25 23 21 19 17 15 13 11 9 7 5 3 1 27 26 24 22 20 18 16 14 12 10 8 6 4 2 28 1 23 456 78910 1112131415 161718192021 22232425262728 25 23 21 19 17 15 13.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

AZ kvíz Chemické opakování
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
O stvoření světa a člověka
HORNINY A NEROSTY Přírodověda 5. ročník Gabriela Mikulková 2013.
Název školy Adresa školy Číslo projektu Číslo materiálu v sadě Předmět Anglický jazyk Téma (název prezentace) Opakovací hra – slovíčka At home – 4. ročník.
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
AZ KVÍZ Starověké Řecko.
A-Z kvíz Chemické opakování
Elektrický obvod a jeho části
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
EKO KVÍZ.
Blasenspiel Stell Fragen für Anfänger
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
AZ KVÍZ NÁZVOSLOVÍ OXIDŮ Hra Návod.
A Ω KVÍZ Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
PYRAMIDA Opakování ČR 1. část.
PYRAMIDA Práce a energie
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3

Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování a procvičení učiva ( Test znalostí) Podobnost Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
PYRAMIDA Celá čísla.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Opakování před „přijímačkama“. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Písemné dělení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Vedení elektrického proudu v polovodičích Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
04/2012STROPY1 VY_32_INOVACE_514 Anotace: Materiál je vytvořen pro žáky 2. ročníku odborného vzdělávání s výučním listem oboru tesař. Je určen k zábavnému.

PYRAMIDA Jaderná fyzika
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Transkript prezentace:

Náhradní otázky

Jakou barvu má kontejner na papír?

Správná odpověď: Modrou

Jakou barvu má kontejner na sklo?

Správná odpověď: Zelenou (barevné sklo) Bílou (bílé sklo)

Jakou barvu má kontejner na plast?

Správná odpověď: Žlutou

Co je to jinovatka?

Správná odpověď: Zmrzlá rosa

Je ozonová díra dobrá pro život na zemi?

Správná odpověď: Ne

Může člověk žít bez vody?

Správná odpověď: Ne

Nachází se ve volné přírodě destilovaná voda?

Správná odpověď: Ne

Patří ropa a zemní plyn mezi neobnovitelné zdroje energie?

Správná odpověď: Ano patří. Dále sem řadíme uhlí, rašelinu a uran.

Co je to zelené hnojení?

Správná odpověď: Hnojení bez použití chemických látek, pomocí zaorávání zelených rostlin.

Jmenuj pět domácích zvířat!

Správná odpověď: Např.: kočka, pes, kůň, osel, prase, ovce, koza, kráva,…

Dá se papír recyklovat?

Správná odpověď: Ano.

Dá se recyklovat sklo?

Správná odpověď: Ano.

Dá se recyklovat plast?

Správná odpověď: Ano.

Je v atmosféře Země dusík?

Správná odpověď: Ano.

Slabý vítr je?

Správná odpověď: Vánek.

Má vítr vliv na počasí?

Správná odpověď: Ano.

Co je to? Láme, vyvrací stromy, trhá dráty el. vedení atd.

Správná odpověď: Vichřice.

Čím měříme teplotu?

Správná odpověď: Teploměrem.

Jakou znáš jednotu teplotky?

Správná odpověď: Např.: stupeň Celsia,…

Existuje malý a velký koloběh vody?

Správná odpověď: Ano.

Je nafta z ropy?

Správná odpověď: Ano.

Které druhy uhlí znáte?

Správná odpověď: Hnědé a černé.

Je rašelina nejmladší uhlí?

Správná odpověď: Ano.

Vznikal lignit po hnědém uhlí?

Správná odpověď: Ano.

Co je to kompost?

Správná odpověď: Hnůj (nebo jiný organický materiál) + zemina

Co je to hnůj?

Správná odpověď: Směs výkalů a podestýlky.

Aby byla půda, musí se hnojit?

Správná odpověď: Ano.

Potřebuje rostlina ke svému životu slunce a kyslík?

Správná odpověď: Ano.

Je jeden hl 100l?

Správná odpověď: Ano.

Je černozem úrodnější než hnědozem?

Správná odpověď: Ano.

Má záchraná zdravotnická služba číslo 155?

Správná odpověď: Ano.

Řídí mozek všechno v našem těle?

Správná odpověď: Ano.

Existují úsporné žárovky?

Správná odpověď: Ano.

Má půda písčitá méně živin než hlinitá?

Správná odpověď: Ano.

Teče ropa plynovody a plyn ropovody?

Správná odpověď: Ne.

Je jedna tuna 100kg?

Správná odpověď: Ne, 1t= 1000kg

Pravidla hry: 1.Hru hrají dva hráči (dvě družstva). 2.Hráč vybere políčko s číslem od 1 do 28 z hracího pole. Po kliknutí na vybrané políčko se otevře soutěžní otázka. Od přečtení běží časový limit, který určí učitel podle náročnosti. Po kliknutí se zobrazí správná odpověď. 3.Hru řídí porotce (učitel), jehož úkolem je přiřazovat do hracího pole barvu hráče, který danou otázku odpověděl správně, a to kliknutím na příslušné pole postranní tabulky v barvě hráče. 4.V případě nesprávné odpovědi dostává možnost odpovědět druhý hráč. Pokud odmítne odpovědět, políčko ose vybarví černě a o dalším přidělení rozhoduje náhradní otázka. 5.Otázky volí družstva vždy střídavě. 6.Ve hře vítězí hráč, kterému se podaří nejrychleji propojit všechny tři strany trojúhelníku, nebo má vyšší počet získaných polí při odkrytí všech otázek.