Podmínky pro získání zápočtu Podmínky pro získání zkoušky
Docházka max. 2 absence Aktivita min. 18 bodů Seminární práce odevzdaná v termínu Body za aktivitu: Každá „ušetřená“ absence – 1 bod Marketingová aktualita – 5 bodů Správná odpověď na otázku – 1 bod Každá účast na přednáškách – 2 body
Rozsah: 5 – 6 snímků samotný obsah 1 snímek úvodní strana 1 snímek závěr vč. zdrojů Čas prezentace: 4 – 5 minut Počet aktualit: Max. 4 aktuality/1cvičení Max. 1aktualita/1student
Kde se s nimi setkáme? pouze na cvičeních Počet položených otázek: Max. 10 otázek/1cvičení Bodové ohodnocení: 1 bod za 1. nejrychlejší správnou odpověď Max. počet bodů: 3 body/1 student /1 cvičení
Období bodovaných přednášek: – Max. 11 bodovaných přednášek Bodové ohodnocení: 2 body za účast na bodované přednášce Max. počet bodů: 22 bodů/1student
Obsah seminární práce: Marketing v teorii, praxi v ČR, ve světě Forma seminární práce: respektuje zadání v opačném případě není práce přijmutá Termín odevzdání: do včetně Zpoždění v odevzdání: dny sníží hodnocení práce o 1 – 2 stupně o více jak 2 dny znamená nesplnění práce, nelze uznat zápočet
Předpoklad: udělený zápočet Forma: seminární práce Hodnocení stupněm: výborně (1) velmi dobře (2) dobře (3) neuspokojivě (4)
Předpoklad: udělený zápočet aktivita – min. 30 bodů Hodnocení stupněm: výborně (36 a více bodů) velmi dobře (33, 34, 35 bodů) dobře (30, 31, 32 bodů)
IZMAR, IZMAE Sudý týden (cvičení) IZMAR, IZMAE Lichý týden (zápočtová přednáška) INDEX S SEBOU!
Návrh známky s komentářem průběžně od poloviny května 2013 Zápis známky (STAG, index) v průběhu června x – 2x týdně (viz. STAG) Do STAGu bude proveden zápis známky až po jejím zapsání do indexu.
Ing. Monika Dobešová