se silnějším protivníkem

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obsah Úvod 1) Prvotní hlášení o kontaktu s protivníkem (kdo, na jakém směru a v jaké vzdálenosti) 2) Ničení protivníka čelní ztečí 3) Ničení protivníka.
Advertisements

Shrnutí výhod při použití plukotraku 1.
Základní pohybový systém
Hasič III. Stupně 2007 Ing. Milan TLAMKA
typologie obytné stavby 1.roč.APS FAST 4. Přednáška ČLÁNKY NORMY
Pravidla pro tvorbu elektronické prezentace
Levým tlačitkem můžeš přecházet mezi snímky
POHYB CO JE VLASTN Ě POHYB A JAKÉ MÁ VLASTNOSTI. CO JE TEDY VLASTNĚ POHYB?  POHYB JE D Ě J, P Ř I KTERÉM T Ě LESO M Ě NÍ SVOJI POLOHU V ŮČ I JINÉMU T.
Slovní úlohy o pohybu Varianta 2: Pohyby stejným směrem.
Bitva u Verdunu Německo vz. Francie
Slovní úloha o pohybu Zadání příkladu: V 6 hodin 40 minut vyplul z přístavu parník plující průměrnou rychlostí 12 . Přesně v 10 hodin za ním vyplul motorový.
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Manažerská grafika: Program č.3 Jaroslav LosSB 272.
Vytvořil: Robert Kunesch
2 MECHANIKA 2.1 Kinematika popisuje pohyb.
Rozvázání kontaktu s nepřítelem
Bezpečný přechod komunikace Přehledný návod pro přechod menší komunikace (do cca 3 metrů)
Mezinárodní soutěž mládeže CTIF je určena pro nejméně devítičlenné kolektivy mladých hasičů. Družstva mohou být složena z dětí obou pohlaví ve věku 12.
OS ZJ KŠ PZTSKL ZDTD ZJPZTSKLPZTSKLZJPZTSKL ZD ZJPZTSKL TDZD ZJPZTSKL KŠ ZJ ZD TD PZT VZS KYN POM SKL - Krizový štáb - Záchranná jednotka - Zdravotnické.
Vysoká škola Báňská - Technická univerzita Ostrava Inovace výuky odborných předmětů na bázi řízení projektu Jana Šarmanová Libor Holub Radoslav Fasuga.
Z ČEHO SE POČÍTAČ SKLÁDÁ
Volba rektora Statut Čl. 11 Rektor 1.Volbu kandidáta na funkci rektora vyhlašuje senát tak, aby se konala nejméně 90 dní před uplynutím funkčního.
Přímá úměrnost Trojčlenka
Číslo kola výzvy: 02 Číslo a název globálního grantu: CZ.1.07/ Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení v Plzeňském kraji II Vyhlašovatel.
Co takhle DOTAZY? OBSAH: Y 1) Co jsou to dotazy ve WinBase Y 2) Vytvoření jednoduchého dotazu Y 3) Použití dotazu.
Matematika a její využití v geografii
Herní systémy Zásadní způsoby vedení hry celého družstva v útoku a v obraně, s předem vymezenými úkoly jednotlivcům, skupinám hráčů i celému družstvu po.
Jakub Nagy ODSTŘELOVAČ. Odstřelovač je střelec, který se specializuje na přesnou střelbu na střední a dlouhou vzdálenost. Obvykle ke svým akcím používá.
Fotografie je ve skutečnosti zachycení světla Světla musí být pro správnou fotografii správné množství Úskalí: ▫ světelné podmínky během dne mění ▫ je.
Hra na zapamatování Informace o hře Vytvořil: Jakub Hrubý 6.A
HrušCup 2008 – pravidla kroket 1. Hrací plocha 1. Hrací plocha Terén kam je možno umístit branky a kolíky - trávník, hřiště, antuka, les. Hráč při hře.
Dráha při rovnoměrném pohybu tělesa
Taktická příprava Michal Lehnert.
Airsoft hra na válku.
Titulkování v České televizi podle zákona a v praxi
Rychlost rovnoměrného pohybu
Pojmy a interpretace.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Příprava plánu měření pro přírubu
Začátek –Základ války ve Vietnamu položil D. Eisenhower tím, že jmenoval Johna Fostera Dullese ministrem zahraničních věcí. Dulles měl v zahraniční politice.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_252 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
HrušCup 2008 – pravidla petanque 1. Pétanque se hraje s ocelovými koulemi a s dřevěnou kuličkou zvanou ”košonek.” Hází se z kruhu o průměru cca 50 cm.
Seminární práce Postupy pro školní rok 2014/2015.
GPS – Global Positioning System
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – posun, rotace, vlastnosti.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o nejen počítání o soutěž družstev  spolupráce, komunikace, týmová hra Třinácté MaSo,
Airsoft je sport, zábava a pro někoho styl života. V podstatě je to bezpečná hra na vojáky, pro ty kde se tomu to tématu věnují či je zajímá. Airsoft.
Přechody a animace VY_32_INOVACE_7C21. Pravidlo Důležitý je obsah prezentace, přechody a animace mají být příjemným, nikoliv rušivým doplňkem! Nekombinovat.
VY_42_INOVACE_417_OSOVÁ SOUMĚRNOST 1
Vánoční – mocniny + bonus
Propozice volné střelecké soutěže
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 2.
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 1.
Interpretace basketbalového učiva pro jednotlivé lekce Pátá lekce – utkání, praktická aplikace pravidel (rozhodování) (90 minut – teorie, praxe) Tento.
Interpretace basketbalového učiva pro jednotlivé lekce Druhá lekce – základy součinnosti v útoku a v obraně (90 minut – interpretace učiva, praxe) Tento.
Přijímací řízení ve školním roce 2016/2017
TJ Sokol Vikýřovice.
PROJEKT MANAGEMENT (pro SEASON 2).
Systematika basketbalu
Dvourozměrné geometrické útvary
TVORBA VIDEA Pinnacle Studio Michal Přidálek 3ma
DENNÍ BRIEFING DEN 8 ( ).
Jak vytvořit výstupní bezpečnostní předpis k řízení rizik
DENNÍ BRIEFING DEN 1 ( ).
Tabulky a hrací systém turnaje - pomůcka pro systém „každý s každým“
DENNÍ BRIEFING DEN 2 ( ).
DENNÍ BRIEFING DEN 7 ( ).
PŘEVODY JEDNOTEK ČASU 60 minut 60 sekund 1 hodina 1 minuta 1 h 1 min
Zbraně 1. světové války.
Transkript prezentace:

