která se různě píší, ale stejně vyslovují

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slova lišící se významem a psaním i, í/y, ý po V
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo
Koncovky podstatných jmen – rod mužský
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová,
SKLOŇOVÁNÍ PODSTATNÝCH JMEN RODU MUŽSKÉHO
SKLOŇOVÁNÍ PODSTATNÝCH JMEN RODU STŘEDNÍHO
Slova lišící se významem a psaním i, í/y, ý po P
Vyvození písmen J, j Jenda sedí pod jabloní, jablíčka až k němu voní.
Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová,
Homonyma ve větách Autor: Mgr. Monika Dudová
V neděli odpoledne jsme šli na Kalvárii. Když jsme vycházeli kopec, viděli jsme kapličky, ve kterých byly sochy atd.. Kalvárie je významné poutní.
KRÁL ATLET – vyjmenovaná slova po V
Český jazyk Vyjmenovaná slova po V Mgr. Renáta Slámová ZŠ Jenišovice
Představitel skupiny lumírovců
testujeme svoje znalosti
Pravopis 1.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Doplňte ke správnému roku odpovídající událost
Kocourek Mňau Klikej.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Řípová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
DEN ZEMĚ 30. dubna 2013 II. A a II. B ZŠ a MŠ Raškovice.
Jakou roli hraje kvantita samohlásek? Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 307.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Zpracovala Mgr. Jindra Chejnová,
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek ve vzdělávání na základní škole OP VK Podmět.
Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová,
Zvuková stránka jazyka
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Zpracovala Mgr. Jindra Chejnová,
VYJMENOVANÁ SLOVA PO V ROZLIŠUJEME
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura – Vyjmenovaná.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Procvičení písmen P, p Podzim Padá lupen po lupenu,
TÉMA:VYJMENOVANÁ SLOVA PO V Vytvořila: Mgr
Procvičování vyjmenovaných slov po
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_432_4TR_CJ Autor: Mgr. Iveta Grocholová.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 53.
DĚLENÍ ČÍSLEM 6 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 52.
Zájmena Mgr. Renata Nogolová
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
STŘEDNÍ EVROPA EO – OP VK – III/2 ICT DUM 5
ČESKÝ JAZYK 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_07_02_párové souhlásky.
 Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Eva Bartošová Název DUM: VY_32_Inovace_ druhy přívlastku Název sady: Český jazyk 9. ročník Číslo.
Název projektuZlepšení podmínek vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ ŠablonaIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
VY_32_INOVACE_04_Vyjmenovaná slova - homonyma i – y, í - ý Mgr. Danuše Manová Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Ekosystém les Stromy Přírodověda 4. ročník
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Příprava na pololetní prověrku z ČJ - mluvnice
LISTNATÉ STROMY A JEJICH PLODY
Můj domov, má vlast Obec.
Vzdělávací Jméno autora Mgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvoření
Anotace: prezentace slouží k seznámení s párovými souhláskami
Druhy číslovek – číslovky základní, číslovky řadové
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_182_ČJ3
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2013 Ročník
Zvířata v Lese –test savci 2 autor projektu: Mgr. Michaela Kerdová
VY_32_INOVACE_Mat_III_01 Párové souhlásky
Vyjmenovaná slova V Základní škola a Mateřská škola
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
Základní škola a mateřská škola Bukovec
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
VYJMENOVANÁ SLOVA.
Klikni na písmeno, které ve slově chybí.
Než jde ježek spát 1. E poprvé v Domečku.
Transkript prezentace:

která se různě píší, ale stejně vyslovují Doplňte do vět slova, která se různě píší, ale stejně vyslovují Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 308

Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, Z lesa se hlasitě ozýval ________. Na hladině rybníka se roztočil prudký _________. výr vír Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 308

Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, V diktátu se často objevuje věta „________ není had“. _______ mi prosím můj rozbitý hrníček? Slepýš Slepíš Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 308

Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, Na zdi ________ obraz našeho pradědečka. Rolník _________ na poli pšenici a ječmen. visel vysel Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 308

Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, Před zásahem si policista _______ svoji zbraň. Lehce _________, lehce pozbyl. nabil nabyl Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 308

Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, Ta honosná ________ na kopci patří jednomu podnikateli. Smečka vlků hlasitě _______. vila vyla Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 308

Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, Náš soused si nechal kolem domu postavit betonovou _____. Vzal si moji dceru a stal se z něj můj _______. zeď zeť Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 308

Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, Po vydatném dešti rostlo v lese hodně ______. Najednou se objevila myška a ____ do díry. hub hup Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 308

Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, Dobře se v divadle ______. Lekla jsem se, protože na mě udělal _____. bav baf Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 308

Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, Náš ______ do New Yorku trval několik hodin. Trénink byl odložen, protože byl nekvalitní _____. let led Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 308

Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, Nemůžu si ____________ na nedostatek spánku. Měl za úkol různě jim __________ práci. stěžovat ztěžovat Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 308

Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, Hned za vesnicí začíná jehličnatý _______. Nahoru _____ opatrně! les lez Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 308

Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, Natřeli jsme _______ na oranžovo. ______ jabloně je jablko. plot Plod Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 308

Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, Slyšeli jsme ježkovo „dupy _____“. V parku stojí mohutný ______. dup dub Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 308

Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, Setřel si z čela studený ______. Vlezl si ______ deku a hned usnul. pot pod Zpracovala Mgr.Jindra Chejnová, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 308