INTEGRACE 2.ročník ČJ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
46.1 Skloňování podstatných jmen - číslo a rod
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Katka Nosková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky dle.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Žáci procvičují slabiky di a dy ve slovech a ve větách… Autor
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Český jazyk 1. ročník Čtení - doplňovačky.
VY_32_INOVACE_18_ Rozvoj jazykových schopností 3 (SADA ČÍSLO 1)
Hrátky s abecedou Á, bé, cé, čé, voda teče,
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Jazyk český - 1. stupeň Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_05_13.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci se seznámí s pojmy tvrdé souhlásky, tvrdé slabiky. Druh.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci se seznámí s pojmy měkké souhlásky, měkké slabiky. Druh.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.B.19 Název pro školu:
Shoda přísudku s podmětem Podmět rodu ženského
Procvičení písmen P, p Podzim Padá lupen po lupenu,
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
Čteme pro potěšení Vyhledej názvy zvířat děda dělo lodě děvče mládě
Čteme pro radost Checheche chichichi Chechtavá
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Jazyk český - 1. stupeň Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_05_12.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Slabiky dě, tě, ně VY_32_INOVACE_11 Sada 3 Základní škola.
INTEGRACE 2.ročník ČJ.
BUĎTE POZORNÍ, AŤ SI TOHO ZAPAMATUJETE CO NEJVÍC..
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Pec pod Sněžkou, okres Trutnov Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum: 15.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Aleš Jarolím VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Český jazyk_12_Slovní druhy.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eliška Kopečná VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_12_Český jazyk_30_Rod podstatných.
Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: Název: VY_32_INOVACE_03_Český jazyk
Věta se skládá ze slov Název školy
Autor: Mgr. Marie Švehlová
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2013 Ročník
Autor: Mgr. Marie Švehlová
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Co do řádku nepatří, škrtni!
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Tvrdé a měkké souhlásky
Co jsou to podstatná jména?
Písmeno ď, ť, ň Slabiky dě, tě, ně, di, ti, ni
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová
Škola Základní škola Tehov, okres Praha-východ, Tehov 78, Autor
DOMÁCÍ ZVÍŘATA NA JAŘE - OPAKOVÁNÍ
Vzdělávací Jméno autora Mgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvoření
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_04_JARO TÉMA: JARO
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Věra Jahnová
Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: Název: VY_32_INOVACE_09_ Český jazyk
Fonematická diferenciácia
Noddy v škole III Mgr. Jana Kupková.
Metodický list: Slovní druhy 1. část
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 435 Autor: Jana Ležalová Název materiálu:VY_32_Inovace_40_Samohlásky a souhlásky Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Moje čtení a otázky. Moje čtení a otázky CO JE TO? Kvá, kvá, kvá - kváká to? Bu, bu, bu - straší to? Du, du, du - dudlá to? Hú, hú, hú - houká to?
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Téma (název prezentace)
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Autor: Mgr. Karolina Pátková
Klikni na písmeno, které ve slově chybí.
Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: Název: VY_32_INOVACE_08_ Český jazyk
Báseň obětem Kam dlouhé koleje - kam asi vedou, kam nás to tatínku kam asi vezou? Proč tyhle vlaky vůbec nikde nestaví, udělej kouzlo a oni se zastaví.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Transkript prezentace:

INTEGRACE 2.ročník ČJ

Poznáš,které písmenko chybí ? Jedna dv-, -onza jde, ne-e py-tel -ouky. Má-a se -aduje, že bu-e péct –dolk-. To je z-até pos-ícení, to je zla-á nedě-e, má-e ma-o a zas ma-o k to-u kousek peče-ě. Koč-a leze do-ů mňou-á, mňouk-, že na stř-še –ítr –ouká, fou-á.

Prohlédni si obrázky, zapamatuj si je, po zapamatování je napiš a zkus seřadit podle abecedy.

Kontrola: Věci seřazené podle abecedy: míč, penál, kytara, židle brýle, kniha, péro, guma Věci seřazené podle abecedy: brýle guma kniha kytara 5. míč 6. penál 7. péro 8. židle

Jak to má být ? bzučí. brečí. mečí. mečí. bečí. syčí. vrčí. syčí. mňouká. smráká. brouká. kráká.

Kontrola : Komár bzučí. Koza mečí. Pes vrčí. Ovce bečí. Kočka mňouká. Vrána kráká.

Která dvě slova znamenají totéž? chladný- horký- studený mokro- sucho- vlhko rychle- honem- pomalu buchta- koláč- chléb teplý- vlažný- horký tiše- nahlas- potichu směje se- chechtá se- mračí se

Totéž je: chladný, studený mokro, vlhko rychle, honem buchta, koláč teplý, horký tiše, potichu směje se, chechtá se

Co dělá tatínek? Ry…. chytá ryby. Uči… učí žáky. Pe… peče housky. Mly… mele mouku. Vče… chová včely. Ku… smaží řízky. Ko… ková koním kopyta.

Kontrola: Rybář chytá ryby. Učitel učí žáky. Pekař peče housky. Mlynář mele mouku. Včelař chová včely. Kuchař smaží řízky. Kovář ková koním kopyta.

Háčkovaná kocka kocour zízala stene kůzle ovce kote sysel zihadlo parník cára police hadice nádrazí tabule krída kolác sáne lavice ctyri orech díte jeráb uzel Anicka Martina Miluse Milena Svetlana Bela Borek Ales

Čárkovaná kominik police lipa mama tata hadice jeřab omačka haček kopana zahradka hadice babovka čara kouzelnik divadlo nadobi taliř papir hodiny noviny prazdniny rybnik vitaminy petrklič fialka leknin růže fikus pampeliška tulipan trava

Doplň dy, dý, di, dí plo__ scho__ hra__ ho__ny medvě__ bu__k kroko__l

Kontrola: přepiš vedle psacím písmem. plody…………………. schody……………….. hrady…………………. hodiny………………… medvědi ……………… budík………………….. krokodýl…………………. dýně……………………. dýchá…………………..

Doplň ty, tý, ti, tí lis__ plo__ pla__ zavá__ sníh __den kvě__ny ša__ padá lis__

Kontrola: přepiš vedle psacím písmem. listy …………………………. ploty…………………………. platy…………………………. zavátý sníh………………….. týden ………………………… květiny……………………….. šaty …………………………… padá listí……………………….

Doplň ny,ný,ni, ní hodi__ komi__k novi__ mali__ kopreti__ par__k baná__ jed__čka

Kontrola: přepiš vedle psacím písmem. hodiny ………………………… kominík ……………………….. noviny…………………………. maliny…………………………. kopretiny………………………. parník………………………….. banány…………………………. jednička………………………..