se silnějším protivníkem Taktická příprava Družstvo v kontaktu se silnějším protivníkem

Obsah Obecné zásady Vyvázání se loupáním Vyvázání se oponou Vyvázání se překračováním Vyvázání se vytlačováním Reorganizace ( Přehrávání animací je možné pozastavit kliknutím na pravé tlačítko myši, levým pokračovat )

Obecné zásady Během postupu by měl každý voják pozorovat terén a vyhledávat nepřítele, aby ho odhalil pokud možno ještě před prvním výstřelem. Během toho by si měl vyhledávat i možné skryty pokud ke kontaktu dojde. Pátrači by se měli snažit odhadnout možná nebezpečná místa a pokud taková vidí, zastavit postup a provést průzkum (přes mířidla, propátrat, ...). Velitel by měl během postupu promýšlet jednotlivé reakce v daném terénu. Velitel se může stahování účastnit nebo se stáhne samostatně a může zatím podat prvotní hlášení o kontaktu.

Dle terénu a situace má následující možnosti ... Obecné zásady Pokud dojde ke kontaktu, ideální následná činnost je: VÝSTŘEL – všichni členové patroly reagují zvoláním „KONTAKT!!!“ Vystřelí do předpokládaného směru odkud výstřel vyšel Skáčou za nejbližší skryt a změní svoji pozici, než na kterou je nepřítel viděl zmizet Pokud někdo zahlédl plamen nebo ví odkud výstřel vyšel hlásí pozici nepřítele: „11. hodina, 300m, pod břízou kulometné hnízdo“ Ostatní opakují, vytáčejí se do daného směru a vedou palbu Velitel vyhodnocuje nepřítele jako silnějšího a rozhodl se pro stažení Dle terénu a situace má následující možnosti ...

1. Vyvázání se loupáním Schéma a ukázka ... použitelné u kontaktu ze směru postupu a z 6 hodiny použitelné též jako možnost útoku v ulicích velitel si může stáhnout strategické zbraně (kulomet, odstřelovač) sebou tak, aby se neúčastnily loupání a tím se nepříteli neodkryly je nutné dodržovat pravidla kruhové obrany, proto se všichni postupně vytáčí podle toho, jak se mění jejich pořadí v sestavě před samotným vyběhnutím vypálit několik mířených dvojvýstřelů při přesunu uvnitř sestavy je nutné přebít zásobník Schéma a ukázka ...

1. Vyvázání se loupáním

Kontakt !!! Kontakt !!! Kontakt !!! Kontakt !!!

Kontakt !!! Kontakt !!! Kontakt !!! Kontakt !!!

Jdu ! Jdem ! Jdu ! 11. hodina 100 metrů dva střelci v krytu Jdu ! Loupáním na šestou zpět !!! Jdu ! Jdu !

1. Vyvázání se loupáním Příklady povelů: „Družstvo loupáním na 12h vpřed !!!“ „Družstvo loupáním na 6h zpět !!!“

2. Vyvázání se oponou Schéma a ukázka ... použitelné u kontaktu ze stran použitelné též jako manévr posunu jednotky pokud někdo nemá visuální kontakt s protivníkem velitel si může stáhnout strategické zbraně (kulomet, odstřelovač) sebou tak, aby se neúčastnily opony a tím se nepříteli neodkryly je nutné dodržovat pravidla kruhové obrany, proto se první a poslední v řadě vytáčí na 12 a 6 hodinu, dále je nutné aby jeden z družstva hlídal opačnou stranu od kontaktu, aby nedošlo k napadení ze zadu před samotným vyběhnutím vypálit několik mířených dvojvýstřelů při přesunu je nutné přebít zásobník Schéma a ukázka ...

