Člověk a jeho svět V naší obci Jana Štadlerová ZŠ Věšín.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Naše obec – Rožmitál p. Tř
ČLOVĚK A JEHO SVĚT ORIENTACE V ČASE Jana Štadlerová ZŠ Věšín.
Vážení turisté, cestovatelé a výletníci. Členové KČT Nepomuk se rozhodli vytvořit fotogalerii z Vašich obrázků z cest. Fotografie budou zveřejňovány v.
Senička je nevelká obec s 349 byvateli a najdeme ji jižním směrem od města Litovel. Obec se rozkládá pod východními vrcholky Drahanské vrchoviny a v okrajové.
Naše obec Nový Oldřichov Mistrovice. Obecní úřad.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
0-10 mince Jana Štadlerová ZŠ Věšín. 8,-Kč Vyber mince, kterými můžeš zaplatit.
Prvouka – 2.ročník ZŠ „ČR a hlavní město Praha“
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k seznámení žáků s Jihomoravským krajem,
Mapy a plány mapy čtení mapy měřítko mapy vysvětlivky mapy plány.
Třebenice Město Okres Litoměřice. Základní údaje 1992 obyvatel České Středohoří Dopravní dostupnost : autobus Starostka: Martina Patrovská PSČ:
Město a příměstské oblasti Obec, kde žiji. Město Většina obyvatel žije ve městech a v příměstských oblastech. Na předměstích byla postavena velká sídliště.
PRAHA Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Jižní Asie. Přečtěte si text a rozhodněte se: 1.Které země J Asie bys doporučil k návštěvě a které ne. Své rozhodnutí zdůvodni. 2.Státy jižní Asie patří.
Vesnice Strupčice.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
V životě lidí mohou nastat neočekávané situace
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Malujeme = pomáháme Druhého května navštívila naši školu paní Běla Jensenová, zakladatelka a patronka dětského hnutí “Na vlastních nohou“. Stonožkové hnutí.
Mapy a plány mapy čtení mapy měřítko mapy vysvětlivky mapy plány.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
AUTOREM MATERIÁLU A VŠECH JEHO ČÁSTÍ, NENÍ-LI UVEDENO JINAK, JE ZUZANA ŠTĚPÁNKOVÁ Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Měřítko mapy, plánu Matematika 7. ročník
MOJE RODINA Josef Novák.
Moje záliby Přemýšlení Kateřina Veverková
Procenta 1 - úvod Matematika 7. ročník
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:VY_32_INOVACE_D Kladruby.
Prvočísla, čísla složená, rozklad na součin prvočísel
Převody jednotek délky
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek obsahu
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 1. Ročník - hodiny Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
2. ZŠ Dobříš se představuje e- Twinningu. Vítejte uprostřed brdských lesů u nás na Dobříši!
Naučná stezka okolím naší školy Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jana Míková. Dostupné z Metodického portálu
Můj domov Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Jižní Asie. Přečtěte si text v učebnici a rozhodněte se: 1.Které země J Asie bys doporučil k návštěvě a které ne. Své rozhodnutí zdůvodni. 2.Státy jižní.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
VY_32_INOVACE_04_Povolání. Jméno: Vendula Báčová Ročník: 3. Období vytvoření: září 2011 Téma: Povolání Anotace: Učivo je podáno formou prezentace doplňující.
Šajtava - středa V noci pršelo, ale ráno to nebylo vidět. Máme lehce odpočinkový den.
Autoři: Lenka Koudelková, Adéla Vičarová, Radek Študent.
Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková organizace Jana Karkošková Naše město Na vycházkách poznáváme své město, všímáme si.
Procházka naší školou. Budova 2.stupně Budova 1.stupně.
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045 AUTOR: Mgr. Marie Horehleďová NÁZEV: VY_32_INOVACE_9/11_UČÍME SE POMÁHAT TEMA: Učíme se pomáhat.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.4 Obec Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Mapy a plány mapy čtení mapy měřítko mapy vysvětlivky mapy plány.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Název školy: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF Autor: Lucie Beranová, Název: VY_32_INOVACE_09_VARNSDORF Téma: Orientace.
Nápověda: Poznal jsi kostel? Kolem kostela je zajímavý, starý hřbitov. Touto vesnicí také protéká čistý potůček. Moje adresa Úvodní stránka 9.
Naše škola 1.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Mgr
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_12_Televize
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Šárka Petříková Číslo
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ DOLNÍ BENEŠOV
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
Město a příměstské oblasti
PaedDr. Šárka Kindlová září 2011 DUM třída Naše město
Měřítko mapy, plánu Matematika 7. ročník
AUTOR: Mgr. Eva Kubíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_14 Domov, vlast
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
VY_32_INOVACE_03_Věcné učení_03_8. ročník_Adresa školy
Bezpečně na silnici VY_32_INOVACE_20_03
VLASTIVĚDA Místo, kde žijeme Naše obec – Česká Kamenice
VLASTIVĚDA vypracovala: Mgr
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Sportovní Hřiště Velké Popovice
Kamýk nad Vltavou Počet obyvatel : 907
Transkript prezentace:

Člověk a jeho svět V naší obci Jana Štadlerová ZŠ Věšín

My prvňáci a druháci chodíme do školy v obci Věšín, 4 km od města Rožmitálu pod Třemšínem. Naše obec má 660 obyvatel.Už známe všechna důležitá místa v obci a každý máme místo, které se nám líbí a které máme rádi.

Tato budova je __________________. Chodí sem________________, pracuje tu_____________________.

Budova, která je nám nejbližší.

Toto místo je naší škole nejblíže. Je to ___________. Chodí sem lidé, kteří potřebují ______________________. Zaměstnanci jsou__________________.

Toto je__________________. Můžeme si tu přečíst______________. Někteří cestujeme sami, někteří s rodiči.

Tuto budovu bychom doporučili turistům, kteří by hledali_________________.

V obci máme dva ______________. V budově jednoho z nich je také ____________.

Ozdobou obce a historickou stavbou je ___________________. Na věži jsou_____________.

Slavnosti a kulturní programy můžeme vidět v _________________. V této budově je také ______________.

Odpočíváme a někdy si i hrajeme v ___________.

Kdo rád sportuje zná __________. Vzpomeň si, co všechno můžeme na našem hřišti hrát a na čem se pobavíme. Jak se za hřištěm můžeme osvěžit v letních dnech? S kým si na hřišti hraješ nejraději? Navštívili jste někdy i jiná dětská nebo sportovní hřiště?

Zdroje : Mapy na str portál mapy.cz / mapa základní a fotomapa/ Fotografie – vyfotografováno autorkou prezentace