Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ROZDĚLENÍ ŽIVOČICHŮ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SAVCI.
Advertisements

Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Zpracovala Jitka Ciprová
Základní skupiny živočichů
VY_32_INOVACE_34_ Prvouka 3.ročník Živočichové 1.
Prvouka 3. ročník Gabriela Mikulková 2012
Živá a neživá příroda 3. ročník
TŘÍDĚNÍ ŽIVOČICHŮ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Zoologická zahrada Východ ZOO.
PTÁCI RYBY PLAZI SAVCI OBOJŽIVELNÍCI BEZOBRATLÍ ÚKOL ÚKOL ÚKOL ÚKOL
VY_52_INOVACE_PRV.3.30_Živočichové_pracovní list
Živočichové opakování Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
Třídění živočichů Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.16
Živočichové - obratlovci
VY_32_INOVACE_02_BĚLKOVICE-LAŠŤANY_OBRATLOVCI Mgr. Denisa Krausová
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Člověk a jeho svět Ročník.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ČLOVĚK
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Plazi 4. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Savci 4. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: VĚCI KOLEM NÁS
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: PŮDA
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: DOMOV
Základní škola Kpt. Jasioka, Havířov-Pr. Suchá Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: Havířov-místo, kde žiju Autor: Mgr. Irena Tomicová Výukový.
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.12 Anotace:
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM SAVCI ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: STAVBA TĚL ŽIVOČICHŮ
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
VY_32_INOVACE_09_PŘV_ROZDĚLENÍ ŽIVÝCH ORGANISMŮ Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ ŽIVOČICHOVÉ Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_1A_04_Dělení živočichů Téma: Člověk a jeho svět Datum tvorby:
Živočichové – stavba těla, potravní vazby a druhy
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: HOUBY
Živočichové u vody 3. ročník.
Obratlovci úvod; Kruhoústí
Třídění přírodnin.
Třídění živých organismů
Potravní vazby Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
ŽIVOČICHOVÉ - PROCVIČOVÁNÍ
Živočichové Společné znaky: Přijímají vodu a potravu, vylučují.
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Ekosystém les Živočichové
Člověk je součástí přírody
Obratlovci-prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_117_Obratlovci
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
VY_32_INOVACE_10_PŘV_OBRATLOVCI A BEZOBRATLÍ
TŘÍDĚNÍ ŽIVÝCH ORGANISMŮ
projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Živočichové.
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
ŽIVOČICHOVÉ Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Transkript prezentace:

Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ROZDĚLENÍ ŽIVOČICHŮ Základní škola Kpt. Jasioka, Havířov-Pr. Suchá Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ROZDĚLENÍ ŽIVOČICHŮ Autor: Mgr. Irena Tomicová Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost

ROZDĚLENÍ ŽIVOČICHŮ PODLE STAVBY TĚLA A DRUHU POTRAVY

Vnitřní stavbu těla tvoří-netvoří kostra, páteř z obratlů

OBRATLOVCI BEZOBRATLÍ HMYZ SAVEC PTÁK PLAZ DALŠÍ BEZOBRATLÍ OBOJŽIVELNÍK RYBA

BÝLOŽRAVEC MASOŽRAVEC VŠEŽRAVEC

Zápis do sešitu:

Podle vnitřní stavby těla ROZDĚLENÍ ŽIVOČICHŮ Podle vnitřní stavby těla OBRATLOVCI – savci, ryby, ptáci, obojživelníci, plazi - mají kostru a páteř složenou z obratlů BEZOBRATLÍ – hmyz a další bezobratlí živočichové - nemají kostru složenou z kostí Podle druhu potravy BÝLOŽRAVCI – živí se rostlinami (bylinami) MASOŽRAVCI – živí se masem jiných živočichů VŠEŽRAVCI - živí se rostlinami a jinými živočichy

KONEC

Prezentace byla vytvořena za použití klipartů