Člen skupiny Cromwell a Mediaservis

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KIS Klientský Informační Systém
Advertisements

Efektivní obchodní portál
Program péče o zákazníky a produkty ALCOMA Instalace, helpdesk, dohledové a servisní služby.
Michaela Mrňová Jakub Novotný
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Virtuální pobočka Moderní doplněk k prodejním kanálům Hypoteční banky Jan Sadil, Bohdan Suchánek 14. září 2011.
Nabídka personálních služeb
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.2 Představení společnosti Adresa: Čechova 1, České Budějovice Zahájení provozu: duben 2005 Tel./Fax.: 387.
Školení BOZP, PO a řidičů referentů formou e-lerningu pro společnost
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity Aktivita VI/2 – Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností.
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
„JEN PĚT MINUT PĚŠKY Z VAŠEHO DOMOVA…“ Nové trendy v personalizované komunikaci.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Prezentace společnosti ZAJDO Transport Logistics s.r.o.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Město Roztoky, Nám. 5 května 2, Roztoky, Snižme společně náklady na energie pro Vaše domácnosti. 1. krokV malé zasedací místnosti.
Správa a distribuce dotací z fondů EU a státního rozpočtu ČR Tisková konference HVB Bank a České pojišťovny 3. října 2006.
1 VOLKSBANK – PARTNER PŘI EXPORTU DO RUSKA Filip Vavruška.
2 Jan Tomíšek Nová organizace služeb 3 Základní typy služeb poskytovaných společností Vema operativní hotline konzultace školení implementační implementace.
Prezentace 1 Kontaktní centrum Statutárního města Ostravy provozované společností OVANET a.s. červen 2009.
Realitní společnost ČS - květen strana 2 Aktuální stav franšízové sítě RSČS RSČS je plně profitabilní a stále 100% dceřiná společnost České spořitelny,
Platební systém eBanky 2 Co je to Platební systém eBanky? Po platbě dobírkou nejrozšířenější platební systém na českém internetu Doposud jej aktivovalo.
Správný krok ke prosperitě… …ukážeme Vám JAK. NETAX – kdo jsme ? Vize: Stát se vyhledávaným poskytovatelem služeb na českém trhu v oblasti finančního.
Studijní IS a internetový prodej služeb Dana Koláčková
Téměř sto miliard korun pro konkurenceschopné české podniky Praha Národní dům Na Smíchově 3. října 2006 Nové přístupy implementačních agentur k žadatelům.
Rozšíření IQ sestav v RZ Jak zobrazovat data na 100% ? Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
Spolek Trend vozíčkářů Olomouc
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
E-utility report 9. Národní konference kvality 20.února 2013.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Vypracovala Nelly Bočková
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Řešení pro poskytovatele internetu Komplexní pokrytí agendy ISP.
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy: Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská 839, Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
Cisco Informační systém pro město a jeho organizace Mgr. Tomáš Lechner.
MBank Maximum výhod a pohodlí ??? PETRA NGUYENOVÁ ma381.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Pharma Factoring Factoring České spořitelny, a.s.
Bankovnictví.
13.přednáška – Elektronické zásobování Ing. Jiří Zmatlík, Ph.D. ČVUT, Fakulta elektrotechnická Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd.
Kód vzdělávacího materiálu: VY_62_INOVACE_0201 Název vzdělávacího materiálu: Bankovní účty Datum vytvoření: Jméno autora: Ing. Zdenek Páže Předmět:
FINANČNÍ GRAMOTNOST Bezhotovostní placení ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
ČSOB – Prezentace © Václav Horák & Daniela Blatová.
CEFIF PORTÁL nová internetová aplikace pro správu fiktivních firem Centrum fiktivních firem 2016/2017.
Prezentace produktů KB pro české exportéry do Ruské federace Business den Ruské federace Iveta Ocásková
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Spoření ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
Projekt: „Aktualizace Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území ORP Veselí nad Moravou “ Bc. Gabriela Fellingerová 1. Veřejné setkání 1. října.
Operační program přeshraniční spolupráce Slovenská republika – Česká republika Centrum pro regionální rozvoj Infobod Zlín.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
FINANČNÍ GRAMOTNOST BEZHOTOVOSTNÍ PLATEBNÍ STYK ZŠ HejniceZ.Hyxa.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Pracovní workshop pro příjemce 1. výzva 2. GG oblast.
Spolupráce společností Diners Club a MBI o vydávání karet
Elektronické bankovnictví
Pracovní workshop pro příjemce 2. výzva 2. GG oblast podpory 1. 1, 1
Moderní platební nástroje
Setkání regionálních výrobců
FINANČNÍ GRAMOTNOST Bezhotovostní placení 4.
Bankovnictví Mgr. Yvetta Kałužová
Hypotéka České spořitelny
HYPOTÉKY Odesílání obchodů na zpracování před konce roku 2015
Garantovaná úroková sazba 1,99 % p.a. na 5 i 8 let!
Prezentující: [Jméno]
Úvodní konference k projektu „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z Evropského.
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Transkript prezentace:

Člen skupiny Cromwell a Mediaservis TOP 3 call-centrum v ČR Inbound a Outbound pro ČR a SR Exkluzivní kurýrní síť se 100% pokrytím ČR a SR Člen skupiny Cromwell a Mediaservis

