Správa základních registrů Helpdesk Dušan Rechtig
Helpdesk v SZR Ing. Křivonoska Telefon: Celkem 3 lidi Servicedesk pro záznam incidentů
Typy incidentů technická nefunkčnost části ISZR INFORMACE-obecný dotaz na SZR INFORMACE-technický dotaz na SZR PP-požadavek na připojení k ISZR SP-vystavení oznámení na webu
Počty incidentů technická nefunkčnost části ISZR14 INFORMACE-obecný dotaz na SZR156 INFORMACE-technický dotaz na SZR147 PP-požadavek na připojení k ISZR3 SP-vystavení oznámení na webu1 CELKEM321
Nové pojetí Helpdesku Zvýšení kapacity přijímaných požadavků Jednoznačná cesta k zdroji odovědi Dodržování nastavených termínů Publikace informací a FAQ
Proces řešení požadavku Příjem požadavku, registrace Předání požadavku na 2. úroveň (komunikační matice) Vyhodnocení publikace jako FAQ (prezentace na webu SZR) Odpověď zadavateli požadavku (akceptace řešení požadavku) Uzavření požadavku
Odpovědnost za řešení SZR provozuje 1. úroveň podpory Řešení/odpověď na 2. úrovni podpory je v kompetenci správce ZR SZR eviduje a publikuje FAQ na svém webu
Vazba Helpdesk - Kraj Krajský metodik ZR SPOC pro Helpdesk za kraj „První linie“ v kraji pro OVM, ORP,…