_ 2.4.2015 Jan Herget Kampaň: Soy Fan de la República Checa.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Vyberte z nabídky Vyberte z nabídky Jedná se o soutěž, v níž nejde o znalosti, ale pouze o hádání a tipování, soutěž 5 proti 5 pořádá naše škola.
Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
…..přijďte si s námi zahrát
Město Týniště nad Orlicí pro občany SNÍŽENÍ NÁKLADŮ PRO VAŠE DOMÁCNOSTI, FIRMY, OBČANSKÁ SDRUŽENÍ A BYTOVÁ DRUŽSTVA.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Portál krizového řízení pro Jihomoravský kraj
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Přijímací řízení pro školní rok 2014/15 Čtyřleté studium.
ONRIMO Travel Španělsko, Ibiza, San Antonio **** hotel Blau Parc –

_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Sociální sítě.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Program Mládež v akci. Program MLÁDEŽ V AKCI  Největší grantový program na podporu volnočasových aktivit  Podpora a rozvoj neformálního vzdělávání 
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
PROGRAM  Struktura studia  Přednášky, semináře  Zápočty a zkoušky  Zapisování cizích jazyků a sport. aktivit  Vnitřní předpisy  Studijní oddělení.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
Oborová brána TECH, tech.jib.cztech.jib.cz specifika, silné a slabé stránky oborové brány: velké množství zapojených zdrojů – knihoven i databází s přístupem.
Kdo chce být milionářem ?
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
– personální server Dobrý den, dovolujeme si Vám touto cestou představit personální server HledámPráci.cz. HledámPráci.cz.
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
Přijímací řízení pro školní rok 2014/15 Osmileté studium.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Nabídka partnerství na dětských veletrzích Mámy drží spolu!
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Projekt „Zvyšování projektové absorpční kapacity Jihomoravského kraje“ realizovaný v rámci opatření 3.3. Společného regionálního operačního programu Konference.
Hledá se Kamarádka knihovna (už podruhé). Kdo jde s námi Generální partner: firma 3M Česko O záštitu nad soutěží požádáno: Ministerstvo kultury ČR Odborný.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
O POSEDLOSTECH ŽEN Praha, NA ZAČÁTKU NÁS BYLO ŠEST …

Makroekonomická predikce (leden 2010) a dlouhodobý scénář
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Prodej a marketing chorvatských rezidenčních/rekreačních projektů 23. listopadu 2006.
Doprovodné informace k nabídce na vytvoření webových stránek.
Lukáš Masopust Úspěšný WEB Přehledná grafika, která zaujme Optimalizace pro vyhledávače Informační hodnota Přehledná navigace Nepřebujelost Funkčnost.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Petr Štos Information Worker Microsoft Česká republika.
Typy elektronické komunikace
Přijímací řízení pro školní rok 2015/16 Čtyřleté studium.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
návštěvníků 300 více než 300 akcí na území celé České republiky 4316 dny otevřených dveří v Praze na 43 místech, v Brně na 16 místech, v mnoha.
Moderní vzdělávací portál Tomáš Tuček a Ondřej Martinek
Nabídka reklamních ploch
Model maturitní zkoušky po změně od roku 2010 Pro 1. ročníky Podle platné legislativy ke dni
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Telefonická poradenská linka pro pedagogy Statistika hovorů listopad červen 2010 srpen 2010 Mgr. Anna Rollová, František Šuranský.
Praktické rady a zkušenosti jak vytvořit RP, jak připravit program RP Eva Bosáková Národní kancelář EQUAL.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Tisková konference 13. dubna 2016 Program  – Prezentace ke Světovému dni investičních fondů Jana Brodani, výkonná ředitelka AKAT 
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
Analýza nových forem marketingu
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Transkript prezentace:

_ Jan Herget Kampaň: Soy Fan de la República Checa

Základní data kampaně: Termín: 1. – 31. srpna 2013 Cíle: -získání databáze B2C LATAM (předpoklad kontaktů) -získání více fanoušků na socialních sítích (Facebook a Twitter, předpoklad ) -ve formě hry poskytnout veřejnosti více informací o ČR a zlákat je k návštěvě naší země při své cestě do Evropy Partneři: -hotely Intercontinental, Kempinski, Barcelo Praha Five a Jalta. -letecká společnost Lufthansa (pouze Mexiko) Ceny: -tři ceny ve čtyřech zemích/zónách LATAM: Brazílie, Mexiko, Argentina, ostatní země LATAM. -1. cena: dvě letenky LATAM-Praha-LATAM, 5 nocí v hotelu - dvoulůžkový pokoj, prohlídka Prahy s průvodcem. -2. cena: 5 nocí v hotelu - dvoulůžkový pokoj. -3. cena: dárkové předměty CzT.

