Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, 272 01 Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NABÍJENÍ KAPACITORU Mějme jednoduché zapojení.
Advertisements

Brno: NANOcontact – partnerské sítě1 Vzdělávací a kontaktní středisko pro průmyslové nanotechnologické úpravy povrchů CZ.1.07/2.4.00/
Výuková centra Projekt č. CZ.1.07/1.1.03/
EKG – úsek ST, vlny T a U.
Charakteristiky 4 defibrilátorů porovnání tvaru výbojových vln © Ing. Ivo Skopal, srpen 2005, leden 2006 instruktor BLS / AED 1.
Infuzní technika – principy a aplikace
Centrum výzkumu a využití obnovitelných zdrojů energie (CVVOZE) Regionální výzkumné centrum.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
STŘÍDAVÝ PROUD PROUD MĚNÍCÍ SVŮJ SMĚR.
Střídavé a pulzní proudy
TENS proudy Fyzikální terapie III.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Tato prezentace byla vytvořena
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
Základy elektrotechniky Přechodové jevy
Fy_104_Elektromagnetické jevy_Vznik střídavého proudu
Škola: Chomutovské soukromé gymnázium Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Určování polohy těžiště stabilometrickou plošinou
Atriální fibrilace Jirka Wild.
Stejnosměrný a střídavý elektrický proud
Automatizovaný externí defibrilátor
Somatologie Mgr. Naděžda Procházková
Nejnovější výsledky klinického výzkumu: Nová klinická studie srovnávající použití výbojů s nižšími fixními dávkami energie a bifázických výbojů se zvyšujícími.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Vypracoval: Michal Schöniger Výroba el. energie, bezpečnost v elektrotechnice.
Tonometry – principy a aplikace Ing. Roman Matějka, Bc. Ondřej Čadek
Elektrická kardioverze
SLOŽENÝ OBVOD STŘÍDAVÉHO PROUDU.
vznik kmitů, rezonance © 2012 VY_32_INOVACE_6C-14
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Elektrická kardioverze
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Rezistor, cívka, kondenzátor a střídavý proud
Kondenzátory Úvod Kondenzátory Ing. Jaroslav Bernkopf Elektronika.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
1 Analýza pohybu a stupňů volnosti robotické paže Poděkování: Tato experimentální úloha vznikla za podpory Evropského sociálního fondu v rámci realizace.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Veronika Pekarská ČVUT - Fakulta biomedicínského inženýrství
Praktická výuka studentů v Nemocnici Na Homolce
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Poděkování: Tato experimentální úloha vznikla za podpory Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu: „Modernizace výukových postupů a zvýšení.
Základy elektrokardiografie (EKG)
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
ELEKTŘINA A MAGNETISMUS 1. část Elektrické pole
Elektromagnetické kmity a vlny © Petr Špína 2012
Katetrizační ablace srdečních arytmií
Poděkování: Tato experimentální úloha vznikla za podpory Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu: „Modernizace výukových postupů a zvýšení.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Poděkování: Tato experimentální úloha vznikla za podpory Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu: „Modernizace výukových postupů a zvýšení.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Fázorové diagramy v obvodech střídavého proudu VY_32_INOVACE_Tomalova_ idealni_soucastky Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu.
Fázorové diagramy v obvodech střídavého proudu VY_32_INOVACE_Tomalova_ odpory_a_vodivosti Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu.
AED … tři písmena, která zachraňují!
Fázorové diagramy v obvodech střídavého proudu
Fázorové diagramy v obvodech střídavého proudu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
EKG – začátek… Normální EKG
Co je to elektrický proud
ELEKTRICKÁ MĚŘENÍ Praktická měření Elektrikář – 2 ročník
Siločáry elektrického pole
Fázorové diagramy v obvodech střídavého proudu
Transkript prezentace:

Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Podpořeno projektem – OP VK CZ.1.07./2.2.00/ Defibrilátory

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Terminologie fibrilace – srdeční arytmie ( stahů/min) defibrilace – slouží k vyrušení fibrilací defibrilační výboj – uměle vytvořený elektrický výboj (pulz) o velké energii aplikace – fibrilace komor, flutter komor 2

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Historie defibrilátorů 1967 – první koncepce přístroje 1976 – animální implantabilní defibrilátor 1980 – implantabilní defibrilátor 1988 – první programovatelný defib – nitrosrdeční elektroda 3

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Defibrilační pulz monofázický – stejnosměrný elektrický proud pulzu teče přes srdce pouze jedním směrem (obvykle od sterna k apexu) bifázický – stejnosměrný elektrický proud teče v první fázi od sterna k apexu a v druhé fázi od apexu ke sternu 4

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Defibrilační proud monofázický pulz bifázický pulz 5

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Defibrilační pulz exponenciální průběh (MTE) tlumený průběh (DSW) tlumený průběh se zpožděním (DMT) 6

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Defibrilátor monofázický defibrilátor s lichoběžníkovým (exponenciálním) defibrilačním pulzem 7

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Defibrilátor monofázický defibrilátor s lichoběžníkovým (exponenciálním) defibrilačním pulzem: – kapacita kondenzátoru desítky μF – energie pulzu J – velikost proudu 1-10 A – délka pulzu 1-10 ms 8

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Defibrilátor – animace 9

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Defibrilátor 10