Propojení telemarketingové akvizice s kurýrní službou

Exkluzivní kurýrní síť versus balíková služba Zaměření na bankovní, energetické a telco produkty – smlouvy Identifikace klienta dle požadavků zadavatele Produktová znalost kurýra - kurýr ví co veze, klientovi pomůže s vyplněním Speciální aplikace v telefonu pro pořízení kopií dokladů totožnosti a smluvní dokumentace přímo na schůzce = dokumenty jsou k dispozici v den schůzky Ověření údajů ze smlouvy oproti dokladu totožnosti Poskytujeme klientům možnost zvolit si preferovaný čas a místo schůzky Zpětná vazba ze schůzek – rozpad storen, poznámka, termín další schůzky Vyzvednutí podepsané smlouvy a kopie dokladů totožnosti Přístup a vystupování – dress code, školení prodejních dovedností, AML Tisk a kompletace zásilky na straně kurýrní společnosti Odeslání informace o doručení zásilky (prostřednictvím app) Odměňovací model pro zadavatele – platba jen za úspěšné schůzky, cena již obsahuje všechny modulové příplatky Výběr dobírky dle požadavků partnera 100% pokrytí ČR i SR Pořízení fotokopie dokladů prostřednictvím „smartphonů“ Vybrané reference:

Vybrané procesy A B C

Založení účtu v bance / žádost o úvěr Žádost klienta o založení účtu na stránkách banky Klient si na internetových stránkách banky zažádá o otevření účtu nebo o úvěr v den D Banka zašle kurýrní společnosti potřebné smlouvy v elektronické podobě v den D; kurýrní společnost dokumenty vytiskne pro kurýra Kurýr v D+1 kontaktuje klienta a domluví si s ním termín, čas a místo schůzky Na schůzce s klientem proběhne podpis potřebné dokumentace, kterou kurýr pomocí speciální aplikace ofotí a spolu s ofocenými doklady odesílá do banky Banka má do několika hodin po schůzce k dispozici kopii dokumentů a klientovi otevře účet či uvolní čerpání úvěru Klient celý proces vyřídí z pohodlí domova! Díky naší aplikaci pro focení dokumentů/dokladů přímo na schůzce a jejich takřka okamžité dostupnosti pro zadavatele zrychlujeme veškeré dosavadní procesy! Kurýr veze smlouvu k účtu Schůzka u klienta Identifikace klienta Podpis smlouvy Kurýr ofotí podepsané dokumenty Aktivace účtu v den schůzky

Změna energetického/telekomunikačního operátora Hovor operátora Klient si na internetových stránkách banky zažádá o změnu operátora nebo je aktivně kontaktován ze strany CC Operátor s klientem vyplní dostupné údaje ve smlouvě Kurýr v D+1 kontaktuje klienta a domluví si s ním termín, čas a místo schůzky Na schůzce s klientem proběhne kontrola/dopsání specifik a parametrů smlouvy, podpisy na potřebných místech v dokumentaci. Klient celý proces vyřídí z pohodlí domova! Díky naší aplikaci pro focení dokumentů/dokladů přímo na schůzce a jejich takřka okamžité dostupnosti pro zadavatele zrychlujeme veškeré dosavadní procesy! Kurýr veze smlouvu Schůzka u klienta Identifikace klienta Vyplnění a podpis smlouvy Kurýr ofotí podepsané dokumenty Změna operátora klienta

Doprodej pojištění na schůzce s klientem Domluvená schůzka na Call centru Kurýři MediaCall jsou vyškolení na znalost produktu, prodejní a retenční dovednosti Každý kurýr MediaCall je vyškolen na daný produkt tak, aby mohl na schůzce zodpovědět základní informace k produktu a smlouvě Kurýr je zvyklý na schůzkách doprodávat produkty k dané smlouvě, jako je například pojištění Úspěšnost doprodeje se odvíjí od podmínek zadavatele pro vstup a sjednání pojištění Smlouva na doprodávaný produkt může být součástí dokumentace k sjednanému produktu nebo zvláštní dokument Schůzka u klienta Identifikace klienta Rekapitulace produktu a smlouvy Nabídka pojištění 20 - 50% Banka

Zvyšování úspěšnosti akvizice B C

Akvizice kreditní karty Prodej na CC Kurýr Prodaný produkt

Kontrola procesu a práce kurýra Jak a kdy - log hovoru (nahrávání), sms Focení adresy/místa/domu Kontakt kurýra Kontakt klienta z CC – zpětné navolání Zjištění dalších informací o práci kurýra Mystery&kvalita Výsledky na všechny zúčastněné osoby Výsledky na kurýry Denní monitoring Sledovat parametry, co sleduje partner Diskuze s partnerem, hledání řešení Správné ukazatele

Nastavení procesu Termín schůzky SMS před schůzkou Dokumentace Přenastavení databáze na D+1 Změna z fixního termínu na volný (do 48h) Termín schůzky Kontakt na infolinku – ano/ne SMS vypustit SMS před schůzkou Předem vyplněná dokumentace Méně chyb a rychlejší schůzka Dokumentace

Motivace Školení prodeje Best practice Soutěž Odměna Školení prodejních dovedností Školení na produkt (prodej) Školení prodeje Finančně motivován nejlepší za skupinu Odměna řádově vyšší než běžná Best practice Soutěž pro kurýry za období (měsíc) Odměna pro nadřízené Soutěž Změna odměny – vyšší než ostatní projekty Odměna

Hodnocení jednotlivých kroků k vyšší úspěšnosti Kontakt kurýra Školení prodeje Mystery&Kvalita Best practice Termín schůzky Denní monitoring SMS před schůzkou Soutěž Dokumentace Odměna

O kvalitě našich služeb svědčí zakázky našich klientů

Děkuji za pozornost! Vojtěch Němec Vedoucí kurýrní sítě +420 731 138 179 nemec@mediacall.cz MediaCall, s.r.o. Děkuji za pozornost! Vídeňská 995/63 639 00 Brno www.mediacall.cz