ZŠ A MŠ OLBRAMICE, p. o. Jana Kuncková Projekt RESTART, reg. č. CZ.1.07/1.3.00/51.0004.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Advertisements

Projekt Budu školákem Program pro předškoláky a jejich rodiče:
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
ZŠ Ořechov Pohádková škola Charakteristika školy  Pojem malotřídní škola: žáci se učí ve dvou třídách po dvou ročnících v jedné třídě  Od
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
Projekt EU Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života CZ 1.07/1.2.33/ Číslo aktivity: 02 ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA PŘI SANATORIU EDEL ZLATÉ HORY
 Vyučující  Prostory na výuku  Učební pomůcky  Počty vyučovaných hodin  Zájezdy do zahraničí  Anglický kurz.
Strukturované učení PROJEKT EU
Anglický jazyk Michaela Hrdličková, 251 PT1 – Provozní technika 1. ročník „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
 ZŠ Záhuní je pokračováním bývalé ZŠ v Horní ulici, známé také pod pojmem,, chlapecká škola,,, která se nacházela v budově dnešního městského.
Výuka chemie na ZŠ ve spolupráci se SŠ Mgr. Klára Helanová.
INFORMATIKA 8 MS Word III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika, respektive.
Škola se zaměřením na matematiku a informatiku
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (26. – 34. úloha) IX. označení digitálního.
Mgr. Jana Palanská.
INFORMATIKA 7 Odstavec II. III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
Součásti: základní škola školní družina školní jídelna
CHCI BÝT JAKO VY ZŠ VELTRUSY Projekt schválený Zastupitelstvem Středočeského kraje v rámci 2. výzvy 2. globálního grantu v oblasti podpory 1.2 Rovné příležitosti.
Školní rádio  Školní rádio je jednou z aktivit, ve které se snažíme informovat žáky ZŠ Kravsko o akcích, aktivitách školy, o úspěchu žáků v soutěžích.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK248.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA VEŘOVICE
Základní škola T. G. Masaryka, Studénka ředitelka školy: Mgr. Alena Dvorská počet žáků 291, počet pedagogických pracovníků 20 součásti školy: škola, školní.
Základní škola, Praha 2, Londýnská 34
2. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní a střední školy
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
INFORMATIKA 8 Odstavec III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika, respektive.
INFORMATIKA 7 Odstavec III. III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
VE ŠKOLE Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_681_2TR_PRV Autor: Mgr. Jana.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_754.
Žákovská prezentace Následující práce, je prací žáka (žáků) ZŠ T. G. Masaryka Jihlava. Je určena pouze jako prezentace výsledků práce žáků školy
Žákovská prezentace Školní dílo
INFORMATIKA 7 Číslování stránek III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
Plzeňská Kladno. Stručná historie škola zahájila svoji činnost 1. září 1984 s názvem Sportovní škola po listopadu 1989 se škola začala transformovat.
INFORMATIKA 7 Záhlaví stránky III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
INFORMATIKA 9 Kancelářské využití software III2 – I9- 17.
INFORMATIKA 7 Velikost a styl písma III2 - I7- 15.
web: tel.: ředitelka školy: Mgr. Milada Němcová KONTAKT:
INFORMATIKA 7 Fonty písma
INFORMATIKA 7 Úprava dokumentu III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
INFORMATIKA 9 MS Excel II. III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
INFORMATIKA 9 Práce s daty – aplikace I. III2 – I9- 05.
INFORMATIKA 7 Odstavec V. III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
INFORMATIKA 8 WordArt - aplikace III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
INFORMATIKA 8 Multifunkční zařízení III2 – I8- 06.
INFORMATIKA 9 MS Excel I. III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
Práce s daty – aplikace II.
INFORMATIKA 7 Odstavec IV. III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
INFORMATIKA 7 Jak má vypadat textový dokument III2 - I7- 16.
INFORMATIKA 9 MS Excel IV. III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
INFORMATIKA 8 Windows od r do r III2 – I8- 09.
1 Prezentace Přírodopis lehce a zábavně – elektronická učebnice přírodopisu pro ZŠ
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Bezpečně v kyberprostoru Jihlava 19. – projekt zaměřený na omezení rozšiřování nebezpečných počítačových jevů.
Projekt „ Vzdělávání dotykem“ CZ.1.07/1.3.00/ DIDAKTIKA ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ S ICT Autor: Mgr. Vendulka Vorlová.
Gymnázium a obchodní akademie Mariánské Lázně Mgr. Klára Tesařová.
SIPVZ 0281P2005 Výuka studentů v odborných předmětech pomocí prezentačních, grafických a databázových programů zpracovatel: ing. Svobodová Jana Quitta.
Září Školní řád  začátek vyučování  chování  omlouvání absencí (jednodenní nepřítomnost, vícedenní nepřítomnost  odhlašování obědů, provoz jídelny.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Rodičovská schůzka září 2017.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Autor: Michaela Vráblíková Název : VY_32_INOVACE_46AJ_3tr_SLOVICKA14.
Autor: PaedDr. Jana Čechová Název : VY_32_INOVACE_7A01Prv2_Ve škole
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Orientace v řadě.
Základní škola a Mateřská škola Kozlov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

