Riskuj - pravidla Otázky si skupina může zvolit libovolně

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Advertisements

Riskuj - pravidla Otázky si skupina může zvolit libovolně
Skládání rovnoběžných sil
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Procenta.
VY_42_INOVACE_377_CELÁ ČÍSLA – POČETNÍ OPERACE
Počítáme s celými čísly
VY_42_INOVACE_379_ROVNICE Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2011 Ročník použití VM 9. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
POZNÁVÁNÍ DRUHŮ HUB RISKUJ. POZNÁVÁNÍ DRUHŮ HUB RISKUJ.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_61.
Hra – riskuj – Objem a povrch krychle a kvádru – 2
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Úprava vzorců. dělení se změní na násobení t přemístíme na druhou stranu s opačnou operací dělení se změní na násobení Chceme osamostatnit veličinu s.
EU – F:\VY_32_INOVACE_ICT2.2_3-41
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_580_SLOVNÍ_ÚLOHY Téma: ŘEŠENÍ SLOVNÍCH ÚLOH.
Prioritní osa: 1 − Počáteční vzdělávání Oblast podpory: 1.4 − Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Opakování 5. ročník Matematické operace
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
* Druhá odmocnina Matematika – 8. ročník *
* Druhá mocnina Matematika – 8. ročník *
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí z prvního stupně. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci procvičí znalosti z.
Sčítání, odčítání, násobení a dělení úhlů (početní)
NÁZEV: VY_32_INOVACE_470_Matematické operace
Sčítání a násobení výrazů
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Riskuj - pravidla Otázky si skupina může zvolit libovolně
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Geome trie Des. čísla Zlomky Matem.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
Racionální čísla.
Operace s vektory Autor: RNDr. Jiří Kocourek.
START PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 7 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO. VYPOČÍTEJ PŘÍKLAD A KLIKNI NA SPRÁVNÝ VÝSLEDEK.
HRAJEME SI S ČÍSLY SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 20 VY_32_INOVACE_20 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
Násobilka se zvířaty 7x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
Odčítání zlomků s různými jmenovateli Výukový materiál pro 7.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se souhlasem.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Výpočty s odmocninami.
RISKUJ ! soutěží tři skupiny (určíme pořadí) pořadí volby je dáno číslem skupiny na odpověď mají skupiny limit 3 minuty za správnou odpověď si zapisují.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Sčítání a odčítání celých čísel
* Dělení zlomků Matematika – 7. ročník *
* Násobení zlomků Matematika – 7. ročník *
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Sčítání, odčítání, násobení, dělení – příklady k procvičení
Násobilka se zvířaty 3x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_22_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TÉMA:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 6 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 6 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
Číselné soustavy a kódy
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 6 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Upravila R.Baštářová.
Hra k zopakování či procvičení učiva:
Desetinná čísla HRA.
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 7 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
Násobilka se zvířaty 8x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
RISKUJ v matematice.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Sčítání, odčítání, násobení a dělení celých a záporných čísel
Násobilka se zvířaty 4x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 5 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 8 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
Sčítání, odčítání, násobení a dělení celých čísel.
Transkript prezentace:

Riskuj - pravidla Otázky si skupina může zvolit libovolně Ve volbě otázek se skupiny střídají (i v případě správné odpovědi) Na každou odpověď jsou stanoveny časové limity V případě, že skupina neodpoví v limitu nebo neodpoví správně, odečítají se jí body, odpovídat smí (v případě zájmu) skupina, která je na řadě. Pokud ani ta neodpoví správně, odečtou se této skupině body a odpovídat smí další skupina Další volba otázky je na skupině, která je normálně v pořadí

Sčítání 100 100 200 200 300 300 400 400 500 500 Odčítání 100 100 200 200 300 300 400 400 500 500 Násobení 100 100 200 200 300 300 400 400 500 500 Dělení 100 100 200 200 300 300 400 400 500 500

Sčítání – otázka za 100 −8+16 Zpět

Sčítání – otázka za 200 25+(−7) Zpět

Sčítání – otázka za 300 8+(−45) Zpět

Sčítání – otázka za 400 −25+(−27) Zpět

Sčítání – otázka za 500 −18+45 Zpět

Odčítání – otázka za 100 19−9 Zpět

Odčítání – otázka za 200 1−14 Zpět

Odčítání – otázka za 300 7−(−23) Zpět

Odčítání – otázka za 400 −7−22 Zpět

Odčítání – otázka za 500 −19−(−23) Zpět

Násobení – otázka za 100 8 . (−5) Zpět

Násobení – otázka za 200 −4 . (−9) Zpět

Násobení – otázka za 300 17+ −3 . 2 Zpět

Násobení – otázka za 400 −8 . 5+(−3) Zpět

Násobení – otázka za 500 −6 . −5 + −3 . 3 Zpět

Dělení – otázka za 100 16 :(−2) Zpět

Dělení – otázka za 200 −56 :(−7) Zpět

Dělení – otázka za 300 −126 :2+53 Zpět

Dělení – otázka za 400 −15−15 :5 Zpět

Dělení – otázka za 500 28 :4+ −28 :(−4) Zpět