Společnost pro alergiky, ekzematiky a astmatiky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kmenové buňky z pupečníkové krve současnost a budoucnost
Advertisements

Vliv hluku na lidské zdraví
= pramáti všech léčebných systémů světa
Alkoholy ethanol.
Výživa člověka.
Doping- metody, omezení, negativní účinky a budoucnost
Projekt „Environmentální výchova ve školních úlohách, experimentech a exkurzích“ Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.10/
STEROIDNÍ ANABOLIKA.
Alergie Robert Navrátil 1.L SPŠE a VOŠ Božetěchova
ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ Lidé a příroda.
MUDr. Josef Jonáš Teorie toxinů.
Klinická propedeutika
Opakování pro 6. ročník s ježkem Čendou
Zdravotní účinky obtěžování hlukem v životním prostředí
MUDr. Radkin Honzák, CSc. Psychiatrická katedra IPVZ
Genetika člověka Vypracovala: Martina Krahulíková 4.A/4
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Základní struktura života
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
Zpracovala: Lenka Páleníková
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
PLNÝ DECH.
Receptory buněk ligandy Neuropeptid Receptorem se obecně rozumí otvor na povrchu buňky.Každý otvor má velice specifický a jedinečný tvar, který přesně.
VY_32_INOVACE_9C2 CIVILIZAČNÍ CHOROBY
Tělní tekutiny.
. CIVILIZAČNÍ CHOROBY.
Biologie člověka.
NÁDOROVÁ ONEMOCNĚNÍ.
Zvládnu i náročné životní situace I.
Elektronický materiál byl vytvořen v rámci projektu OP VK CZ.1.07/1.1.24/ Zvyšování kvality vzdělávání v Moravskoslezském kraji Střední průmyslová.
Řízení organismu Filip Bordovský.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_474.
Řízení lidského těla Filip Bordovský.
VY_32_INOVACE_9C1 NEMOCI A JEJICH PREVENCE
Autor výukového materiálu: Denisa Dosoudilová Datum vytvoření výukového materiálu: květen 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII. Vzdělávací.
SATMEX ekzém Společnost pro alergiky, ekzematiky a astmatiky 1.
Řídící soustavy Nervová a hormonální.
Mízní soustava Lymfatická.
Biologie 3.ročník.
Alergie je přehnaná reakce imunitního systému na určité, tělu cizí látky, nacházející se v okolním prostředí Alergie je přehnaná reakce imunitního systému.
Deprese Táborská, Kubátová V7A.
Psychologické aspekty zdraví
Krev SCHÉMATA, OBRÁZKY.
Obecná endokrinologie
Přírodní vědy aktivně a interaktivně
Agrese a agresivita.
Potravinové alergie a dietní režimy
1. Nervová soustava: úvod.
Kvasinky Zbyněk Kačírek Václav Hujíček Josef Hanzl.
U jednobuněčných je tělo tvořeno jedinou buňkou  na změnu prostředí reaguje buňka.  tělo mnohobuněčných je tvořeno mnoha specializovanými skupinami.
ZAŘÍZENÍ KARDiVAR a HeartVue pro DIAGNOSTIKU NERVOVÉHO, HORMONÁLNÍHO a IMUNITNÍHO SYSTÉMU Jan Michael Kubín Jde o lékařská zařízení zabývající se - VZNIKEM.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_334_Vlivy prostředí na zdraví člověka Název školy Masarykova střední škola zemědělská.
Mozek. Co je to mozek? - je řídící integrační orgán nervové soustavy člověka -kontroluje veškeré tělesné funkce - činnost srdce - trávení - pohyb - řeč.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Konflikt  Náročná situace, střetnutí protichůdných sil na cestě k cíli.  Situace, v níž je nutno vybrat z určitých variant či alternativ  Do konfliktu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název materiáluTeorie.
Osobnost Biologická (tělesná), sociální (společenská) a psychologická (duchovní) jednotka Struktura osobnosti Soubor relativně stálých vlastností.
MÍZNÍ SOUSTAVA.
Psychosomatika a její souvislost s fyziologií zátěže
Funkce bílkovin Bílkoviny se vyskytují ve všech živých organizmech, jsou velmi rozmanité, plní mnoho funkcí a mají schopnost vytvářet sloučeniny s dalšími.
Název školy: ZŠ a MŠ,Veselí nad Moravou,Kollárova1045
Diagnostické zařízení KARDiVAR měříme aktivity na nervovém a hormonálním systému a stav adaptačních mechanismů organismu Jan Michael Kubín Je to diagnóza.
Název prezentace (DUMu): Biologie člověka
Imunita,poruchy metabolizmu
Somatologie zkoumá vlastnosti nejdokonalejšího a nejsložitějšího organismu, lidské bytosti zahrnuje mnoho vědních oborů.
Stres a jeho zvládání.
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Lidská přitažlivost.
Rekreace a věk Miroslav Kyselý.
Transkript prezentace:

Společnost pro alergiky, ekzematiky a astmatiky SATMEX Společnost pro alergiky, ekzematiky a astmatiky

Heslo dne

Je toto opravdu jediná možnost? Otázka dne Je toto opravdu jediná možnost?

Odpověď dne Dotaz na rádio Jerevan: „Opravdu bude v budoucnu každý člověk alergik?“ Rádio Jerevan odpovídá: „Není to možné! Je třeba vyčlenit statistická místa pro astmatiky a ekzematiky!“

můžeme o těchto problémech říkat, že to jsou civilizační choroby?

Co je civilizace? Průmysl, doprava...

Potravinářská chemie...

Genetické manipulace

Stres, emocionální problémy

Jakou úlohu hrají civilizační faktory? Nade vším stojí a leží stres a emocionální toxiny.

Jak mohou způsobovat astma, alergii nebo ekzém? Nemožné! Vyžeňte ty tmáře a šarlatány!

Zdrojem energie, kterou člověk disponuje jak navenek, tak dovnitř, je jeho mozek.

Energie se však nešíří bezúčelně. Nese informace. Mnoho informací.

Mezi provozními informacemi musí být emoce Mezi provozními informacemi musí být emoce. Bez nich není lidský život možný.

Mezi nemocemi je mnoho strachu, stresu, agrese, zášti, nenávisti, úzkosti.

Toxické (špatné) emoce poškozují orgány, které patří do rodiny každého z pěti základních orgánů čínského pentagramu.

V orgánech poškozených stresem a špatnými emocemi se ukládají toxiny: z mikroorganismů anorganické toxiny organické toxiny metabolické toxiny toxické energie EMOCE poškozují potencují

TOXINY POŠKOZUJÍ buňky krvetvorbu elektrický systém krevní oběh imunitní systém nervovou tkáň hormonální činnost geny enzymy

Funkce celého organismu je závislá na kvalitě řízení.

Toxiny narušují řízení imunitního systému! Tolik celostní (holictická) medicína.

Alergik je chybná imunitní reakce, způsobená narušením řízení imunitního systému toxiny.

Toxiny z orgánů řídících imunitu odstraňujeme preparáty ANALERG BAMBI ANALERG Analerg je informační preparát fungující na emocionální úrovni.

NIC NESLIBUJEME

NIC NELÉČÍME

ODSTRAŇUJEME TOXINY

Nejzajímavější budou oceněny! Pište své názory, postřehy, zkušenosti: info@joalis.eu www.joalis.eu Nejzajímavější budou oceněny!