ZŠ A MŠ OLBRAMICE, p. o. Jana Kuncková Projekt RESTART, reg. č. CZ.1.07/1.3.00/

 Ukázat, jakým způsobem se rozšířilo používání IT techniky na naší škole a jak ji každodenně používáme při plnění ŠVP (Slunečnice)

 Jsme málotřídní školou s pěti ročníky ve třech třídách, mateřskou školou, školní družinou a školní jídelnou  Na škole vyučují tři učitelky a jedna vychovatelka  Počet žáků v letošním roce (2014/15) je 47

 Snažíme se jít cestou Jan Ámose Komenského, v součinnosti s jeho myšlenkami týkající se školy hrou  Dále se pokoušíme aplikovat ve své práci integrovanou výuku, kdy dané měsíční téma realizujeme ve všech předmětech a díky němu zpřístupňujeme učivo žákům  Tento styl výuky sebou nese potřebu tvorby vlastních materiálů

 Navazuje na myšlenky Američanky S. Kovalikové a více se můžete dozvědět na stránkách: Alternativní směry Alternativní směry  V rámci celoročního školního projektu nás provází kompetentní skřítkové Učílek, Vlastík, Kami, Pohodářka, Povídalek a Šikulka, se kterými žáci zažívají různá dobrodružství, ale se kterými také „cestují“ po státech, zejména Evropských. Díky nim žákům předkládáme témata, jim blízká.

 V říjnu jsme se věnovali Švédsku, které prostupovalo všemi předměty. Např.: - Přiřazováním výsledků k příkladům žáci vyluští téma hodiny např. Nobel, Abba, Pipi, královská rodina - Následuje text s úkoly (před kolika lety, proč, vyhledej podstatná jména, urči ml. kateg. kolik bylo, kolik by muselo být atd.) - Slovní úlohy aplikované na téma („hádanky“) - V angličtině popisujeme obrázky ze Švédska, Pipi Dlouhou punčochu, píšeme informace o královské rodině, popisujeme členy - V hudební výchově (Abba, porovnáváme moderní x vážnou hudbu, nástroje apod.) - VV (nesčetná variabilita témat) - Geo začíná hodina rýsováním dle návodu s kýženým výsledkem např. švédskou vlajkou

 Před rekonstrukcí (2009), byly ve škole pouze dvě třídy  Počítačovou učebnu tvořilo jen pár počítačů  A učitelům sloužil jeden společný

 Došlo ke zlomové rekonstrukci školy  Půdní prostory byly přestavěny na novou třídu, počítačovou učebnu a školní družinu  Také sborovna dostala nový kabát

 Vznikla nejen počítačová učebna s 10 žákovskými stanicemi  Ale byly také nainstalovány dvě interaktivní tabule, jejichž provoz ovšem nebyl bezproblémový  Každá učitelka získala k dispozici notebook a mohla tak zefektivnit přípravy na výuku

 Je učitel odkázán na široké zdroje (učebnice, pracovní sešity, internet apod.)  Práci mu usnadňuje notebook – přičemž se všichni pedagogové v rámci rozšíření svých kompetencí zúčastnili přípravy na ECDL testy  V letech 2010 – 2014 jsme byli zapojeni do výzvy EU peníze školám a vytvořili velice užitečnou zásobu metodických materiálů, z nichž neustále čerpáme

 Je naše učitelská práce podpořena: - interaktivními tabulemi - dataprojektorem - mikrofonem a výkonným reproduktorem - osobními počítači Díky hodinám informatiky jsou žáci schopni připravit pro své spolužáky prezentace, které také dokážou uvést

 Žáci využívají tančící koberec  Při čekání na odpolední vyučování jsou jim k dispozici výukové programy

 Nám není lhostejná, a tak každoročně realizujeme projektový den, zaměřený právě na toto, dnes velmi diskutované, téma  Nové trendy a rizika nám popisuje odborník z občanského sdružení Nebuď oběť, který mívá také přednášku pro rodiče

 Jsme zapojeni do programu RESTART, který se snaží o rozvoj učitelů v IT a zvyšování jejich odbornosti  Každý učitel získá tablet pro svou školní práci a může se tak dále rozvíjet