Vznik JČP obchodní, s.r.o. Řešitel: Václav Pech Školitel: Prof. Ing. Jan Váchal, Csc. Bachelor of Bussines Studies 2004/2005 Institute of Technology, Sligo.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Vztah distribuční společnosti a Zákazníka po otevření trhu se zemním plynem Ing.Milan Kajtman člen představenstva Jihočeské plynárenské a.s. 1.
Představení projektu: ROZVOJ West Bohemia – rozvoj partnerství v územní působnosti Ústeckého, Plzeňského a Karlovarského kraje 2. Expertní workshop k projektu.
Představení společnosti
Jihomoravská plynárenská, a.s.
Investiční program ČEPS, a.s., do roku 2023
Podnikové informační systémy Úvod
Organizační a řídící struktury
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Pravidla trhu s plynem v ČR - účastníci trhu s plynem Říčany, červen 2003 Pavel Dočekal, Transgas, a.s.
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
Působnosti obcí na úseku územního plánování od setkání tajemníků obcí Karlovarského kraje KÚKK, ORR, odd. územního plánování, Jana.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
PLYNÁRENSTVÍ zákon č. 458/2000 Sb., z hlediska kontrolní činnosti SEI Ing. Otta Hofman vedoucí oddělení plynárenství.
Identifikace a rozvoj talentů ve skupině PRECIOSA
Informační systémy Tomáš Maděra.
Statistika inovací v Českém statistickém úřadě Odpovědné a kontaktní osoby: Ředitelka odboru statistik rozvoje společnosti: Ing.
ŘÍZENÍ RETAILINGOVÉ FIRMY
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
SCHÉMA MODELU PERSONÁLNÍ PRÁCE VE SKUPINĚ ČEZ
Liberalizovaný trh s elektrickou energií
Statutárního města Liberec
DE Transformace skupiny E.ON v České republice Jelenovská
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Ing. Dan Ťok, prezident ČPU Gas Business Breakfast Praha, 9. prosince 2005 Nová role České plynárenské unie na otevřeném trhu s plynem.
EURO Gas Business Breakfast Plynárenství před a po otevření trhu z pohledu distributora plynu Ing. Josef Kastl President, Česká plynárenská unie Praha,
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
Podpora a rozvoj komunikační infrastruktury veřejné správy (KIVS) Ing. Lubomír Moravčík
25. srpna EUro Finance Consulting EUFC CZ s.r.o. Analýza celkové energetické spotřeby Libereckého kraje Liberec, 25. srpna 2009.
1 Brno, Ing. Petr Fajmon Dopady liberalizace a legislativních změn na JMP,a.s.
Řízení personální činnosti personálním útvarem
Informace jsou základním předpokladem úspěšného podnikání.
Od 1. dubna 2011 je účinný zákon o Úřadu práce České republiky, kterým se mění struktura a řízení úřadů práce. Tolik citace z tisku, co to však znamená?
Organizace a organizování podniku
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
Asociace energetických manažerů Brno, 20. září 2004 Energetický zákon ELEKTROENERGETIKA A TEPLÁRENSTVÍ Ladislav Havel © 2004 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
České plynárenství po vstupu do EU a před otevřením trhu Ing. Jan ZAPLATÍLEK © 2004 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
1. Zkvalitnění služeb státních organizací pomocí strukturálních fondů příklad Technologické agentury ČR Marie Stehlíková vedoucí Projektové kanceláře.
PROJEKT SYSTÉMU ŘÍZENÍ PODNIKU PS 2014 / 2015 SPRÁVNÍ FUNKCE Ladislav Blažek.
Informační systémy v personálním řízení
PROČ SE NÁS NEDOTKLA KRIZE DODÁVEK PLYNU PŘES UKRAJINU
Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Struktura podnikatelského plánu
Ing. Marek Šmíd, MBA Institut pro veřejnou správu Praha
Fungování energetických trhů v EU a ČR Dopady chystaných změn energetických koncepcí na energetiku a její zákazníky 1. listopadu 2012 Ing. Jiří Bis.
Prezentace společnosti CONTE spol. s r.o.. Základní informace/ Kdo jsmeInformace o majitelíchProč právě my/ Co umíme Jak zajistíme bezpečnost dodávek.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Interní audit a Compliance v České pojišťovně | Praha| Peter Štefánik| 1.
Strategie spolupráce obcí Společnost pro rozvoj Humpolecka, z. s. 2. Kulatý stůl v Humpolci
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
Publikace vydané RVDA Martina Smetanová.
PROJEKT SYSTÉMU ŘÍZENÍ PODNIKU
Prezentace fiktivní firmy Ing. Vladimíra Trnčáková
ORGANIZAČNÍ STRUKTURA Jablonecká energetická a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
PROJEKT SYSTÉMU ŘÍZENÍ PODNIKU ZÁKLADNÍ POŽADAVKY A DOPORUČENÍ
Lidé, procesy, partnerství
Ing. Veronika Dostálková MBA
Ekonomika – Podnik CZ.1.07/1.5.00/ Ing. Eva Zmeškalová
Lidé, procesy, partnerství
Tisková konference k výsledkům forenzního auditu projektu OPENCARD
Transkript prezentace:

Vznik JČP obchodní, s.r.o. Řešitel: Václav Pech Školitel: Prof. Ing. Jan Váchal, Csc. Bachelor of Bussines Studies 2004/2005 Institute of Technology, Sligo

Hlavní cíle projektu Oddělení obchodního úseku od Jihočeské plynárenské, a.s. (JČP) Vytvoření nové organizační struktury Personální zajištění nově vzniklé organizace

Důvody strategické změny Zákon 458/2000 Sb., tzv. Energetický zákon Nařizuje rozdělit do roku 2007 energetické společnosti na: –servisní –distribuční –obchodní V rámci přistoupení ČR do EU –podmínka začít otevírat trh s energiemi k do června 2007 –součástí otevření trhu je tzv. „unboundling“ – rozdělení

Představení JČP podnik veřejných služeb nakupuje, distribuuje a prodává zemní plyn (ZP) zajišťuje správu a rozvod plynovodní sítě oblast působnosti: jižní Čechy a Pelhřimovsko organizační strukturu tvoří představenstvo a odborné úseky (Nákup a prodej ZP, Prodej ZP a marketing, Ekonomika, Řízení lidských zdrojů, Správa majetku a služby, Služby IT, Právní služby, Strategický controlling, Distribuce ZP, Služby pro distribuci ZP, Metrologie)

Funkce personálního řízení ve společnosti JČP Personální administrativa Personální plánování a controlling Personální marketing Personální rozvoj Rozvoj společnosti

Organizační struktura obchodních úseků Manažer nákupu a prodeje ZP Nákup a Prodej ZP Vedoucí obchodu s VIP Obchod s VIP Vedoucí obchodu s CNG Obchod s CNG Obchodník JIH Obchod s velkými zák. Obchodník Sever Obchodník Východ Obchodník ZÁPAD Obchodní asistent Obchodní asistent

Manažer prodeje ZP a marketingu Prodej ZP a marketing Vedoucí regionu JIH Obchod JIH Obchodník OM ČB Obchodník OM ČB Obchodník OM ČB Obchodník OM ČB Obchodník OM PT, ČK Vedoucí regionu SEVER Obchod SEVER Vedoucí regionu VÝCHOD Obchod VÝCHOD Vedoucí regionu ZÁPAD Obchod ZÁPAD Vedoucí TC Telefonní centrum Vedoucí OÚ Obchodní účtárna Vedoucí marketingu Marketing Obchodník OM Tábor Obchodník OM Pelhřimov Obchodník OM Třeboň, JH Obchodník OM PI, ST Operátor 4 xÚčetní 3x Pracovník marketingu

Počet osob na úseku před změnou Počet zaměstnanců: –Vrcholové vedení (člen představenstva, manažeři) 3 osoby –Štáb (asistentka) 1 osoba –Nákup a prodej ZP 8 osob –Prodej ZP a marketing 24 osob

Organizační struktura po oddělení Jednatel 2 x Vrcholové vedení Manažer Nákup a prodej ZP Manažer Prodej ZP a marketing Právník Personalista Vnitřní auditor

Změny pro úsek Nákupu a prodeje ZP Nutnost zefektivnění činností Expanze mimo region dosavadní působnosti

Organizační struktura po oddělení Manažer nákupu a prodeje ZP Nákup a Prodej ZP Vedoucí obchodu s VIP Obchod s VIP Vedoucí obchodu s CNG Obchod s CNG Obchodník JIH Obchod s velkými zák. Obchodník Sever Obchodník ZÁPAD Obchodní asistent Obchodní asistent Obchodník Východ

Změny pro úsek Prodeje ZP a marketingu Nutnost zefektivnění činností Expanze mimo region dosavadní působnosti Marketingové produkty: –Smluvní partneři (externí spolupracovníci) –JČP Plus (komunikace prostřednictvím Internetu, SMS a telefonního centra)

Vedoucí OM Manažer prodeje ZP a marketingu Prodej ZP a marketing Obchod 1 Vedoucí regionu JIH Obchodník OM ČB Obchodník OM ČB Obchodník OM ČB Obchodník OM ČB Obchodník OM PT, ČK Vedoucí regionu SEVER Obchod 2 Vedoucí regionu VÝCHOD Obchod VÝCHOD Vedoucí regionu ZÁPAD Obchod ZÁPAD Obchodník OM Pelhřimov Obchodník OM Tábor Obchodník OM Třeboň, JH Obchodník OM PI, ST Vedoucí TC Telefonní centrum Vedoucí OÚ Obchodní účtárna Vedoucí marketingu Marketing Operátor 4 xÚčetní 3x Pracovník marketingu + 3 backoffice (zpracování)

Výsledek a implementace projektu Počet zaměstnanců: –Vrcholové vedení (člen představenstva, manažeři) 4 osoby –Štáb (asistentka, personalista atd.) 4 osoby –Nákup a prodej ZP 8 osob –Prodej ZP a marketing 23 osob Implementace projektu –Od poloviny pracovníci pro zpracování dat –Do konce roku 2005 změny na úseku Nákupu a prodeje ZP –Do konce roku 2005 zrušení 3 OM –Od vznik JČP obchodní s.r.o. –Od obchodní skupiny –Od poloviny pracovník pro zpracování dat –Do konce roku 2006 zrušení 2 OM

Děkuji za pozornost