Člen skupiny Cromwell a Mediaservis TOP 3 call-centrum v ČR Inbound a Outbound pro ČR a SR Exkluzivní kurýrní síť se 100% pokrytím ČR a SR Člen skupiny Cromwell a Mediaservis
Propojení telemarketingové akvizice s kurýrní službou
Exkluzivní kurýrní síť versus balíková služba Zaměření na bankovní, energetické a telco produkty – smlouvy Identifikace klienta dle požadavků zadavatele Produktová znalost kurýra - kurýr ví co veze, klientovi pomůže s vyplněním Speciální aplikace v telefonu pro pořízení kopií dokladů totožnosti a smluvní dokumentace přímo na schůzce = dokumenty jsou k dispozici v den schůzky Ověření údajů ze smlouvy oproti dokladu totožnosti Poskytujeme klientům možnost zvolit si preferovaný čas a místo schůzky Zpětná vazba ze schůzek – rozpad storen, poznámka, termín další schůzky Vyzvednutí podepsané smlouvy a kopie dokladů totožnosti Přístup a vystupování – dress code, školení prodejních dovedností, AML Tisk a kompletace zásilky na straně kurýrní společnosti Odeslání informace o doručení zásilky (prostřednictvím app) Odměňovací model pro zadavatele – platba jen za úspěšné schůzky, cena již obsahuje všechny modulové příplatky Výběr dobírky dle požadavků partnera 100% pokrytí ČR i SR Pořízení fotokopie dokladů prostřednictvím „smartphonů“ Vybrané reference:
Vybrané procesy A B C
Založení účtu v bance / žádost o úvěr Žádost klienta o založení účtu na stránkách banky Klient si na internetových stránkách banky zažádá o otevření účtu nebo o úvěr v den D Banka zašle kurýrní společnosti potřebné smlouvy v elektronické podobě v den D; kurýrní společnost dokumenty vytiskne pro kurýra Kurýr v D+1 kontaktuje klienta a domluví si s ním termín, čas a místo schůzky Na schůzce s klientem proběhne podpis potřebné dokumentace, kterou kurýr pomocí speciální aplikace ofotí a spolu s ofocenými doklady odesílá do banky Banka má do několika hodin po schůzce k dispozici kopii dokumentů a klientovi otevře účet či uvolní čerpání úvěru Klient celý proces vyřídí z pohodlí domova! Díky naší aplikaci pro focení dokumentů/dokladů přímo na schůzce a jejich takřka okamžité dostupnosti pro zadavatele zrychlujeme veškeré dosavadní procesy! Kurýr veze smlouvu k účtu Schůzka u klienta Identifikace klienta Podpis smlouvy Kurýr ofotí podepsané dokumenty Aktivace účtu v den schůzky
Změna energetického/telekomunikačního operátora Hovor operátora Klient si na internetových stránkách banky zažádá o změnu operátora nebo je aktivně kontaktován ze strany CC Operátor s klientem vyplní dostupné údaje ve smlouvě Kurýr v D+1 kontaktuje klienta a domluví si s ním termín, čas a místo schůzky Na schůzce s klientem proběhne kontrola/dopsání specifik a parametrů smlouvy, podpisy na potřebných místech v dokumentaci. Klient celý proces vyřídí z pohodlí domova! Díky naší aplikaci pro focení dokumentů/dokladů přímo na schůzce a jejich takřka okamžité dostupnosti pro zadavatele zrychlujeme veškeré dosavadní procesy! Kurýr veze smlouvu Schůzka u klienta Identifikace klienta Vyplnění a podpis smlouvy Kurýr ofotí podepsané dokumenty Změna operátora klienta
Doprodej pojištění na schůzce s klientem Domluvená schůzka na Call centru Kurýři MediaCall jsou vyškolení na znalost produktu, prodejní a retenční dovednosti Každý kurýr MediaCall je vyškolen na daný produkt tak, aby mohl na schůzce zodpovědět základní informace k produktu a smlouvě Kurýr je zvyklý na schůzkách doprodávat produkty k dané smlouvě, jako je například pojištění Úspěšnost doprodeje se odvíjí od podmínek zadavatele pro vstup a sjednání pojištění Smlouva na doprodávaný produkt může být součástí dokumentace k sjednanému produktu nebo zvláštní dokument Schůzka u klienta Identifikace klienta Rekapitulace produktu a smlouvy Nabídka pojištění 20 - 50% Banka
Zvyšování úspěšnosti akvizice B C
Akvizice kreditní karty Prodej na CC Kurýr Prodaný produkt
Kontrola procesu a práce kurýra Jak a kdy - log hovoru (nahrávání), sms Focení adresy/místa/domu Kontakt kurýra Kontakt klienta z CC – zpětné navolání Zjištění dalších informací o práci kurýra Mystery&kvalita Výsledky na všechny zúčastněné osoby Výsledky na kurýry Denní monitoring Sledovat parametry, co sleduje partner Diskuze s partnerem, hledání řešení Správné ukazatele
Nastavení procesu Termín schůzky SMS před schůzkou Dokumentace Přenastavení databáze na D+1 Změna z fixního termínu na volný (do 48h) Termín schůzky Kontakt na infolinku – ano/ne SMS vypustit SMS před schůzkou Předem vyplněná dokumentace Méně chyb a rychlejší schůzka Dokumentace
Motivace Školení prodeje Best practice Soutěž Odměna Školení prodejních dovedností Školení na produkt (prodej) Školení prodeje Finančně motivován nejlepší za skupinu Odměna řádově vyšší než běžná Best practice Soutěž pro kurýry za období (měsíc) Odměna pro nadřízené Soutěž Změna odměny – vyšší než ostatní projekty Odměna
Hodnocení jednotlivých kroků k vyšší úspěšnosti Kontakt kurýra Školení prodeje Mystery&Kvalita Best practice Termín schůzky Denní monitoring SMS před schůzkou Soutěž Dokumentace Odměna
O kvalitě našich služeb svědčí zakázky našich klientů
Děkuji za pozornost! Vojtěch Němec Vedoucí kurýrní sítě +420 731 138 179 nemec@mediacall.cz MediaCall, s.r.o. Děkuji za pozornost! Vídeňská 995/63 639 00 Brno www.mediacall.cz