HANÁ Systém regionálního značení. Proč podporovat místní produkty? výrobky za to stojí výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) kvalita:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Advertisements

Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 2. ročník Regionální konference cestovního ruchu Karlovy Vary 16. prosince 2013.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
PREZENTACE ZNAČEK KLASA A REGIONÁLNÍ POTRAVINA Seminář „Kvalitní a bezpečné potraviny“ , Země živitelka, České.
Daniela Matoušková a Kateřina Staňková
Zelené stezky Greenways
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Značení místních výrobků a služeb v cestovním ruchu na Šumavě Financováno Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Konference Dobrovolnictví v obci – jak na to? Soběslav, října 2013 Akce je součástí projektu NSZM ČR „Dobrovolnictví a veřejná služba v obci -
Značka jako součást marketingu
Místní akční skupina LAG Podralsko Místní akční skupina LAG Podralsko Práce na projektu byly zahájeny v únoru 2011 Název a podobu značky schválila Valná.
Projekt UNDP-GEF Název: Zachování biologické rozmanitosti trvalých travních porostů v pohoří Karpat v České republice prostřednictvím cíleného využití.
Potenciál území v oblasti integrace a inovace Ekonomika a zaměstnanost (spolupráce škol a lokálních firem, coworkingová centra, podnikatelské inkubátory,
Projekt UNDP-GEF Název: Zachování biologické rozmanitosti trvalých travních porostů v pohoří Karpat v České republice prostřednictvím cíleného využití.
PRAVÉ VALAŠSKÉ Regionální ochranná známka Ing. Kateřina Sobotková MAS Rožnovsko
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Fórum cestovního ruchu Ostrava – Dolní Vítkovice 14. října 2013.
 Zaměření: vznik šesti partnerských informačních center pro šest venkovských území  Financování projektu:  Celkové výdaje: ,- Kč  Způsobilé.
Ing.Martin Ludvík, Ovocnářská unie ČR
Tradiční výrobek Slovácka Region Slovácko Masarykovo nám. 21, Uherské Hradiště
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
Regionálna značka a prínosy regionálneho značenia pre výrobcov tradičných regionálných produktov na Česko-Poľsko-Slovenskom pohraničí - Górolsko Swoboda.
Dobrá zna č ka pro místní výrobky. Historie  vznik Občanského sdružení Tradice Bílých Karpat  Mapování ovocných dřevin v Bílých Karpatech (navazuje.
CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.
Mgr. Jaroslav Melša, starosta JARMARKY REGIONÁLNÍCH PRODUKTŮ Zdravé město Dobříš.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
ZNAČENÍ MÍSTNÍCH PRODUKTŮ ve venkovských regionech ČR Iva Dyková, Apus, ARZ Praha,
Marketingová komunikace
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Český systém kvality služeb Prezentace projektu Ministerstvo pro místní rozvoj ČR na podporu cestovního ruchu Velké Losiny –
Ruce které umí. „BESKYDY originální produkt ® “ Značka je jednou ze tří nejstarších (2005) značek sdružených v Asociaci regionálních značek (sdružuje.
Školení: vhodné fungování a zapojení nástrojů územních politik Ostrava,Hotel Brioni
Označování výrobků šetrných k životnímu prostředí
Regionální konference v MSK
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
MAS Rozvoj Tanvaldska z.s.. 14 obcí obyvatel 43 členů.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Regionální značky v Ústeckém kraji jako nový produkt na podporu cestovního ruchu a místní ekonomiky Konference Stop & Stay 2015, Kadaň
Tradiční výrobek Slovácka Region Slovácko Masarykovo nám. 21, Uherské Hradiště
HANÁ regionální produkt ® Přinášíme Vám to pravé z Hané …
- POLABÍ - ZNAČENÍ REGIONÁLNÍCH VÝROBKŮ Michaela Roškotová MAS Podlipansko, o.p.s.
Nové produkty na podporu cestovního ruchu a místní ekonomiky v Ústeckém kraji … Poznejte regiony České republiky
Regionální značení v České republice Tomáš Kažmierski Asociace regionálních značek, o.s.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Regionální značka Jako ochranná známka Mgr. Ladislav Drobníček.
REGIONÁLNÍ PRODUKT PODKRKONOŠÍ SEMINÁŘ PRO ODBORNÍKY A ŠKOLY V CESTOVNÍM RUCHU , DVŮR KRÁLOVÉ NAD LABEM.
ETICKÝ KODEX Klastru sociálních inovací a podniků - SINEC.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Poznejte regiony České republiky 2015, Praha, 25. března 2015.
PUTOVÁNÍ ZA ŘEMESLY Základní škola Konstantinovy Lázně.
Kovářov Kovářov.  Vznik za účelem posílení rozvoje venkova ve Středním Povltaví  Severovýchodní okraj jižních Čech (území SOM)
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
Centrum Veronica Hostětín Potravinová soběstačnost
FILMOVÉ KANCELÁŘE Ludmila Claussová
Tel: U Nisy 745/ 6a , Liberec 3 - Jeřáb Tel: 
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Agroturistika a venkovská turistika
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Skutečně zdravá jídelna Bohuslav Sedláček
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Marketingová komunikace
Značka „Českosaské Švýcarsko
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