Popis soutěže a časový harmonogram -Samotná soutěž byla rozdělena na dvě etapy: : možnost získávat body ve formě pozvání přátel do soutěže, a to dvěma způsoby: zasláním u na konkrétní adresy nebo hromadným pozváním všech přátel z Facebooku. Každý registrovaný kontakt na základě pozvání garantoval zisk 50 bodů : každý den publikovány max. 3 otázky. Celkem 60 otázek s různou obtížností. Nejdříve se soutěžící dozvěděl, jak obtížná je otázka a rozhodl se o kolik bodů chce hrát (tři možnosti). Poté se objevila otázka a časový limit na její zodpovězení, který byl kratší u lehké a delší u tězké otázky. Kladna odpověď = zisk vsazených bodů. Špatná odpověď = ztráta bodů. -v polovině soutěže bylo publikováno průběžné pořadí na Facebooku a rozeslán s informací na všechny registrované uživatele (včetně banneru parterů)

Popis kampaně -Komunikace prostřednictvím vlastních kanálů -vytvoření microsite se soutěží - ing na databázi kontaktů (newsletter + tisková zpráva). Tisková zpráva byla publikována v hlavních denících v Peru (El Comercio), Argentině (La Nacion, Clarin), Mexiku (Reforma) a Chile (La Tercera) -informace o soutěži na home page pro LATAM, a to v části novinky a ve formě banneru s linkem na loading page. -Home page v profilu sociálních sítí přizpůsobena soutěži včetně loga -pravidelné postování na FB a twitteru před a v průběhu soutěže: -info o ČR a o soutěži, posty motivující k zapojení se do hry -posty o službách a nabídce partnerů projektu, a to ve formě postů, které nám poslali, nebo typu „udělej klik na uvedený link a Lufthansa ti věnuje 100 bodů“. Link byla webová stránka nebo sociální síť partnera

5 5 Popis kampaně -Inzerce -PPC kampaně na Facebooku a Googlu (web a mobilní aplikace) od do Na Googlu celkem impresí a 6891 kliků na link, na Facebooku 80 inzerátů, impresí a nových fanoušků. -Bannery na webech a -Posty na Facebooku a Twitteru E! Entertainment a Discovery Channel. Celkem impresí a 1366 kliků na webech Discovery, impresí a 4023 kliků na E!

Popis kampaně Inzerce TV: -Odkaz na soutěž v rámci TV kampaně vysilanych na 11 TV kanálech. -Celkový počet spotů 5452 Mediální partnersví -Mediální partnerství na soutěži s televizemi E! Entertainment, Discovery Channel a Travel and Laisure Channel (TLC). Celkem bylo odvysílano 730 partnerských spotů na E! Entertainment, 252 na Discovery Channel a 168 na TLC. Na YouTube E! spot vidělo 1126 osob. -Dvě reportáže o soutěži v délce 1:10 min. v poradu La Sopa na E! Entertainment Mexiko.

Výsledky -Celkem registrovaných soutěžících (po revizi všech ových adres a profilů na facebooku) = získaná datbáze kontaktů B2C: adres. -Top 11 zemí: Argentina (12.563), Peru (12.503), Mexiko (9.863), Kolumbie (6.876), Brazílie (6.479), Kostarika (2.707), Chile (1.849), Uruguay (1.533), Venezuela (1.393), Salvador (1.016), Guatemala (1.088). -Facebook: od 1.8. do počet fanoušků vzrostl o na španělské a na portugalské verzi. Celkem narůst během kampaně: (+339%). Celkem jsme k registrovali fanoušků z LATAM. -Twitter: během kampaně vzrostl počet fanoušků o 2917 (+108%). Celkem jsme k registrovali fanoušků z LATAM

Dokumentace: - web soyfan.czechtourism.com - inzerce Google a Facebook - TV spoty - program La Sopa - bannery

Webová stránka s bannery partnerů Hotel Barceló Praha Five, HOME

Webová stránka s bannery partnerů Hotel Barceló Praha Five, vnitřní strana

Webová stránka s bannery partnerů Hotel Jalta, HOME

Webová stránka s bannery partnerů Hotel Jalta, vnitřní strana

Webová stránka s bannery partnerů Hotel Intercontinental, HOME

Webová stránka s bannery partnerů Hotel Intercontinental, vnitřní strana

Webová stránka s bannery partnerů Lufthansa, HOME

Webová stránka s bannery partnerů Lufthansa, vnitřní strana

Inzerce Google

Inzerce Facebook

Spot E! Entertainment

Spot Discovery Channel / TLC

La Sopa 1 – E! Entertainment Mexico

La Sopa 2 – E! Entertainment Mexico

Bannery - E! Entertainment

Bannery – Discovery / TLC

_ Jan Herget CzechTourism Ředitel odboru zahraničních zastoupení Děkujeme za spolupráci