném kontaktu. Přeji Vám příjemně strávené.
Význam informací v podnikání
E-knihy III, Národní technická knihovna E-knihy III, Národní technická knihovna Zkušenosti s výpůjčkami Flexibooks David Janulík.
COMENIUS FIT FÜR EUROPA ZŠ Mendelova, Karviná, Česká republika ZŠ Hurbanova, Martin, Slovensko Lucas-Cranach-Schule, Gotha, Německo.
Mycroft Mind Sémantický a vizualizační engine nejen pro novou generaci eShopů InterSystems Sympozium
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Anotace Materiál slouží k: objasnění pojmu MÉDIA rozšíření povědomí o nich Zdokonalení schopnosti třídit jednotlivá média pochopení významu médií v lidském.
9.Komunikace.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka.
1. Datum vytvoření: Téma: Datum vytvoření: Téma: Inzerát Cíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátuCíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátu.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Jaký byl Březen měsíc internetu 2005? 20. dubna 2005 Vít Richter Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Národní knihovna ČR Tel: ,
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Jsme v EU, buďme v obraze. Metodologie výuky a práce s materiály a zdroji Eva Pluskalová.
WEBOVÝ PORTÁL ŽIVOT ONLINE.CZ. OBSAH Komu je portál určen Spolupráce Obsah portálu Návrh grafické podoby Účel.
Využití informačních a komunikačních technologií (ICT) Informační systémy ve státní správě.
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Připravil(a): Host:. Obsah přednášky Základní informace o studiu na FPR – I.část  Struktura studia  Semináře a cvičení  Zápočty a zkoušky  Vnitřní.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.01 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici inzerátu, jeho hlavní znaky a funkci. V závěru je cvičení, na kterém si žáci.
Detailní akční plán aktivit Ryba Domácí 2013
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
NA PÍSKOVIŠTI JSME BÝVALI NEJKREATIVNĚJŠÍ Robert Haas.
TV002/ Základy žurnalistiky Mgr. Bc. Michal Novotný Ústav bohemistiky a knihovnictví.
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Happy Chickens Bezpečně na internetu.
Naše skutečná a online identita - bezpečný internet ZŠ a MŠ Město Touškov.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/28 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
PROPAGACE EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Mgr. Petra Bartáková.
Koncept projektu Packaging Live Packaging Live je doprovodný program v rámci MSV Po úspěchu Packaging Live na EMBAX /SALIMA 2010, 2012, 2014 a.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Uvadající význam značek David Antoš, Lupa.cz. Kdo jsem? David Antoš Jabber:
NAŠE WEBRANGERSKÁ CESTA A PROJEKT BUĎ NA NETU SAFE!!! MATEUSZ WOJNAROWICZ JAN LUKOVSKÝ.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Serendipity o. s. Aplikace virtuálního veletrhu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Radka Škulaviková
Centrum podpory veřejného zdraví & Katedra rekreologie
Komunikace jako nástroj propagace dodržování zákonů
REKLAMNÍ PLNĚNÍ.
turistická oblast v srdci Čech
KOMUNIKACE Zápis do sešitu
CHARAKTERISTIKA INTERNETU
GRAFIKA.
Bc. Nikol Fišerová, DiS., Bc. Šárka Mrázková
Sociální sítě a multimédia v Hrádku nad Nisou
Informatika v devítce přehled. Úvodní povídání ● Co znamená pro koho informatika ● Cíle pro první půlrok ○ Rozumět principům komunikace (historie, vývoj,
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
ADÉLA JANÁČOVÁ  Internet je obrovskou studnou informací  Komunikace.
Propagace nové hry Epic Game
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Transkript prezentace:

Odkud brát nováčky a nekrást? Michal „Manik“ Havelka KoRH

O čem? Proč? Koho? Kanály Jak?

Proč? Aby larp přežil Aby naše hry někdo hrál

Koho? Gaussova křivka

18- let 18+ let

Klientský Komunitní

Kanály Letáčky Veletrhy Facebooky Videa Internety Televize, rádio Noviny, Časopisy Slevomaty

Osobní kontakt

Osobní kontakt Příbuzné aktivity Neprobádané kanály

Jak? Hranice přístupu Práce s webem Nepřemlouvat „Outsource“ propagace

Práce s médii Propagace obecného larpu Cena

Otázky Koho? Kde hledat skupinu 9-1? Je výhodnější klientský či komunitní přístup? Kanály Které kanály se osvědčily vám? Znáte další neprozkoumané kanály? Jak? Propagovat larp obecně či konkrétní hry? Jaká je optimální cena?