REKLAMA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Naučil jsem se....
Advertisements

Občanská výchova ETAPY LIDSKÉHO ŽIVOTA.
Zkušenosti OSPOD s hostitelskou péčí
Rozhovor s Bohem.
Technika,tak jak ji vidím já…
Základní škola Slavičín-Vlára Školní knihovna aneb naše Školní informační centrum.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_593_VyOv8 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
Zvolený jako nejlepší mail roku. Jestli si myslíš, že nejsi šťastný, podívej se na ně...
Zvolený jako nejlepší mail roku Jestli si myslíš, že nejsi šťastný, podívej se na ně:
 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
Žena Když Bůh stvořil ženu, byl už 6 den, pozdě v noci.
Průzkum: Čeští zákazníci neznají rizika nákupu spotřebního zboží.
(CELÉ ČESKO ČTE DĚTEM…nový projekt…aktuální téma…) CO PŘINÁŠÍ PRAVIDELNÉ ČTENÍ DÍTĚTI? vytváří pevné pouto mezi rodičem a dítětem podílí se na emočním.
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
Chování domácností. Úvod n Jak a čím jsou domácnosti ovlivněny.
Změníme Váš úhel pohledu 360°advertising. Umístit reklamu je důležité Děláte svoji práci dobře, možná dokonce skvěle ! Ale ví to o Vás Vaši potenciální.
Jednej tak, abys byl šťastný. Ne aby ses šťastným jen zdál.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
JMÉNO AUTORA: MGR. VLASTA KOLLARIKOVÁ DATUM VYTVOŘENÍ: ČÍSLO DUMU: VY_32_INOVACE_18_OSVZ_ON ROČNÍK: I. VZDĚLÁVACÍ OBLAST: SPOLEČENSKOVĚDNÍ.
Pořád od ženských slyšíme jejich pravidla. Teď je čas na mužská pravidla.
Ahoj jmenuji se Art a právě jsem se narodil.Jak by ses o mě uměl starat?? Tak to jsem já..!! POKRAČOVAT.
Každý den jsme trochu starší…
Rodina byla nepohostinná a odmítla anděly nechat v místnosti pro hosty
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Jen tak, pro radost, Ti posílám jednu malou vločku
A NOTACE Materiál rozšiřuje povědomí žáků o reklamě, pomáhá jim se v ní orientovat a upozorňuje na její případné nebezpečí.
Děti by nikdy neměly trpět bolestí Léčba musí probíhat ve spolupráci s rodinou Stále někdy nedostatečná léčba Dítě nedokáže bolest dobře vyjádřit a popsat.
Spisovatelé dětské literatury Český jazyk a literatura 2. období Očekávaný výstup: žák se seznamuje s životem a dílem spisovatele, porovnává své dosavadní.
Dlužíte-li bance Kč, jste v prdeli. Dlužíte-li bance , je v prdeli banka. Chci jednou zemřít pokojně ve spánku jako můj strýc a ne v.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
1 Korintským 12:1-7 Pokud jde o duchovní dary, bratři, nechci, abyste zůstali v nevědomosti. 2 Víte, že jste ještě jako pohané chodili k němým modlám,
Multimédia.
Pozlátková obecná tvrzení – reklamní strategie Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr.
Jak prezentovat Dana Hlaváčková.
Vendula Slámová Markéta Otáhalová Jitka Wagenknechtová
REKLAMA Návykové chování a závislost Zpracovali: Markéta Ráčková, Ondřej Otava.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Hračky Zbožíznalství 3. ročník Hračky - slouží ke hře dětí i dospělých - mají za úkol u dítěte: a) upoutat jeho pozornost b) zabavit jej c) rozvíjet.
Výchova k občanství RODINA
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Název projektu: Zlepšujeme a vzděláváme Název programu: Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2801_reklama Téma: Reklama a její klady a zápory Číslo projektu:
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Já a můj svět PRO ROČNÍK:
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_20_01_náhradní rodinná péče Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá Název materiálu: VY_32_INOVACE_ VO.7.B.18_manipulace Datum: Ročník: sedmý Vzdělávací.
Člověk a zdraví Bc.Kateřina Cuperová. - je jakékoliv pohlavní dotýkání, styk či vykořisťování kýmkoliv.
8. třída, ZŠ Mikoláše Alše Matouš Bořkovec
Vztahy a pravidla soužití - rodina
Zvolený jako nejlepší mail roku
Rozhovor s NÍM.
Čím chci být až vyrostu…
Naučil jsem se....
Rozhovor s Bohem.
Rozhovor s NÍM.
Psychologické působení propagace
ANOTACE Objasnit žákům co je šikana,
Rozhovor s NÍM.
Rozhovor s NÍM.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Každý den jsme trochu starší…
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Vyrůstal jsi v 50-tých, 60-tých nebo 70-tých letech...???
Děti a rádio Michal Kormaňák Account Director Ipsos Public Affairs
Vyrůstal jsi v 50-tých, 60-tých nebo 70-tých letech...???
Vyrůstal jsi v 50-tých, 60-tých nebo 70-tých letech...???
Vyrůstal jsi v 50-tých, 60-tých nebo 70-tých letech...???
Transkript prezentace:

