Iva Vodáková – DURABO Vydavatelství a tisk Na Stráni 1301 250 88 Čelákovice Založeno roku 1991.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Projektové řízení Modul č.1.
STUDIE PROVEDITELNOSTI
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
ČVUT v Praze Fakulta stavební Katedra technických zařízení budov ČVUT v Praze Fakulta stavební Katedra technických zařízení budov Energetický audit VYHLÁŠKA.
Realizace rozvojových aktivit v obcích regionu České Švýcarsko 1. schůzka PS
Evropský sociální fond
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Ostrava | Projekt Energeticky nezávislý kraj analýza silných a slabých stránek.
Správa a distribuce dotací z fondů EU a státního rozpočtu ČR Tisková konference HVB Bank a České pojišťovny 3. října 2006.
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
1 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova : Evropa investuje do venkovských oblastí „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Krajský úřad Libereckého kraje SEMINÁŘ Možnosti spolufinancování projektů ze strukturálních fondů Evropské unie prostřednictvím operačních programů.
Navision se stal součástí Microsoft 11 července Rizika Nasazení IS v malých a středních podnicích Václav Vinklárek Microsoft Business Solutions Česká.
Téměř sto miliard korun pro konkurenceschopné české podniky Praha Národní dům Na Smíchově 3. října 2006 Nové přístupy implementačních agentur k žadatelům.
Personální management
1 „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací projektu z PRV“
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
Realizační tým ICZ duben 2005
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Název projektu Změna vytápění Mateřské školky a Domu s pečovatelskou službou na vytápění biomasou Tomáš HojdaMartin Paťha Luboš RypáčekMartin Müller.
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
Řešení informační bezpečnosti v malých a středních firmách Pavel Šnajdr – Informační management 2 Diplomová práce.
Základní struktura projektu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je efektivní investice.
Strategie příprav obcí, mikroregionů a dalších subjektů na zpracování projektů Mgr. Michal Jarolímek Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
1 Operační program Výzkum a vývoj pro inovace Programovací období
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
K O N F E R E N C E Ministerstva průmyslu a obchodu ČR 14. června 2007 Michnův palác, Praha OPERAČNÍ PROGRAM PODNIKÁNÍ A INOVACE Investice do Vaší budoucnosti.
Tržní prostředí.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Struktura podnikatelského plánu
Projekt: Praktický průvodce ekonomikou aneb My se trhu nebojíme! Reg. č.: CZ.1.07/1.1.34/ Nové trendy v investování.
Aspe® systém pro řízení stavebně investičních projektů.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Dlouhodobá koncepce lokality JE Dukovany Petr Štulc 25.listopadu 2014 Seminář na téma: „MOŽNÉ SOCIOEKONOMICKÉ DOPADY V PŘÍPADĚ UKONČENÍ PROVOZU JE DUKOVANY,
Možnosti financování správy majetku a provozu budov z Evropských strukturálních fondů Aktuální výzvy, potenciál IROP a vícezdrojové financování Michal.
Jednodušší cesta k dotacím v novém programovém období Místní akční skupina Rakovnicko.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
PODNIKOVÉ ČINNOSTI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Antonín Krejčí Zvyšování konkurenceschopnosti firem pomocí metod průmyslového inženýrství a inovace s podporou e-learningu Číslo projektu: CZ.1.07/3.2.05/
Ing. František Pazdera náměstek ministra průmyslu a obchodu PROCES AKTUALIZACE STÁTNÍ ENERGETICKÉ KONCEPCE Palác Žofín, Praha 1. listopadu 2011.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 8: Finanční řízení MSP.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
Strukturální fondy – nové možnosti, nové zkušenosti… Ing. Radim Konečný
VYHODNOCENÍ EKONOMICKÉ VÝKONNOSTI STAVEBNÍ FIRMY
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
PROJEKTOVÝ LIST Pro zjišťování informací o projektových záměrech pro účely zvýšení absorpční kapacity v prioritních osách VaVpI.
Vysoká škola technická a ekonomická
INOVACE ŠVP ZAČLENĚNÍM PŘEDMĚTU FINANČNÍ HOSPODAŘENÍ
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Ekonomika malých a středních podniků
Ing. Pavel Vinkler, Ph.D., ředitel odboru podnikatelského prostředí
Transkript prezentace:

