Člověk 2. díl Za předpokladu použití psacích potřeb.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLOŠTĚNCI – ŽIVOČICHOVÉ S PLOCHÝM TĚLEM
Advertisements

Život se strunou hřbetní..
členovci v říši živočichů
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Těhotenství, dětství a dospívání
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
SMYSLOVÉ ORGÁNY 3. ročník
VYLUČOVACÍ a ROZMNOŽOVACÍ SOUSTAVA
Základní vzdělávání - Člověk a příroda - Přírodopis – Biologie člověka
Rozmnožovací soustava
Rozmnožovací sousta va Popis a funkce rozmnožovací soustavy
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Kmen: Měkkýši /Mollusca/
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
VY_III/2_INOVACE_111_Smyslová ústrojí
Rozmnožovací soustava
SAVCI.
Člověk 1.díl Za předpokladu použití psacích potřeb.
Rozmnožovací soustava 5. ročník
Živočichové Dělení.
Nervová soustava Všechny životní projevy řídí nervová soustava. Jejím základem je mozek uložený v lebce a mícha uložená v páteři. Z těchto řídících ústředí.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Smyslové ústrojí 5. ročník
Hmyz Přírodopis VY_32_INOVACE_209, 11. sada, Př 4
Fáze vývoje jedince Mgr. Jana Gajdošová
ROZMNOŽOVÁNÍ ŽIVOČICHŮ A ROSTLIN
Smyslová ústrojí člověka
Riskuj Lidské tělo Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Monika Dudová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Rozmnožovací soustava ženská Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Simona Stránská Název: VY_32_INOVACE_09_B_15_Rozmnožovací soustava.
Člověk. Etapy lidského života Kostra a svaly Orgánové soustavy Zdraví
Prvouka Člověk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Renata Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Základní škola Libina, příspěvková organizace, Libina 548,788 05,IČ: Název projektu: Škola hrou Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Ročník: 5. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Přírodověda Tematický okruh: Člověk a jeho zdraví Téma: Nervová soustava Jméno autora:
Novorozenecké období. Od narození – do 6. – 8. týdne Od narození – do 6. – 8. týdne Vývojový mezník na počátku období Vývojový mezník na počátku období.
Vývoj osobnosti I. Od prenatálního období po batole Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslava Wrubelová. Dostupné.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_05_12_PRENATÁLNÍ VÝVOJ JEDINCE.
ČLOVĚK LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_II-C-06.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Kočka domácí - opakování VY_32_INOVACE_34_Kocka_domaci_opakovani
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
čichový, chuťový a hmatový
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
zpracovaný v rámci projektu
Prohlédni si obrázky a zamysli se, co vyjadřují:
NAŠE SMYSLY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Smyslové orgány.
VY_52_INOVACE_27_ Vlastnosti živočichů
Testy pro 8. třídu ZŠ Hejnice M. Hradil.
projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Kmen: Měkkýši /Mollusca/
Název: VY_52_INOVACE_PR_17 Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
VY_32_INOVACE_33_Pes_domaci_opakovani Přírodověda - 4. ročník
ETAPY LIDSKÉHO ŽIVOTA.
Kmen: Měkkýši /Mollusca/
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_11_ROZMNOŽOVACÍ SOUSTAVA TÉMA:
Rozmnožovací soustava
Autor: Mgr. Eva Procházková
SMYSLOVÁ SOUSTAVA DENISA POSKOČILOVÁ 8.C. SMYSLI ZRAK – SVĚTLO SLUCH –ZVUKY ČICH – PACHY CHUŤ – JÍDLO HMAT – CO CÍTÍME KDYŽ SI NA TO SÁHNEME.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

Člověk 2. díl Za předpokladu použití psacích potřeb

Rozmnožovací soustava Rozmnožování je jedním ze znaků života. V civilizovaném světě lidé narození dítěte předem plánují. Muž by se k ženě měl chovat ____________. Muži od žen očekávají ____________chování. Ženské pohlavní buňky se nazývají ________. Mužské pohlavní buňky se nazývají ________.

Rozmnožovací soustava Ženské pohlavní ústrojí tvoří 2 ______a _____. Mužské pohlavní ústrojí tvoří 2 _________. Vývoj dítěte v těle matky trvá ____měsíců. Po porodu dítě saje ___________. Novorozenec je zcela odkázán na péči matky, nedokáže ještě mluvit, __________________.

Nervová soustava Člověk má ze všech živočichů nejdokonaleji vyvinutou nervovou soustavu. Nervovou soustavu tvoří ______, _____, ____. Člověk jako jediný z živých tvorů dokáže slo- žitě ______, dorozumívat se ______ a uvědo- měle ________.

Smyslová ústrojí Zrak – jeho ústrojím jsou ičo(sestav slovo). Sluch – jeho ústrojím jsou išu(sestav slovo). Čich – jeho ústrojím je son(sestav slovo). Chuť – jeho ústrojím je kyzaj(sestav slovo). Hmat jeho ústrojím je chrvop ohélec alět(se- stav 3 slova).