 Projekt CZ.1.07/1.1.38/01.0015  Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku  uměleckých řemesel a oborů gastro  TENTO PROJEKT JE.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku
Advertisements

Užitečné drobnosti v řízení zásob Autor: Martin Schlosser Skalský Dvůr
Účtování pořízení zásob koupí
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Předmět: Účetnictví, Aplikace, Účetní software
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM prezentace základních funkcí
Projekt CZ.1.07/1.1.38/ Modul M6 Modernizace výukových metod při výuce odborných předmětů gastro a odborného výcviku autor Mgr. Alena Marková.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
autor Mgr. Alena Marková
Prezentace informačního systému pro malé a střední pekárny
Předmět: Účetnictví, Aplikace, Účetní software
Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku
ing. Květoslava Plechatá
Projekt CZ.1.07/1.1.38/ Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku uměleckých řemesel a oborů gastro TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN.
Operativní a analytická evidence zásob
Účtování zásob „16“.
Daň z přidané hodnoty a její účtování
Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku
Úprava vedení účetnictví a daňové evidence zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví ve znění pozdějších předpisů zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Základy účetnictví Základy ekonomiky a účetnictví – 9. ročník
Projekt CZ.1.07/1.1.38/ Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku uměleckých řemesel a oborů gastro TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN.
Účetní doklady Autor: Ing. Martin Svoboda, DiS.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Faktury a jejich zpracování Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Marie.
- DODACÍ LIST – seznam zaslaného zboží a jeho množství (resp. seznam provedených prací). Odběratel si podle dodacího listu může zkontrolovat úplnost dodávky.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Ing. Soňa Šestáková Název materiálu: Základní účtování nákladů a výnosů Označení.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Nákup materiálu.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E30.01 Ročník3. ročník.
zpracovaný v rámci projektu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Zásoby Účtování o zboží
Zásoby Účtování výrobků
Doklady.
Předmět: Účetnictví, Aplikace, Účetní software Téma: UCTO200X – program pro daňovou evidenci Skladová evidence, příjem na sklad s přenosem údajů do jiné.
HOSPODAŘENÍ pro rádce.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
01.14 Inventarizace majetku
Účtování zboží Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marcela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Struktura obchodní faktury
NÁZEV PROJEKTU: ICT VE VÝUCE OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_UCE_588 R OČNÍK : 1. V ZDĚLÁVACÍ OBOR : L/51 PODNIKÁNÍ T ÉMA : Ú ČETNÍ DOKLADY - ROZDĚLENÍ.
Název projektu: ICT ve výuce
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
EVIDENCE ZÁSOB.
Logistika. Osnova výkladu  Čím se logistika zabývá?  Co logistika řeší?  Organizace skladového hospodářství  Řízení zásob  Náklady na zásobování.
HOTOVOSTNÍ OPERACE Nákup a prodej. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro.
Majetek podniku. oběžný majetek – jednorázový, spotřebován, mění podobu (materiál) oběžný majetek – jednorázový, spotřebován, mění podobu (materiál) dlouhodobý.
Daňová evidence Pohledávky a závazky. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název.
Platební styk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Deník příjmů a výdajů. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Způsoby vedení evidence podnikatelské činnosti III.
Charakteristika daňové evidence Příjmy a výdaje v příkladech.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G. MASARYKA 4 Daňová evidence.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Zdeňka Bitterová Název materiálu:
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Stravovací úsek hotelu – Food And Beverage Management
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
VY_32_INOVACE_Sikorová_ Ostatní evidence
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
DAŇOVÁ EVIDENCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marie Hovorková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
VY_32_INOVACE_Sikorová_ Evidence peněžních prostředků a obalů
ÚČTOVÁNÍ VÝROBKŮ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marcela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Úvod od MS Dynamics NAV Příklad nad podej a následky tohoto procesu v systému (sklad, položky zákazníka a věcné položky ( finanční transakce na účtech.
Transkript prezentace:

