TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Advertisements

Připravenost České televize na vysílání v HD
Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Multiplex veřejné služby 2008 – Digimedia 2008 Ing.Pavel Hanuš Manažer programu digitalizace ČT.
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Nová zpravodajská televize. Analogová TV se loučí Digitální TV on air.
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace.
Solární systémy pro aktivní topení
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Vysoká škola ekonomická v Praze náměstí Winstona Churchilla 4, Praha 3 - Žižkov.
Televizní vysílání bude kvalitnější a zábavnější. Díky Českým radiokomunikacím. Česká hlava - Věda v ulicích a aktualizace říjen 2005.
DAB/DMB perspektiva pro ČR. World DMB Forum otevřená nevládní a non-profitní celosvětová organizace, 120 členů koordinování implementace systémů DAB/DMB/DAB.
Volný čas a kultura Kultura pro děti a kultura dětí.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Satelit – nadpozemské řešení digitalizace TV příjmu červen 2009.
Skylink slaví první milión zákazníků Praha
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
SET-TOP-BOX jeden pojem, mnoho podob Jan Kálal redaktor DigiZone.cz 31. říjen 2006.
Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010 Česká centrála cestovního ruchu – Czech Tourism Panevropská televizní kampaň Dílčí zpráva září-říjen 2010.
KONEČNĚ SPOLU podzim Aktivní karty ČR + SR dosaženo ČR SR = aktivních karet.
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
Přednosti a úskalí IPTV Jiří Peterka IPTV over ….. STB IPTV set-top box IPTV Internet xDSL nebo FTTx IPTV over xDSL (ADSL, ADSL2+) over FTTX.
Elektrotechnika Přenosová technika
Zaostřeno na život v metropoli… 1 PragMoon. Co je to PragMoon? 2 Nový PragMoon je poutavý širokospektrý kulturní průvodce Prahou a vším, co metropole.
Pojmy a interpretace.
Prodej a marketing chorvatských rezidenčních/rekreačních projektů 23. listopadu 2006.
Digitalizace: Jsme na straně diváků Jan Lamser, člen představenstva a vrchní ředitel ČSOB odpovědný za Poštovní spořitelnu a přímé bankovnictví 17. května.
Blok I: Zapínáme digitál, vypínáme analog moderuje: Jan Potůček.
UČÍME V PROSTORU Název předmětu: Název a ID tématu: Zpracoval(a): Přenosová technika Přijímače pro digitální televizní vysílání EL31 Ing. Ludmila Nevařilová.
Mobilní televize ve službách veřejného zájmu Jiří Hašek, Senior manažer řízení kategorie obsahu Jaroslav Chaloupka, Manažer kategorie zodpovědný za Televizi.
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
Tato prezentace byla vytvořena
Digitalizace televizního vysílání & Internet Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Jaké budou dětské zprávy na ČT :D?
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Novinky na webovém serveru Ministerstva vnitra
Digitalizaci se neubráníme, ale kde je psáno, že to musí být zrovna DVB-T? DIGImedia 2007 Kavčí hory 17. května 2007.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
Tisková konference Knihovny v pavučině spolupráce Jindřichův Hradec Informace a spolupráce jako nutná součást rozvoje regionu DEMA, a.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
IPTV dva roky poté Jan Potůček, DigiZone.cz. Stručná historie září 2005 – zahájení prvního pilotního vysílání IPTV v České republice (Mattes AD, Ostravsko)
Druhy připojení k internetu
Aktuální trendy na trhu televizních přístrojů
Satelit = HDTV do každé domácnosti září Limity pro rozvoj HDTV Dostupnost signálu HDTV Vybavenost domácností televizory zobrazujícími HDTV Cenová.
Informační a komunikační technologie
KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
TV Share Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Televize 8. ročník.
Co děláme, když nejsme na internetu 27. dubna 2010 Internet Advertising Conference.
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Masová komunikace 2 PhDr. Hana Slámová,Ph.D.. * Odbor médií a audiovize MK ČR * audiovize/default.htm
Počítačové sítě Přenos dat © Milan Keršláger
Informace o projektuKontakt Skanska CZ a.s. Divize Pozemní stavitelství Čechy Murmanská 4/ Praha 10 - Vršovice tel.: fax: 267.
ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA Odborný časopis Moderní obec.
Typy připojení k internetu
Možnosti připojení k internetu
Informace k realizaci procesu přechodu na digitální vysílání
Přínos přechodu na DVBT-T2 pro koncové uživatele
Německý start DVB-T2 Ivo Ferkl Strana
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Transkript prezentace:

TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010

KDO JSME Public… je nová, moderní a originální digitální televize, která svým programem zaplňuje žádaný prostor na televizním trhu. … je nová, moderní a originální digitální televize, která svým programem zaplňuje žádaný prostor na televizním trhu. … je televize zaměřená na životní styl, která mapuje svět volného času, cestování, kultury, módy, techniky a dalších oblastí, které se týkají každého z nás. Public … „TELEVIZE O NÁS“

CÍLOVÁ SKUPINA – DIVÁCKÁ OBEC Public … …hlavní cílovou skupinou televize jsou diváci ve věku let, kteří mají zájem o dění okolo sebe a aktuální trendy. …se obrací na publikum, které se vyznačuje aktivním přístupem k životu. Public od června více pro děti… …vzhledem k akvizici nového dětského a teens kontentu se Public chce zaměřit také na TG 4+ (TG def. 4 – 14 YO)

ZPŮSOBY ŠÍŘENÍ - DISTRIBUCE Public … … distribuuje svůj program širokým a komplexním způsobem: SATELITNÍ (DVB-S) – DIGITÁLNÍ (DVB-T) – KABELOVOU i IPTV cestou. … pokrývá svým signálem celou Českou republiku (v kombinaci). Public začíná budovat multichannel… … již zanedlouho se rozšíří distribuční kanály také na mobilní telefony (pro tuto službu chystáme BTL kampaň)

Digitální satelitní vysílání DVB-S Celá ČR, SR CS link na pozici 23,5 stupňů východně, družice Astra 3A,1E, 1G. Bez dekódovací karty. DVB-S vysílání televize PUBLIC přijímá cca domácností. Digitální satelitní vysílání DVB-C Česká republika – funkční systémy kabelových a IPTV provozovatelů. Trvalý nárůst – aktuální pokrytí cca domácností. Online streaming: nepřetržité vysílání televize PUBLIC na internetu a vybrané k přímému přehrání pořady ve webovém archivu + diskuze. Digitální pozemní vysílání DVB-T DVB-T vysílání televize PUBLIC pokrývá 60% populace ČR. Ve městech je běžný příjem TV na pokojovou anténu. 04/201005/2010 AKTUÁLNÍ POKRYTÍ

[tis] MĚSÍČNÍ SLEDOVANOST v [tis]

VÝVOJ SLEDOVANOSTI v [tis] 2010

SLEDOVANOST DLE POHLAVÍ v [%]

[tis] SLEDOVANOST DLE VZDĚLÁNÍ v [tis]

[tis] SLEDOVANOST DLE VĚKU v [tis]

RATINGOVÁ KŘIVKA v [%] Květen 2010

POTŘEBNÉ KONTAKTY Televize Public – PublicCom, a. s. Václavské náměstí 802/ Praha 1 Česká republika Tel.: Fax: Obchodní oddělení: PR a marketing, tiskové oddělení: