Příprava scénického čtení Lenoši – LDO ZUŠ Nové Strašecí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Týden Karolínky Tejkalové
Projekt EU – OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
STARCI NA CHMELU ELIŠKA VESELÁ.
ZŠ Kostomlaty pod Milešovkou
Základní škola a Mateřská škola Louňovice pod Blaníkem 15. srpna 2009
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Sídliště Dukla - Pardubice
Školní projekt pro rok   Všechny třídy 1. a 2. stupně  Rodiče  Veřejnost Určení.
S T R A Š I D E L N Ý D Ů M Věci Informace Obrázky  Povídka Povídka  Povídka Povídka  Povídka Povídka Délka a výška Co to je.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Studentská inovace praxí
Český jazyk a literatura
se tábořilo za první republiky 1 Jak se tábořilo „kdysi“  Staré kroniky  Historie  Album věnované ETS  Úryvky z Hlasatele.
Fakulta stavební Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava 17. listopadu 15, Ostrava – Poruba.
1. Datum vytvoření: Téma: Slovesa Cíl prezentace: Základní názvosloví a mluvnické kategorie Časová dotace: 45 min Anotace: Výukový materiál.
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
Teorie firmy II - Optimum výrobce - Mezní produkt, zákon klesajícího mezního produktu - Izokvanty produkční funkce - Další modely výrobce
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Správné pády I In the following sentences, put the nouns between slash marks into the correct case. Vzor: Přes naše rozdíly zůstanu /tvůj přítel/. Přes.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Název školy: Základní škola Lanškroun, nám. A. Jiráska 140
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
VY_32_INOVACE_M.1.07-Numerace v číselném oboru prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník –
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Konverzace Máte psa nebo k očku?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Rekvalifikační zařízení: Mgr. Zbyněk Rybka
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
PTaČ. Spolupracující organizace Zapojené školy Pojem čtenářské gramotnosti ve škole Učitelé chápou čtenářskou gramotnost především jako dovednost dekódovat.
Gravitační vlny v přesných řešeních Einsteinových rovnic RNDr
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Největší společný dělitel – teorie a procvičování
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Montessori Prachatice, ZŠ Národní
Maturita 2015.
III/2 XV A
Hra na zapamatování Informace o hře Vytvořil: Jakub Hrubý 6.A
VY _32_INOVACE_05_04J.Neruda
PROJEKT EU - PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název projektuModerní škola Šablona III/2Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
První ročník předvádění leteckých modelů Vysočany.
Podpora poradců Podpora poradců
Maturita 2011? Společná část Společná část 2 zkoušky 2 zkoušky Profilová část Profilová část 3 zkoušky 3 zkoušky.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK248.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Dopravní značky Zde si vyzkoušíte zda si aspoň kapku pamatujete dopravní značky. Zkuste to bez pomoci rodičů, sourozenců či internetu. Zde najdete jen.
11. prosince 2014 Třídní schůzka 4.C. › Zítra tj se žáci prvního stupně fotí na vánoční sadu fotografií s kalendářem. (250 Kč) › Pondělí
Fyzika 2 – ZS_3 OPTIKA.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola: Střední.
Rodičovská schůzka 25. dubna 2013.
Rekurze Predikát predek(X,Y). predek(X,Y) :- rodic(X,Y). predek(X,Y) :- rodic(Z,Y),predek(X,Z).
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Bakalářská práce - zpracování
Verbs of Motion Fill in the blanks using the appropriate form of either motion verb given. Vzor: Tak malý Ivan už ___? Tak malý Ivan už chodí?
Maturita 2010 Společná část –2 zkoušky Profilová část –3 zkoušky.
Cesta vlakem Brzy ráno jsme se vydali vlakem směr Praha. Žáci se rozdělili do skupin a nastoupili do kupé. V Praze jsme vystoupili a na ubytování jsme.
Bruslení. Třída I. E sice není sportovní třídou, ale je plná šikovných dětí, které se žádného sportu nezaleknou. S nadšením a plni očekávání jsme se již.
Jaroslava Procházková
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Příprava scénického čtení
Transkript prezentace:

Příprava scénického čtení Lenoši – LDO ZUŠ Nové Strašecí

Základní informace Žáci LDO ZUŠ – (7.-9. třída ZŠ) Předmět Soubor – 1 vyučovací hod. týdně Výběr textu – společné čtení úryvků 3 knih Hlasování o zvolené knize Každý týden kousek dalšího textu a scénické aranžmá prostřednictvím improvizací Od do cca 10min celek vzniklý z 10 stran textu (značně seškrtáno, na 2 strany formátu A4)

– výběr knihy Ch. Dickens – Strašidelný dům, I. Procházková – Uzly a pomeranče, I. Procházková - Nazí

První nápad – při čtení jedeme vlakem… Byl to osamělý dům…

a že si ho nikdo nechce najmout…

Člověk poznal na první pohled, že je to dům, kterému se všichni vyhýbají..

Ve vlaku to všechny zajímá …a z toho se člověku přirozeně vnucoval závěr…

Kupé se promění v dům a fotoaparátu dojdou baterie… V tom domě podle pověsti straší…

Já viděl toho vejra, pane..

Přivedli jsme si sebou hluchého podkoního, dvě služebné a jednu mladičkou osobu.

Opakujeme a upravujeme…

Pilujeme…

Přesto však naše dívka pro všechno „viděla voči“…

…jinými slovy utrhl vedení zvonku a tak jsem ho umlčel navždycky

…konečně!

…vyvinula sklony k epileptickým záchvatům…

Stala se zářivou ukázkou této choroby

…sklony k epileptickým záchvatům…

I děvečka měla jeden nanejvýš znepokojující rys

…dokonalá výrobna slz

Ćteme z: Ch. Dickens, Strašidelný dom, Vyšehrad, Praha 1971, překlad:Vladimír Pražák Ještě jednu zkoušku a končíme první ucelenou část slovy: „Nebudeme mít žádné služebnictvo!“