 Projekt CZ.1.07/1.1.38/  Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku  uměleckých řemesel a oborů gastro  TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY

Projekt CZ.1.07/1.1.38/ MODUL M5 Inovace výuky odborných předmětů gastro a odborného výcviku o moderní technologie s využitím ICT a softwaru (skladový systém Magdaléna) autor Mgr. Alena Marková

Magdalena

 Obor: Kuchař-kuchařka - 3. ročník  Téma: Skladový systém Magdalena – druhy a náležitosti dokladů  Počet vyučovacích hodin: 2  Metody výuky: -Výklad doplněný vytvořenou prezentací s praktickým využitím vzorového počítačového programu Předmět: Speciální technologie

 Účetní skladový systém Magdalena umožňuje přesné a snadné vedení skladové evidence zboží v gastronomických provozech, využívání receptur i vlastních kalkulací k sestavování jídelníčků i jídelních lístků, umožňuje normování pokrmů s návazností na výdej zboží ze skladu i výpočet prodejních cen pokrmů. Pro majitele či vedoucí pracovníky následně také snadnou kontrolu hospodaření.

 Faktury, dodací listy nebo paragony za nakoupené zboží - na jejich základě se vytvoří  Příjemka – v programu se značí P  Výdejka – v programu se značí V – obsahuje zboží vydané ze skladu

 Faktury a dodací listy jsou doklady, které vystavuje dodavatel, při prodeji zboží odběratelům  Obsahují veškeré údaje nutné pro prodej zboží (adresu dodavatele, číslo dokladu, datum dodávky, druh zboží, cenu, DPH, množství, jednotku, razítko a podpis, datum bezhotovostní platby, číslo účtu, případně i další údaje)  Paragon je doklad o nákupu zboží za hotové a má obsahovat podobné údaje

 Zadat číslo faktury či jiného dokladu a datum dodávky  Musíme zadat nebo vyhledat druh zboží  Zadat pořizovací cenu a DPH (bývá nastaveno v programu) a způsob úhrady  Nakoupené množství  Jednotku ( kg, l, ks )  Výpočty celkových cen program udělá automaticky  Zároveň při příjmu zadáme dodavatele a všechny povinné údaje (adresu, telefon, IČO apod.)

 Program se ovládá na klávesnici i myší a využívá všech jejich funkcí  Barvy vyplňovaných políček se liší podle probíhající funkce: - modrá označuje vypočítávané údaje (např. celková suma) – bílé jsou všechny dokumenty se kterými nepracujeme - žluté jsou ty dokumenty, se kterými právě pracujeme - zelená barva označuje editační režim (možnost úprav a oprav) - červená označuje chybu nebo záporný stav

 Umožňuje mít více skladů (hlavní, příruční, čistící prostředky, nápojový apod.)  Vede u všeho zboží skladové karty a používá systém průměrných cen, což je velmi důležité pro kalkulace cen  Eviduje veškerý pohyb zboží na skladové kartě  Skladová karta se vygeneruje při příjmu zboží

 Otevřeme doklad výdejky V a zadáváme zboží do spotřeby – do kuchyně, baru, restaurace či do jiného skladu  Postupujeme podobně jako u příjemky – zadáme datum, číslo dokladu, vyhledáme zboží, zadáme množství k výdeji  Cenové výpočty, odpisy zboží ze skladových karet provádí program ihned (velká výhoda pro snadnou kontrolu stavu zboží)

 Program umožňuje jednoduše vytvořit objednávku  Program umožňuje snadno a rychle připravit inventurní seznamy a tím možnost fyzické kontroly zboží téměř ihned

 Jakými doklady přijímáme zboží do skladu?  Které doklady umožňují pohyb zboží?  Napiš min. 5 důležitých věcí, které musí každý doklad obsahovat.

 Manuál k účetnímu programu Magdalena 