Rok 2006 0 30000 60000 90000 120000 150000 180000 absolventipřijatí na VŠ SOU SOŠ Gymnázia.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IV. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Advertisements

Přijímací zkoušky na SŠ MATEMATIKA Připravil PhDr. Ivo Horáček, PhD.
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
IX. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Instituce sloužící k obchodování s cennými papíry Téma „Finanční trh“
Renata Schejbalová Konference AŘG , Přerov.
Přijímací řízení pro školní rok 2014/15 Čtyřleté studium.
* Procenta Úvod Matematika – 7. ročník *
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_1_08.
Vědecká rada Fakulty bezpečnostního inženýrství 8. prosince 2010
Národní srovnávací zkoušky (NSZ)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Tvorba didaktického testu z matematiky
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_1_11.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí z osmého ročníku. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci procvičí znalosti ze.
Gymnázium, Český Krumlov, Chvalšinská 112
Procenta Výpočet počtu procent
Kdo chce být milionářem ?
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
20_Obvody a obsahy rovinných obrazců -kružnice, kruh
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
11_Podobná zobrazení II Užití podobnosti
10_Podobná zobrazení V geometrii o dvou útvarech říkáme, že jsou podobné, pokud je druhý z nich v určitém měřítku zmenšeným nebo zvětšeným obrazem prvého.
X. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
12_ Shodná a podobná zobrazení - pracovní list
Zábavná matematika.
Přijímací řízení pro školní rok 2014/15 Osmileté studium.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (26. – 34. úloha) IX. označení digitálního.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Poradce 2010 Bob Kartous 7. dubna 2010, Brno. Znáte odpověď na dotaz studenta? 1.Co je to TSA? 2.Jaký je rozdíl mezi testem OSP a TSP? 3.Dokážete vyjmenovat.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (36. – 44. úloha) IV. označení digitálního.
Státní maturita otázky a odpovědi.
Milan Hanuš TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních.
Maturita 2015.
17_Řešení pravoúhlého trojúhelníka - pracovní list
zpracovaný v rámci projektu
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Pravoúhlý trojúhelník
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_1_10.
14_Řešení pravoúhlého trojúhelníka – Euklidovy věty
NEKONEČNÁ GEOMETRICKÁ ŘADA
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Gymnázium J. A. Komenského Uherský Brod PZ 2013 SEZNÁMENÍ SE STRUKTUROU A CÍLEM PŘIJÍMACÍCH TESTŮ.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_1_09.
Maturita 2011? Společná část Společná část 2 zkoušky 2 zkoušky Profilová část Profilová část 3 zkoušky 3 zkoušky.
5_Kružnice, kruh Kružnice k (S, r) je množina všech bodů roviny, které mají od středu S vzdálenost r. S – střed, r – poloměr, d – průměr Platí: d = 2r.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_1_15.
Šablony Mendelova střední škola, Nový Jičín
Přijímací řízení pro školní rok 2015/16 Čtyřleté studium.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_11_GRAMOTNOST Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Název školy Střední škola hotelnictví, gastronomie a služeb, Dlouhá 6, Litoměřice AutorMgr. Milena Procházková PředmětMatematika Tematický celekKomplexní.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
Jedno-indexový model a určení podílů cenných papírů v portfoliu
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_1_14.
Informace pro maturanty ve školním roce 2015/2016
VÝSLEDKY MATURITNÍ ZKOUŠKY V OBOU TERMÍNECH 2011 Signální výsledky a základní poznatky.
Seminář k doktorskému studijnímu programu Zlín.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Renáta Burdová Název prezentace (DUMu): 1.8 – 1.14 Množiny, slovní úlohy, dělitelnost N čísel Název sady: Matematika.
Matematika pro automobilní obory 19. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Renáta Burdová Název prezentace (DUMu): 3.5 – 3.11 Lineární rovnice, slovní úlohy Název sady: Matematika pro.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Renáta Burdová Název prezentace (DUMu): Kvadratické rovnice, slovní úlohy Název sady: Matematika.
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014
Analýza vzdělávání na českých SŠ
Váháte kam po maturitě? Podívejte se na 8 rad, jak si vybrat VŠ!
Váháte kam po maturitě?. Podívejte se na 8 rad, jak si vybrat VŠ!
Transkript prezentace:

Rok absolventipřijatí na VŠ SOU SOŠ Gymnázia

Základní úroveň Volitelná úroveň Základní úroveň Volitelná úroveň Základní úroveň Volitelná úroveň Základní úroveň Volitelná úroveň Základní úroveň Volitelná úroveň Nematuruje Maturuje ne VŠ Volitelná úroveň VŠ

Scio 2008/2009 V roce 2009 Národní srovnávací zkoušky již přes 50 % uchazečů o VŠ a přes 60 % absolventů gymnázií K testu Obecných studijních předpokladů připravujeme pro školy: - učebnici OSP - proškolení učitelů, jak žáky připravovat na test OSP Bude zájem?