Iva Vodáková – DURABO Vydavatelství a tisk Na Stráni Čelákovice Založeno roku 1991

Název projektu a jeho základní charakteristika Zavedení špičkové polygrafické technologie do firmy DURABO Cílem projektu je výrazně zvýšit konkurenceschopnost prosperujícího malého podniku DURABO zakoupením a uvedením do provozu nové inovativní technologické linky.

Důležité podmínky sledované při výběru technologie efektivnost výroby usnadnění metod řízení šetrnost k životnímu prostředí nízké nároky na spotřebu energií vysoká bezpečnost provozu

Obsah vlastního podnikatelského záměru 1. Název projektu a jeho základní charakteristika 2. Stručná historie firmy a výhled do budoucnosti 3. Údaje o managementu, řízení firmy a zaměstnancích 4. Cíl projektu, prostředí, kde se nachází 5. Harmonogram realizace projektu 6. SWOT analýza firmy – projektu 7. Majetkoprávní vztahy související s projektem 8. Popis prostředí, zařízení a procesu 9. Zabezpečení vstupů a výstupů 10. Ekonomicko – finanční situace firmy 11. Finanční plán investice 12. Splnění podmínek programu ROZVOJ příjemcem podpory

Reálný podnikatelský záměr Nejpodstatnější podmínkou úspěšného projektu je reálný podnikatelský záměr, který vychází z charakteru podnikání uchazeče. Je třeba vzít v úvahu skutečnost, že projekt musí být ve většině případů profinancován předem uchazečem

Zkušenosti z přípravy projektu obecně Reálný podnikatelský záměr Doporučení k vypracování projektu Průvodce podnikatele programy podpory z OPPP Kvalifikovaný výběr programu

Zkušenosti z přípravy projektu obecně Sledování změn a novinek, veškeré informace dostupné na stránkách MPO a Czechinvestu Konzultace s pracovníky agentury Czechinvest, zodpovědnými za sekci malých a středních podnikatelů

Agentura Důležitým momentem pro vlastní realizaci projektu je výběr agentury, která zpracovává formální část projektu. Podrobné znalosti jednotlivých programů a především jejich podmínek jsou nezbyté pro vyhodnocení možností uchazeče.

Prescoring Před vlastní investicí do zpracování projektové dokumentace je možné udělat nezávazný a anonymní prescoring firmy, kde je možné obecně získat informaci o reálných možnostech uchazeče.

Harmonogram vývoje projektu Projekt byl podán v srpnu 2004 Rozhodnutí o přidělení dotace – březen 2005 Vlastní realizace projektu byla ukončena (uhrazením poslední platby za technologie) Poslední kontrolní fáze ze strany pracovníků agentury Czechinvest byla provedena ve firmě Durabo v září 2005 Platba dotace – říjen / listopad 2005

Zhodnocení ekonomika prestiž hledání nových cest

Zhodnocení Mimořádně náročný projekt, na úspěchu se významným způsobem podílela spolupracující agentura. Při práci na projektu jsme se naši firmu podívali ze všech možných hledisek, analyzovali jsme historiii, predikovali budoucnost, používali jsme nejrůznější prameny důležitých informací, které bychom jinak nikdy nevyhledali. I kdybychom dotaci nezískali, byla to vynikající lekce, na základě které se snažíme čerpat pro budoucnost, zhodnocovat reálně fakta a odhadovat co nejpřesněji naše možnosti. Obdržení dotace znamená pro firmu Durabo skutečně ROZVOJ ve všech oblastech činností. Pozitivní ekonomické dopady dotace na naše výsledky doplňuje zvýšená prestiž mezi odběrateli a dodavateli a pro management firmy to znamená ještě větší impuls k hledání nových cest a klientů, hlavně na nově otevřených trzích EU.