CHLÉB A PEČIVO V NÁKUPNÍM KOŠÍKU ČESKÝCH DOMÁCNOSTÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dopady oslabení kurzu na ceny potravin a české zemědělství Mojmír Hampl Viceguvernér ČNB Žofínské fórum na téma „České zemědělství“ 10. března 2014.
Advertisements

Mobilní služby a reklama
Trendy finančních produktů ČLFA
TRENDY OBCHODU A NÁKUPNÍHO CHOVÁNÍ fakta o trhu a o spotřebitelích
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Inflace Definice Ukázka spotřebního koše Jak ji zjistíme?
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
HOSPODÁŘSKÝ PROCES Hospodářský proces je koloběh hospodářských činností. Zahrnuje fáze: Výroba Rozdělování Směna Spotřeba Zdroj obr. Wikimedia Commons.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Návod k registraci CIS (zákaznický informační systém)
Výukový materiál zpracovaný v rámci "EU peníze školám" Projekt: Škola pro život Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada: C.
Nielsen ACNielsen Czech Republic s.r.o.
Ekonomická gramotnost 9. ročník. Podmínky klasifikace v EG Vedený sešit A4 nelinkovaný V každém pololetí prezentace s referátem na zvolené téma (rozsah.
Manažerská informatika 1 - 4EnciánSnímek 1 2OP381 Manažerská informatika 1 2OP482 Manažerská informatika 2 2OP483 Manažerská informatika 3 2OP484 Manažerská.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
HLAVNÍ TRENDY ROKU 2006 koncentrace trhu nabrala prudce tempo, TOP 10 obchodníků má 63% podíl na trhu rychloobrátkovým zbožím - o 10 pct více než před.
Ekonomická gramotnost Hypotéky a spotřebitelské úvěry.
17. května 2007Moderní obchodVÝVOJ A STRUKTURA ČESKÉHO OBCHODU 1 INCOMA Research TOP50 ČESKÉHO OBCHODU: VÝVOJ TRHU A ŘETĚZCŮ Zdeněk Skála, INCOMA Research.
RŮST CENOVÉ HLADINY VE ZKOUMANÉM OBDOBÍ JE INFLACE. DOCHÁZÍ-LI VE ZKOUMANÉM OBDOBÍ K POKLESU CENOVÉ HLADINY, JDE O DEFLACI. DEFLACE JE VZÁCNÝM JEVEM. ČASTĚJŠÍ.
Tokio poloha Souřadnice: Nadmořská výška: 0 m n. m. Stát: Japonsko
Metody měření HDP Mgr. Hana Grzegorzová.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
PRAVÉ VALAŠSKÉ Regionální ochranná známka Ing. Kateřina Sobotková MAS Rožnovsko
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_137.
Inflace.
Proč slábne spotřeba domácností ? Eva Zamrazilová Členka bankovní rady ČNB Pesimistický spotřebitel: světlo na konci tunelu 17. října 2012 Konferenční.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Majetek podniku Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Agregátní výdaje (AE).
Analýza nákupního košíku Vlastimil Menčík. Data účtenky ze supermarketu celkem cca 60 použito asi 50 z různých zdrojů.
Charakteristika tržního systému Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Slovní úloha Příklad 1 Za čokoládu, mléko a sýr jsme zaplatili 28,60 Kč. Mléko bylo dvakrát dražší než sýr a čokoláda o 1,60 Kč dražší než mléko. Určete.
Matematika a její aplikace
Inflace VY_32_INOVACE_ Inflace = všeobecný růst cen, tedy růst tzv. cenové hladiny - inflace se zjišťuje (míra inflace) porovnáním cen vybraných.
Poznejte jak je skvělé Mít to pod Kontrolou Trendy v IT a strategie spol. Microsoft Martin Hruška Solution Partner Team Lead Microsoft ČR.
Vybrané výsledky výzkumu: „Sledování trendů v oblasti veřejných informačních služeb“ Internetová a neinternetová populace versus veřejná správa Konference.
