Gymnázium J. A. Komenského Uherský Brod PZ 2013 SEZNÁMENÍ SE STRUKTUROU A CÍLEM PŘIJÍMACÍCH TESTŮ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IV. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Advertisements

Přijímací řízení ve školním roce 2013/2014
Přijímací zkoušky na SŠ MATEMATIKA Připravil PhDr. Ivo Horáček, PhD.
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Přijímací řízení pro školní rok 2012/2013 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
IX. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ • Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. • Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
VI. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Přijímací řízení pro školní rok 2014/15 Čtyřleté studium.
I. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Testy pro testování žáků 5. a 9. tříd 2012
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (19. – 26. úloha) III. označení digitálního.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (27. – 39. úloha) VIII. označení digitálního.
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 4
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (16. – 25. úloha) VIII. označení digitálního.
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Přijímací řízení pro školní rok 2012/2013 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Národní srovnávací zkoušky (NSZ)
74.1 Sčítání a odčítání zlomků se stejným jmenovatelem
Gymnázium, Český Krumlov, Chvalšinská 112
Den otevřených dveří
Kdo chce být milionářem ?
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
70.1 Porovnávání desetinných čísel
Přímá úměrnost Trojčlenka
Slovní úlohy se zlomky a procenty
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
X. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
X. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
V. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Zábavná matematika.
Přijímací řízení pro školní rok 2014/15 Osmileté studium.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (26. – 34. úloha) IX. označení digitálního.
V. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Poradce 2010 Bob Kartous 7. dubna 2010, Brno. Znáte odpověď na dotaz studenta? 1.Co je to TSA? 2.Jaký je rozdíl mezi testem OSP a TSP? 3.Dokážete vyjmenovat.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (36. – 44. úloha) IV. označení digitálního.
II. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
Maturita 2015.
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Digitální učební materiál
Rok absolventipřijatí na VŠ SOU SOŠ Gymnázia.
Maturita 2011? Společná část Společná část 2 zkoušky 2 zkoušky Profilová část Profilová část 3 zkoušky 3 zkoušky.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (35. – 45. úloha) X. označení digitálního.
Anotace Prezentace, přinášející slovní úlohy k procvičení početních operací s desetinnými čísly. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sečtou,
V. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (36. – 45. úloha) V. označení digitálního.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (23. – 35. úloha) III. označení digitálního.
Téma: Trojčlenka Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_098.
Přijímací řízení pro školní rok 2015/16 Čtyřleté studium.
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (7. – 12. úloha) VII. označení digitálního učebního materiálu:
POMĚR Prezentace je zaměřená na výklad a procvičení slovních úloh na poměr. Autor: Mgr. Věra Benáková, 2. ZŠ Dobříš 7 : 4 1 : : :
Nejprve provedeme výpočet v závorce
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (25. – 30. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
Matematika a její aplikace
Zlomky a procenta Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Renáta Burdová Název prezentace (DUMu): 1.8 – 1.14 Množiny, slovní úlohy, dělitelnost N čísel Název sady: Matematika.
Průřezové úlohy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Matematizace textu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Souhrnný test kvantitativního myšlení
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014
Matematická rozcvička
Transkript prezentace:

Gymnázium J. A. Komenského Uherský Brod PZ 2013 SEZNÁMENÍ SE STRUKTUROU A CÍLEM PŘIJÍMACÍCH TESTŮ

Gymnázium J. A. Komenského Uherský Brod PZ 2013 Test obecných studijních předpokladů – 60 úloh/60 minut Matematika – 30 úloh/60 minut Český jazyk – 40 úloh/45 minut Celkem 165 minut MA, ČJ – obecně známo, dále jen test OSP

Gymnázium J. A. Komenského Uherský Brod PZ 2013 NEJEDNÁ SE o test všeobecných znalostí, zjišťuje nikoli konkrétní znalosti, nýbrž předpoklady ke studiu, studijní potenciál, verbální, analytické a kvantitativní myšlení.

Gymnázium J. A. Komenského Uherský Brod PZ 2013 Verbální myšlení opozita a synonyma, podobné vztahy, smysl textu, porozumění textu (vyplývání)

Gymnázium J. A. Komenského Uherský Brod PZ 2013 ČASTO (A) nikdy (B) zřídka (C) náhodně (D) dávno (E) běžně ZÁVODNÍK : VÍTĚZSTVÍ (A) učitel : pochvala (B) divák : potlesk (C) hudebník : píseň (D) vyjednavač : smír (E) voják : zbrojení

Gymnázium J. A. Komenského Uherský Brod PZ 2013 Analytické myšlení analýza situací, analýza textu, obrázku, tabulky, grafu, jednoduché úsudky

Gymnázium J. A. Komenského Uherský Brod PZ 2013 Osm spolužáků (Adam, Bořek, Cyril, Dana, Eva, Filip, Gábina, Hanka) sedí po dvou ve čtyřech lavicích za sebou. Víme, že: Bořek i Filip sedí v lavici s chlapcem. Eva sedí až za Cyrilem, ale před Adamem. Ve druhé lavici sedí chlapec s dívkou. Hanka sedí až za Bořkem, ale před Gábinou. Které z následujících tvrzení je v souladu s uvedenými podmínkami? (A) Adam sedí v první lavici. (B) Bořek sedí ve třetí lavici. (C) Hanka sedí ve čtvrté lavici. (D) Dana sedí ve třetí lavici. (E) Gábina sedí ve druhé lavici.

Gymnázium J. A. Komenského Uherský Brod PZ 2013 Kvantitativní myšlení porovnávání hodnot, elementární aritmetika, algebra a geometrie, „slovní úlohy“

Gymnázium J. A. Komenského Uherský Brod PZ 2013 Jízdenka s dvacetiprocentním příplatkem za zakoupení ve vlaku stojí 54 Kč. Jízdenka bez příplatku, ale s místenkou stojí dohromady 50 Kč. cena místenky 4 Kč (A) Hodnota vlevo je větší než hodnota vpravo. (B) Hodnota vpravo je větší než hodnota vlevo. (C) Hodnota vpravo je stejná jako hodnota vlevo. (D) Nelze jednoznačně určit, která hodnota je větší. Mirek, Pavel a Eva si rozdělili 45 lentilek v poměru 2 : 3 : 4. Kolik lentilek by musela dát Eva Mirkovi, aby měli všichni tři stejný počet lentilek? (A) 15 (B) 10 (C) 8 (D) 7 (E) 5

Gymnázium J. A. Komenského Uherský Brod PZ nebo 23. dubna 2012 testové položky – 4/5 navržených odpovědí, právě 1 správně správně = 1 bod, žádná odpověď = 0 bodů, špatná odpověď = - 0,25 (0,33) bodu časový tlak, rychlost, strategie řešení skupinový percentil (např. 85 znamená, že z dané skupiny mělo 85% řešitelů horší výsledek než já)

Gymnázium J. A. Komenského Uherský Brod PZ 2013 Informace sekce Přijímací řízení, 2007 PZ, 2008 PZ,

Gymnázium J. A. Komenského Uherský Brod PZ 2013 Děkuji za pozornost.