Tento projekt je spolufinancován Evropským Sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Exkurze ČJL – 11.12.2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Suchá lamelová spojka s talířovou pružinou na straně převodovky
Advertisements

31. Mojžíš se setkal s Hospodinem u hořícího keře
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
BIBLE BIBLE BIBLE BIBLE BIBLE BIBLE NOVÝ ZÁKON NOVÝ ZÁKON NOVÝ ZÁKON
B i b l i c k á d ě j e p r a v a 1 A tak tedy dobře... p o s l o u c h e j t e...
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. STAVBA A PROVOZ STROJŮ 2. OZUBENÉ PŘEVODY.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
7. Hospodin zkouší Abrahámovou důvěru – má obětovat svého syna Izáka.
Školení Maxov 9.9. – „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“
Starověká Palestina.
Judaismus Petr Machala.
Starověká Fénicie, Kanaán a Izrael
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_12.
Nic v životě křesťana nepůsobí takový nepokoj, jako odbývaná modlitba. (Jan XXIII.)
Předmět: Základy společenských věd Ročník: III.
Světová náboženství.
VY_32_INOVACE_02_SVP_081_Bel
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol.
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Mojžíš Pavla Jiráková C4A.
Co je typické pro židy?.
Prezentace na téma vývoje bydlení člověka.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Místa setkávání lidstva s Bohem podle Bible
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Vypracoval: Jakub Moravec
Světová náboženství – judaismus
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Judaismus.
Světová náboženství JUDAISMUS.
ANALYTICKÁ GEOMETRIE VZÁJEMNÁ POLOHA KUŽELOSEČKY A PŘÍMKY Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo.
Bible = Písmo svaté, Boží slovo, Kniha knih
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Zdeňka Šupková Název šablonyIII/2.
Starověká Palestina Petr Machala.
TATO PREZENTACE BYLA VYTVOŘENA V RÁMCI PROJEKTU: Z AOSTŘENO NA PŘÍRODU Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
JUDAISMUS DĚJINY JUDAISMU.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Magen – Davidova hvězda – symbol židovství
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Moderní škola Název školy Střední hotelová škola, s.r.o., Floriánské nám.
Další státní útvary na Předním východě Persie, Fénicie, Palestina.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Ernest Seifert Název materiálu: VY_32_INOVACE_6_CLOVEK_V_LIDSKEM_SPOLECENSTVI_11.
Význam bible OB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-L ) úkol: Vytvoř myšlenkovou mapu (co si vybavíš, když se řekne bible):
ZŠ Brno, Řehořova 3 Občan, žák a společnost Výchova k občanství ročník III
Světová náboženství. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk.
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Plošné spoje Obor:Elektrikář.
Židovství Judaismus. Toto náboženství pochází z Izraele Teologie judaismu slouží jako základ mnoha jiných náboženství včetně dvou nejrozšířenějších, křesťanství.
Judaismus.
Digitální učební materiál
Judaismus (židovství)
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
JUDAISMUS ČÍSLO DUM: VY_32_INOVACE_OBN_3_15
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Krajina kolem nás START: Hraniční přechod Hartava-Hrádek nad Nisou 21
Tato prezentace byla vytvořena
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Historie židovského Chrámu
Vysoké učení technické v Brně
Vysoké učení technické v Brně
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
Oblast východního pobřeží Středozemního moře
Dějiny Palestiny Judaismus.
Starověká Palestina.
STÁTY PŘEDNÍHO VÝCHODU
BIBLE Autor: Mgr.Dana Vagenknechtová
Poznávací schopnosti - nářadí
Souvislá pedagogická praxe Bc. Lenka Ďurišová 2. ročník, NMgr. D-Zsv
Transkript prezentace:

Tento projekt je spolufinancován Evropským Sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Exkurze ČJL –

1.CO JE MENORA? A: ŽIDOVSKÝ SVÁTEK, B: SEDMIRAMENNÝ SVÍCEN, C: ŽENA ABRAHÁMA 2.JAK VYPADÁ HEBREJŠTINA? A: PÍŠE SE A ČTE SE ZPRAVA DOLEVA A OBSAHUJE JEN SAMOHLÁSKY, B: PÍŠE SE A ČTE SE ZPRAVA DOLEVA A OBSAHUJE JEN SOUHLÁSKY, C: PÍŠE SE ZLEVA DOPRAVA A OBSAHUJE JEN SOUHLÁSKY 3.CO JE TETRAGRAM? A: JMÉNO JEDNOHO Z ŽIDOVSKÝCH KMENŮ, B: BIBLICKÝ PŘÍBĚH ODCHODU ŽIDŮ Z EGYPTA, C: NEVYSLOVITELNÉ BOŽÍ JMÉNO 4.CO JE TANACH? A: SEDMIRAMENNÝ SVÍCEN, B: ŽIDOVSKÁ BIBLE, C: ČÁST TALMUDU 5.KDE BYLY ULOŽENY DESKY DESATERA? A: DO MOJŽÍŠOVY NÁPRSNÍ KAPSY, B: POD KÁMEN NA HOŘE SINAJ, C: DO ARCHY ÚMLUVY 6.KDO BYL KDO? A: IZÁK – OTEC ABRAHAMA; ABRAHAM – EGYPTSKÝ FARAON; IZMAEL – ŽENA IZÁKA, B: IZMAEL – SYN ABRAHAMA; ABRAHAM – PRAOTEC ŽIDŮ; IZÁK – UČITEL ABRAHÁMA, C: ABRAHAM – PRAOTEC ŽIDŮ; IZÁK – SYN ABRAHAMA; IZMAEL – SYN ABRAHAMA 7.CO TO JE DIASPORA? A: ŽIDOVSKÉ KOMUNITY MIMO IZRAEL, B: HEBREJSKY POSVÁTNÉ MÍSTO, C: SHROMAŽDIŠTĚ K MODLITBÁM MIMO SYNAGOGY (Řešení: 1B, 2B, 3C, 4B, 5C, 6C, 7A)