* INFLACE květen 2013VY_32_INOVACE_EKO_ Autory materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou Ing. Dana Gebauerová a Ing. Romana Venclíková.
Excel – Grafy Ing. Bohumil Bareš.
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy: Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
Inovace v maloobchodu ČR
Základy práce na PC Ing. Jan Roubíček.
Aktuální trendy na trhu televizních přístrojů
FINANČNÍ ZAJIŠTĚNÍ PROJEKTU DM TO JESENÍKY II
1 © by GfK SE 12/14 Spotřebitelské klima GfK v Evropě Spotřebitelské klima EU 28 – prosinec 2014 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise.
+19 Prosinec 2014 Ukazatel > +20 Ukazatel 0 na +20 Ukazatel 0 na -20 Ukazatel < -20 Celkem EU: +1 Ukazatel > +20 Ukazatel 0 na +20 Ukazatel 0 na -20 Ukazatel.
Milan Cvrkal Dynamics ERP Insider Product Specialist Czech Republic Microsoft.
1 © by GfK SE 09/14 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise Spotřebitelské klima GfK v Evropě Spotřebitelské klima EU 28 – září 2014.
Zahrani č ní obchod Č R v roce 2014 Zpracoval: Ing. Otto Dan ě k – místop ř edseda AE (dle údaj ů Č SÚ) 1.
TK ministra obrany Pomoc AČR při povodních Jihočeský kraj 24 osob Jihočeský kraj 24 osob Moravskoslezský kraj 197 osob Moravskoslezský kraj 197.
RCP – Správce receptů PAVEL LIEBERZEIT, TOMÁŠ TISANČÍN, JIŘÍ ŠEBEK.
Nové uživatelské prostředí Snímek č. 2 MS Office 2007 – nové uživatelské prostředí Ing. Vladimír Nulíček Tlačítko Office Pás karet (Ribbon)
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Česká ekonomika v prvním pololetí 2011: na prahu nového útlumu? Tisková konference.
INDEXY slouží pro porovnání téhož číselného ukazatele ve dvou různých obdobích Q, q … extenzitní ukazatele p=Q/q … intenzitní ukazatel (→ Q=p·q) 0…základní.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_12_11 Název materiáluInflace.
Inflace. Inflace míra změny cenové hladiny míra změny cenové hladiny K inflaci dochází, roste-li celková cenová hladina. K inflaci dochází, roste-li celková.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Název projektu: Zlepšujeme a vzděláváme Název programu: Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_12_07 Název materiáluVýpočet.
Objem a struktura trhu. Segmentace trhu Podmínky: Velikost Měřitelnost Dostupnost Vnitřní homogennost.
HISTORIE A TYPOLOGIE MÉDIÍ 3
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Prezentace Určen pro: 3. ročník oboru Ekonomika podnikání.
Index exportu
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Ekonomické vzdělávání I. – III. r./Kuchař - číšník
Období: září – prosinec 2011
Mladá Boleslav, Tomáš Kravka GfK Praha.
Ukazatele pojistného trhu
S P O T Ř E B A a Ú S P O R Y.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Transkript prezentace:

CHLÉB A PEČIVO V NÁKUPNÍM KOŠÍKU ČESKÝCH DOMÁCNOSTÍ Připravila: Vladimíra Šebková Client Relationship Manager GfK Zdroj: Spotřebitelský panel GfK

České domácnosti vynakládají na čerstvé potraviny 50% svých prostředků za rychloobrátkové zboží. V rámci čerstvého zboží má pečivo podíl 28% na výdajích. Struktura nákupního koše českých domácností – hodnota. 1-6 2014

Výdaje na pečivo rostly obdobně, jako výdaje do celého rychloobrátkového zboží. V rámci pečiva si chléb mírně polepšil, domácnosti za něj v 1. pololetí 2014 utratily 28% svých výdajů. 1,2% Hodnota (%)

GfK. Growth from Knowledge Ing. Vladimíra Šebková Client Relationship Manager Consumer Panel Services GfK Czech, s.r.o. Mobile: +420 603 892 456