Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/21.3732 VY_32_INOVACE_31 Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 – 8 let Metodické doporučení: vytisknout snímek č. 4 Ověřeno dne: 10.12. 2013 Ve třídě: 1. Anotace: Čtení slabik, přepis slabik, tvoření věty, znaménka za větami, tvoření jednoduchého příběhu ze zadaných obrázků, ilustrace k příběhu. Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: Český jazyk Očekávaný výstup: Žák se snaží pečlivě hlasitě vyslovovat, žák používá základy techniky mluveného projevu, žák volí verbální a nonverbální prostředky řeči, žák správně spojuje písmena, slabiky, píše jednoduchá sdělení Průřezová témata: Osobnostní a sociální výchova – osobnostní rozvoj, sociální rozvoj Klíčová slova: čtení slabik, přepis slabik, tvoření vět, jednoduchý příběh s pomocí obrázků, ilustrace k příběhu Druh učebního materiálu: prezentace s obrázky Cílová skupina: žák
Dostupné na www.zsamsslapy.wbs.cz Český jazyk 1. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vanda Šimonová. Dostupné na www.zsamsslapy.wbs.cz
la my li mů má lé mi mó lu ló lů ma Čti slabiky la my li mů má lé mi mó lu ló lů ma
Přepiš slabiky do psací podoby ____________________________________________________________________________________________________________________________
Pojmenuj obrázky, utvoř s nimi věty.
Vymysli krátkou pohádku o zvířátkách z předchozí strany Vymysli krátkou pohádku o zvířátkách z předchozí strany. Pamatuješ si je ještě? Můžeš jim dát jméno.
Ke své pohádce nakresli obrázek.
KONEC PREZENTACE
Citace: Obrázky: Klipart