2. Vyvázání se oponou

Kontakt !!! Kontakt !!! Kontakt !!! Kontakt !!!

Družstvo oponou vpravo vpřed !!! 3. hodina 100 metrů dva střelci v krytu Družstvo oponou vpravo vpřed !!! Kontakt !!! Kontakt !!! Kontakt !!! Kontakt !!! Na 3. hodinu k boji !!!

Jdem ! Jdu ! Jdu !

2. Vyvázání se oponou Příklady povelů: „Družstvo oponou na 3. (6.) hodinu vpřed !!!“ „Družstvo oponou 20 metrů na 3. vpřed !!!“ „Družstvo oponou za val na 3. vpřed !!!“ „Kulomet oponou na pravé křídlo vpřed !!!“

3. Vyvázání se překračováním použitelné u kontaktu ze všech směrů (v případě kontaktu na delší stranu sestavy nebo v již rozvinuté sestavě) použitelné též jako manévr posunu jednotky pokud část jednotky nemá visuální kontakt s protivníkem pohybovat by se mělo co nejméně lidí z důvodů vytvoření palebné převahy vždy musí velitel upřesnit po jakých částech se bude družstvo přesunovat (jednotlivec, tým, sekce) Schéma a ukázka ...

3. Vyvázání se překračováním

Kontakt !!! Kontakt !!! Kontakt !!! Kontakt !!!

Družstvo po sekcích na 6. hodinu zpět !!! Alfa kryje, bravo vpřed 3. hodina 100 metrů dva střelci v krytu Kontakt !!! Kontakt !!! Kontakt !!! Kontakt !!! Na 3. hodinu k boji !!!

Družstvo do lesa na 6. vpřed ! Alfa vpřed ! Alfa kryje ! Bravo vpřed ! Bravo kryje ! Družstvo do lesa na 6. vpřed ! Bravo vpřed ! Alfa kryje ! Bravo kryje !

3. Vyvázání se překračováním Příklady povelů: „Po týmech na 6 zpět !!!“ „Kulometný tým po jednotlivcích na 6 30 metrů zpět !!!“ „Po sekcích na 6 do příkopu zpět !!!“

4. Vyvázání se vytlačováním používá se zejména při velké převaze nepřítele, kdy je potřeba mít co největší palebnou převahu použitelné též jako manévr posunu jednotky pokud část jednotky nemá visuální kontakt s protivníkem při dobré secvičenosti je možné, aby se v jeden moment pohybovalo více vojáků Ukázka ...

Kontakt !!! Kontakt !!! Kontakt !!! Kontakt !!!

Družstvo vytlačováním vpravo vpřed !!! 3. hodina 100 metrů dva střelci v krytu Družstvo vytlačováním vpravo vpřed !!! Kontakt !!! Kontakt !!! Kontakt !!! Kontakt !!! Na 3. hodinu k boji !!

a tak dále až do kompletního stažení jednotky Kryju ! Kryju ! Kryju ! Jdu ! Jdu ! Jdu ! a tak dále až do kompletního stažení jednotky

4. Vyvázání se vytlačováním Příklady povelů: „Vytlačováním na 3. vpřed !!!“ „Alfa vytlačováním na 9. 30 metrů vpřed !!!“

Bod srazu (rally point) Slouží ke kontrole počtu rychlému přebití, podání prvotního hlášení. Provádí se vždy po kontaktu s nepřítelem, v prvním vhodném krytu mimo osu palby nepřítele, v tomto bodě se zdržuje jednotka max. 1 minutu nebo tímto bodem jen probíhá.

Stav munice | Zdravotní stav | Stav vybavení Reorganizace Reorganizace slouží ke zjištění stavu jednotky a případnému vyřešení nedostatků. Provádí se vždy po kontaktu s nepřítelem. Jednotka se přesune do relativně bezpečné vzdálenosti od nepřítele (min. 1 terénní nerovnost - 500m) a vytvoří kruhovou obranu. Velitel roje velí „REORGANIZACE“ (VDr zatím připravuje hlášení o kontaktu) a členové družstva mu postupně hlásí v tomto pořadí: Stav munice | Zdravotní stav | Stav vybavení Velitel roje následně spočítá spotřebu munice, zajistí přerozdělení a podá hlášení VDr, ten ho následně předá dál.

Reorganizace Příklady hlášení: 3, Ok, Ok 3, Ok, ztráta antény 3, zlomený prst, Ok 3 šišky, 4 zásobníky, Ok, Ok V případě např. panceřovníka, je nutné hlásit nejdříve hlavní zbraň (RPG) a po té samopal

Dotazy ?