Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/02.0033.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
a jeho proměny ( I.díl ) Rozdíl 120 let. Týnem se označovala pevnost, ohrazené místo. Osada vznikla na poč.11. stol. v místech,
Advertisements

Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Kostel Nejsvětější Trojice v (ne)proměnách času
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Návštěva areálu Podskalní mlýn ….. Návštěva areálu se uskutečnila Areál se nachází na okraji Brna v pěkné přírodní lokalitě.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
DM Lovosická a Dittrichova
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
T ATO PREZENTACE JE HRAZENA Z PROJEKTU : Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Jednota byla založena roku 1920 vlastní budovu získala až přestavbou stodoly získané při parcelaci panského dvora Dol v 60. letech proběhla velká rekonstrukce.
Z ajímavé BUDOVY a OBJEKTY v BRNĚ První část SOUČASNOST zpracováno - rok 2013.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
MĚSTO VIZOVICE Jana Holá.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Vypracovali: P. Halámek, P. Seifer, T. Makovec, P. Kmoníček.
Název operačního programu:
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 2. ročník ZŠ Předmět: Prvouka Autor: Mgr. Martina Marková Základní.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Projekt Zvýšení kvality vzdělávání na Středním odborném učilišti obchodním Prostějov prohloubením spolupráce s regionálními zaměstnavateli a rozvojem kariérového.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
spojené s pevninou dvěma mosty.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
CÍRKEV BRATRSKÁ VYSOKÉ MÝTO. Rekonstrukce spodního patra sborového domu 2. část.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registra č ní č íslo: CZ.1.07/1.1.01/
Vytvořil: Matěj Kubáník Vojta Obdržálek
Umístění Věznice Nové Sedlo V současné době realizuje Vězeňská služba ČR ve Věznici Nové Sedlo projekt, který je financován z EHP a Norských fondů 2009.
Účel a přehled přestaveb budov
BARRANDOV PRAHA TROCHU JINAK Poznávací výlet A3V TOTEM Plzeň.
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Tato prezentace je hrazena z projektu:
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky
Větrné mlýny na Slovácku
LŠTĚNSKÝ ZÁMEK IX. ročník -Závěrečné práce
Ateliér Zdenky Braunerové
ATELIÉR I Azylový dům.
Ateliérová tvorba Aneta Šrubařová - VB /2006.
Transkript prezentace:

Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/

V Ě TRNÝ MLÝN VYPRACOVALI: SMOLA MICHAL, SEDLÁČKOVÁ LENKA, SVOBODA JIŘÍ

VĚTRNÝ MLÝN Třípodlažní budova větrného mlýna byla postavena v roce 1836 bratry Budischowskými. Nachází se v městské části Borovina. Původně měl být mlýn dřevěný, nakonec byl však postaven z kamene a cihelného zdiva. Věž o průměru 8 m ve formě komolého kužele zakončovala špičatá střecha se šindelovou krytinou. Strojovnu osvětlovala v každém patře 3 až 4 okna. Mlýn sloužil do poloviny 19. století k mletí borové kůry na výrobu třísla pro vydělávání kůží.

Koželužství bylo v druhé polovině 19. století jedním z nejrozšířenějších třebíčských řemesel. Provoz mlýna byl ukončen koncem 19. století (v té době bylo rovněž odstraněno mlecí zařízení). V letech 1929 – 1977 sloužila mlýnská budova jako bytová jednotka. V roce 1977 byla provedena celková rekonstrukce. Instalovalo se i ozdobné větrné kolo ze železa. V současné době je však objekt větrného mlýna uzavřený a nevyužívaný. Hledá se vhodný projekt, který by umožnil jeho znovuzprovoznění. Současná podoba větrného je téměř identická s jeho původní podobou.

Dobová fotografie větrného mlýna z druhé poloviny 19. století Současná podoba mlýna s nově instalovaným větrným zařízením

Pohlednice znázorňující větrný mlýn od železničního mostu

Malá okna, která sloužila k osvětlení jednotlivých podlaží. Na první pohled opět patrný rozdíl – přidané větrné zařízení.

Fotografie dokládající, že původní a současná podoba mlýna se (až na přidané větrné zařízení) téměř nezměnila.

Dnešní vzhled větrného mlýna se velmi přibližuje jeho původní podobě z 19. století.