Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
a Internetové dispečinky
Advertisements

Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
OLE-onlinelearning Studium odkudkoli a kdykoli
Hosting informačního systému K2
Využití potenciálu mobilního kanálu
Program péče o zákazníky a produkty ALCOMA Instalace, helpdesk, dohledové a servisní služby.
Služby jako fenomén dnešní doby. Úloha služeb Rozvoj terciéru Podniky obohacují svou nabídku o doprovodné služby Servis je něco více než jen dodávka Společnost.
Balance Score Card (BSC) v řízení dodavatelských systémů
Operační systémy a aplikační servery Tomáš ZACHAT SPŠ Praha 10, STIC.
Small Business PC: Windows Vista Business and Microsoft Office Professional 2007 Jméno prezentátora Datum.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Komunikace občana s úřadem Projekt „IS eSMO “ Ing. Dušan Havlík Siemens Business Services spol. s r.o.
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Aplikace používané pro podporu Trade Marketingu a možnosti jejich použití s různými komerčně dostupnými CRM systémy. BLOK 2: 13/10/2014, Aquapark Čestlice.
Představujeme službu Samepage
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
1 © Sämtliche Rechte wie z.B. Kopier- und Weitergaberecht bei der TROST AUTO SERVIVE TECHNIK SE- 12/19/ :59 AM - 1 Quelle: TROST AUTO SERVICE.
Copyright © 2011, atlantis Microsoft Lync ™ Stručný úvod do podnikové komunikace.
2 Jan Tomíšek Nová organizace služeb 3 Základní typy služeb poskytovaných společností Vema operativní hotline konzultace školení implementační implementace.
Prezentace 1 Kontaktní centrum Statutárního města Ostravy provozované společností OVANET a.s. červen 2009.
Simon, Štancl, Vajdl, Valenta.  Sunnysoft mControl je komplexní řešení pro kontrolu a správu firemních PDA zařízení. Jde o nový produkt na trhu přinášející.
Copyright © 2011, atlantisProNGX nahrávání telefonních hovorů.
Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o.
Možnosti financování rozvoje zdravotnického IT a návratnost investic MUDr. Pavel Kubů.
Plzeňská kartastrana 1 eTown s Plzeňskou kartou.
Servisní koncepty Meteor – Trost Řešení pro firemní vozové parky
Základní služby Internetu
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
Role ceny zdravotní péče – ekonomický pohled PhDr. Lucie Antošová Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
CIO priority | Priority IT v bankách a pojišťovnách| Lukáš Klášterský 1.
System Management.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
GSM Lift Watch.
WEBOVÝ PORTÁL ŽIVOT ONLINE.CZ. OBSAH Komu je portál určen Spolupráce Obsah portálu Návrh grafické podoby Účel.
Případová studie (řešení kontaktního centra a portálu HelpDesk) Petr Taševský Obchodní manažer – oddělení ENTERPRISE Případová studie (řešení kontaktního.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Rozvíjení rovných příležitostí a podpora zaměstnatelnosti v Jihočeském kraji Záměr projektu do programu Equal (3.pilíř: Podpora adaptability) Tento příspěvek.
Microsoft Dynamics CRM
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Technologie sledují pohyb Telematická řešení nad vozovými parky
ABRA JE CHYTRÉ ŘEŠENÍ PRO ROSTOUCÍ OBCHODNÍ SÍTĚ PETR KUCHAŘ ŘEDITEL DIVIZE BUSINESS DEVELOPMENT, SPOLUZAKLADATEL, VÝZNAMNÝ AKCIONÁŘ.
MARKETINGOVÝ MIX.
osobní prezentace konzultant ICT
Plošná inovace předmětů s využitím e- learningových nástrojů Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MU)
Informační systém UNIV 2 Kraje Ing. Marek Kocan , UNIV 2 KRAJE, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o.
ÚVODNÍ WORKSHOP Brno.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,
Helpdesk a technické fórum Dušan Rechtig Praha
14. Informace vládnou sv ě tu Úloha ICT p ř i ř ízení podniku rb.
1. 2 Zabezpečená mobilní komunikace 3 Private Circle chrání Vaši komunikaci před odposlechem či narušením. Jedná se o komplexní řešení pro zabezpečení.
Úvodní webinář pro ICT metodiky Mentoři: Ing. František Hůlka, Mgr. Miroslav Šucha.
PRAXE STUDENTŮ V PORADENSKÉ A BANKOVNÍ POBOČCE PARTNERS MARKET.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
KA 02 - Mentoring Ing. Jiří Pešan manažer KA 02. Mentoring Hlavním cílem této aktivity je zajistit škole a jejím pedagogům metodickou a technickou podporu.
 nejvíce využívaná služba internetu založená na www stránkách  poskytuje virtuální informační prostor, přístupný pomocí prohlížeče  výhodou www stránek.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
VY_32_INOVACE_ MOVIE MAKER Příručka pro tvorbu prezentací z obrázků a fotografií.
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Elektronické bankovnictví
Účinné zabezpečení IT a stálý dohled
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Informační systémy podnikové systémy CRM
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Finanční podpora pro provozovatele LDS v rámci V. Výzvy Smart grids
Transkript prezentace:

Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System Samsung Zákazník Teleperformance

Digitální komunikace  Změna formy komunikace se zákazníky  Rychlost v šíření informací – vše přes on-line řešení  Inovativní nástroje digitálního servisu

Nástroje novodobé komunikace se zákazníkem  ↓ kontaktů přes telefonní spojení  ↑ kontaktů prostřednictvím onlinových služeb  , Live Chat, Help desk  Cyber servis  Remote service  Simulator / Emulator  Videoprůvodce - HTV

Remote service  Aplikace Smart Tutor nabízí dálkovou diagnostiku a údržbu Samsung produktů.  Agenti kontaktního centra kontrolují a nastavují Samsung zařízení, čímž umožnují mimořádně rychlou, individuální pomoc zákazníkovi (obzvlaště důležité při dnešní míře customizace zařízení)

Live Chat Facebook Helpdesk  Mediatrix – Samsung system pro zpracovávání ů  Průměrná reakční doba – 4 hodiny  Nejrychlejší forma komunikace  Spojení agenta přímo ze Samsung webu  Podpora přátel Samsung FCB  Okamžité rady a tipy během diskuzí, příspěvky na zdi

Smart Simulator  On – line návod k obsluze mobilních telefonů a tabletů  Animace zobrazení jednotlivých kroků nastavení konkrétního produktu

Videoprůvodce  Nástroj k prezentaci funkcí jednotlivých zařízení  Názorná videa motivující zákazníky k využívání možností, které zařízení poskytuje

Přijetí hovoru Online dispečink Technické proveření produktu Oprava přímo u zákazníka doma Okamžité vyslání nebližšího servisního technika k zákazníkovi Navstupování servisního zásahu do systému ASC Happy call

 Zachování stejné úrovně nákladů  ↑ produktivity kontaktního centra:  Odbaveno o 40% více zákazníků  Implementace nových digital nástrojů  Participace kontaktního centra na marketingových akcích  Napojení na lokální systémy servisních center  ↑ kvality  ↑ zákaznické spokojenosti ( CSS, BPA survey)  ↑ počtu tréninků o 60%  ↓ fluktuace agentů o 70%  Moderní vybavení kontaktního centra  Experience zone, Training zone

Prodejní oddělení Retail Marketing PR Brand marketing Servis Kontaktní centrum

Neustálé zlepšování výsledků  Růst zákaznické spokojenosti  Kvalitativní zlepšení  Benchmark pro ostatní Samsung pobočky  Standardizace moderního prostředí Vyhledávání a zaplňování děr na trhu  Inovativnost digitalního řešení  Růst působnosti kontaktního centra

Zaměstnanecké aktivity  Colours of Ostrava  Teambuildingy

Děkuji za pozornost!