REKLAMA

REKLAMA A DĚTI Čím dříve obchodník dítě podchytí, tím děle s ním může manipulovat Děti do 12 let ovlivňují obrovské množství dospělých kolem sebe. To je pro výrobce velice zajímavé. To z nich činí OBROVSKOU KUPNÍ SÍLU

REKLAMA A DĚTI Děti rodiče řídí tzv. „fenoménem otravování“ –mami, mami, mami,mami Můžu, můžu, můžu... Reklama na děti působí ze všech stran (obchodní značky, přesné a účelné rozmístění zboží, reklama ve škole – bufety, automaty, reklama v médiích – IPod, IPad, videohry, DVD…) Denně na děti útočí 3000 reklam

REKLAMA A DĚTI Reklama působí dojmem, že se dospělí snaží děti přesvědčit o tom, že život spočívá v nakupování – dát jim věci, rychle, kdekoli a často. Z dětí vyrůstá čistě materialistická generace. Jejich hlavní hodnotou je „vlastnit“, „vypadat“ JSI TO CO MÁŠ, CO KUPUJEŠ, CO VLASTNÍŠ Věci tě učiní šťastným

REKLAMA A DĚTI Reklama bere dětem dětství Díky mediální masáži chtějí být děti rychleji dospělé Obchodníci si vytvořili novou věkovou skupinu TWEENS – mezi 6 rokem a pubertou – tyto děti za děti nepovažují a vnucují jim výrobky nevhodné jejich věku.

REKLAMA A DĚTI Reklama oslabuje kritické myšlení. Situace: Dítě v obchodu si vybere cornflakes se známou postavičkou z filmu a komentuje to, že tento cornfakes je nejlepší. Na otázku jak to ví, jestli to už jedlo, řekne, že nejedlo, ale že to prostě ví. Známá postavička v dítěti vzbuzuje naprostou důvěru a jistotu, má ji rádo, proto daný výrobek nemůže být špatný

REKLAMA A DĚTI Obchodníci spolupracují úzce s psychology, sociology a antropology a děti mají dokonale zmapovány (účinek reklamy testují na MR – mrkání) Obchodníci mohou být přirovnáváni k pedofilům – znají děti dokonale, znají jejich potřeby a dokonale jimi manipulují.

REKLAMA A DĚTI Vyrůstá počet dětí – obézních, s vysokým TK, s maniodepresivním syndromem, hyperaktivních, dětí, které užívají antidepresiva Reklama potlačuje kritické myšlení – dítě jen tupě přijímá a nepochybuje Dítě si přestává umět hrát samo. Reklama na hračky, které dokonale vše umí a napodobí, ubíjí dětskou fantazii Do popředí se dere potřeba vlastnit – JSEM TO CO MÁM

PŮSOBENÍ REKLAMY NA SMYSLY ZRAK – barva (teplá x studená; jasná x tlumená)

PŮSOBENÍ REKLAMY NA SMYSLY SLUCH – hlasitost, opakování (fenomén otravování), slogany „Ale ja nemusim, ja už ho vidim…“

PŮSOBENÍ REKLAMY NA VĚKOVÉ KATEGORIE DĚTI Barevné, blýskavé, třpytivé, kouzelné Jsou zařazovány před dětské pořady

PŮSOBENÍ REKLAMY NA VĚKOVÉ KATEGORIE ŽENA V reklamě se stará o teplo domova a spokojenost rodiny. Reklamy na ně apelují, aby používali to či ono, aby byly dobré MÁMY V reklamách určených ženám se objevují miminka, děti, domácí mazlíčci

PŮSOBENÍ REKLAMY NA VĚKOVÉ KATEGORIE MUŽ V reklamách pro ně se objevuje mladá, atraktivní žena Reklama apeluje na mužovu svobodu a nezávislost na rodině…

PŮSOBENÍ REKLAMY NA VĚKOVÉ KATEGORIE STARŠÍ LIDÉ Chátrající tělo a neduhy Cizí výrazy, pozlátko kvality (magnesium, kalcium…

DALŠÍ REKLAMNÍ FINTY Dobrozdání Tvrzení – „Každý, kdo to používá, ten…“ Mít se dobře Jednoduchá řešení Odborné výrazy – laikům nesrozumitelné Působení na city (smích, méněcennost, nedokonalost… Pozlátková tvrzení (jen to nejlepší pro vás, je dost dobré…; nejsem tak bohatý…)

REKLAMA V ČASOPISECH Retuše

REKLAMA V SUPERMARKETECH Klidná hudba – vás zpomalí Úzké uličky Objemné košíky Umístění zboží Vůně Přemístění regálů Pokladny – pracují jen některé Akce