HANÁ Systém regionálního značení

Proč podporovat místní produkty? výrobky za to stojí výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) kvalita: ruční práce, osobní přístup výrobky mají potenciál v cestovním ruchu výrobky jsou součástí charakteru, tradic, kultury regionu ekonomika regionu

Co značka vyjadřuje? původ výrobku – od místního výrobce kvalitu šetrnost k přírodě jedinečnost - tradice - místní suroviny - řemeslná práce - motiv regionu - výjimečná kvalita

podpora výrobcům - zvýšení prestiže výrobků v ČR i zahraničí – využití dobrého jména regionu - reklama a propagace – zejm. v cestovním ruchu - nové možnosti odbytu: prodejní místa, jarmarky, e-shop, turistická informační centra… sounáležitost s regionem, zapojení do dění, spolupráce v rámci regionu (nové kontakty) prezentace regionu navenek, posílení image Jak značka pomáhá?

Značení je součástí systému „Domácí výrobky“ a je jednou z cest jak zviditelnit místní produkci výrobků z Hané. Produkty a výrobky, které chtějí tuto značku získat musí být spojeny s tradicí a umem místních lidí, musí být kvalitní a šetrné vůči přírodě a životnímu prostředí. Zákazník získá nákupem značených výrobků kvalitní a jedinečný výrobek, podpoří konkrétního výrobce, ekonomiku regionu a zároveň chrání životní prostředí.

Jak značku získat? O udělení značky pro svůj produkt či výrobek, nebo pro celou skupinu produktů může požádat každý výrobce nebo producent (zemědělec, živnostník, malé a střední firmy), který splní podmínky pro udělení prestižní značky „HANÁ – regionální produkt“. O přidělení značky produktům a výrobkům rozhoduje nezávislá certifikační komise dle schválených pravidel. Žádost můžete získat u svého koordinátora (MAS) nebo na

články, tiskové zprávy, prezentace v médiích letáky, katalogy výrobků a další tiskoviny sezonní noviny prodejní místa v regionu společné stánky pro jarmarky Propagace v regionech

Model spolupráce s MAS Asociace regionálního značení Aktiv+, o.s. regionální koordinátor MAS MAS..... Výrobce 1 Producent 1 Výrobce 3 Výrobce 4 Výrobce 5 Výrobce 7 Výrobce 6 Výrobce 8

Certifikovaní výrobce na Hané Hana Kuželová – skupina výrobků Bíle zdobený dekorativní perník Jarmila Vítoslavská – skupinu výrobků: Hanácké kroje Josef Sýkora – skupina výrobků: dřevěné hračky, dekorace a kuchyňské potřeby Zdeňka Giacintová – skupina výrobů: oděvní a bytové textilní doplňky Nové Zámky – PSS - svíčka parafínová (čestný certifikát) Zbyněk Poštulka – skupinu výrobků: Loštické tvarůžkové moučník - získali ocenění Pochoutka roku (loštický šáteček) Jarmila Zelenská – Koží farma: čerstvé kozí mléko

Ukázka certifikovaných výrobků