Další služby pro školy Scio je tu pro Vás … VEKTOR – dosud využilo 227 (z 362) gymnázií MAPA školy – 93 gymnázií Redakční systém pro snadnou správu webu školy Projekty vznikají z potřeby škol (Mapa školy – Prachatice)

Další služby pro školy Chystáme: Srovnávání se zahraničím (angličtina) Evaluace klíčových kompetencí Jiné formy evaluace (metodiky pozorování, esej test…) Školený suplent k pronajmutí …… Seminář zítra – od XXX posluchárna XXX, v čem Vám můžeme pomoci

2008 +dalších 22 lidí většinou z těch, co už nechtějí pracovat ve škole, ale chtějí zůstat ve školství. Je škoda, aby šli do banky… Scio červen 2007

Cena za státní maturitu Do roku 2007 to bylo Kč Kolik dál Prý Kč jen infrastruktura ??? Dalších Kč každý rok + nejasné množství neplacené práce a času škol a učitelů Pro srovnání Národní srovnávací zkoušky – podle kterých 47 vysokých škol přijímá uchazeče Dva testy stojí uchazeče 700 Kč. Tedy pro všechny maturanty Kč. Žádná práce škol ani učitelů, žádný ztracený čas škol.

Výsledky SM 98 více viz Ve které větě je chyba v pravopise nebo ve tvarech? (A) Oslíkovi zapadla noha do křeččí nory. (B) Nechtěli by jste nám něco veselého zazpívat? (C) To vám kolemjdoucí mohou stěží dosvědčit. (D) Pláněmi se nesl jen drsný havraní pokřik. Správně odpovědělo 40,8 % (na gymnáziích 55 %). Celých 59 % maturantů (asi lidí) tedy tvar "by jste" pokládá za správný a chybu našlo tam, kde není.

Vyberte správné tvrzení o velikosti následujících dvou výrazů: 1/2 - 1/3 0,2 (A) Větší je hodnota vlevo. (B) Větší je hodnota vpravo. (C) Obě hodnoty jsou stejně velké. (D) Nedá se určit, která hodnota je větší. ŠPATNĚ: celkem: 41 % / gymnázia: 24 %. Práce se zlomky a desetinnými čísly, látka maximálně 6. třídy, jednodušší už příklad být nemůže. (Úloha byla zařazena v testu obecných studijních předpokladů, ale její výsledek se bezprostředně dotýká matematických znalostí, resp. neznalostí.)

V posledním desetiletí rostl index S&P's 500, který zahrnuje akcie 500 podniků z hlavních průmyslových odvětví obchodované na newyorské burze, ročně v průměru o 11 %, což není špatný výsledek. Z textu jednoznačně vyplývá: (A) Index S&P's 500 vzrostl za poslední desetiletí o 11 %. (B) Index S&P's 500 je jediným indexem, který zahrnuje akcie 500 podniků z hlavních průmyslových odvětví. (C) Průměrný roční 11 % růst indexu S&P's 500 v posledním desetiletí není špatným výsledkem. (D) Akcie všech podniků z hlavních průmyslových odvětví jsou obchodované na newyorské burze. (E) Newyorská burza je nejvýznamnější světovou burzou cenných papírů. I jednodušší text přesně a správně chápe jen 68,2 % maturantů.

Přímka p na obrázku má rovnici: (A) y = 3x + 1 (B) y = 3x - 1 (C) y = – x/3 + 1 (D) y = x/3 + 1/3 (E) jinou, než jsou uvedeny Úloha je zřetelně nad síly žáků, kteří z matematiky nematurují, z nich ji vyřešilo správně jen 25,7 %, což je na úrovni náhodného výsledku. Ale i mezi žáky, kteří z matematiky maturovali, udělalo chybu 40 %. Přitom úloha vyžaduje jen zcela základní porozumění pojmu graf funkce..