VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7,01 Anotace: Správně definuje probírané pojmy, seznamuje s počátky vzniku života. Vzdělávací oblast: Vznik života na Zemi Autor:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přizpůsobení živočichů k prostředí
Advertisements

Význam malých vodních ploch pro krajinu
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.18 Anotace:
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.08 Anotace: Prezentace seznamuje s významnými houbami, podle obrázků je zařazuje do správné skupiny. Vzdělávací oblast: Houby bez.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.02 Anotace: Prezentace obsahuje fiktivní internetový obchod, který žákům slouží jako podklad pro sepsání objednávky. Vzdělávací.
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Vlasta Lindovská
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.12 Anotace: Prezentace seznamuje s popisem nahosemenných rostlin, zástupci evropských jehličnanů. Vzdělávací oblast: Semenné rostliny.
Osvobozené divadlo.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.17 Anotace: Prezentace seznamuje s dělením plodů podle oplodí a druhy plodů. Vzdělávací oblast: Plody a semena Autor: Ing. Jiří.
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.04 Anotace: Prezentace popisuje základní stavbu rostlinné buňky a její činnost. Vzdělávací oblast: Buňka rostlinná, stavba, způsob.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.03 Anotace: Prezentace seznamuje s projevy živých organismů – pohybem a dýcháním. Vzdělávací oblast: Základní projevy živých organismů,
Anotace: Prezentace seznamuje žáky se stavbou souvětí
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.04 Anotace: Prezentace je zaměřena na vyplňování jednoduchých tiskopisů. Vysvětluje účel podacího lístku a poštovních poukázek.
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.14 Anotace:
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.15 Anotace:
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.16 Anotace: Prezentace podle obrázků seznamuje se stavbou květu a květenství, vysvětluje mechanismus opylení, oplození. Vzdělávací.
Potravní vazby rostlin a živočichů
ČR – Hlavní město Praha VY_52_INOVACE_ Čap-Z 7.,8.59 Mgr. Kosík Lukáš
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.03 Anotace: Vzdělávací oblast: Buňka živočišná – stavba, činnost Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: přírodopis Očekávaný výstup:
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: přírodopis
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.08 Anotace: Vysvětluje základní rozdíly, seřazuje jednotlivé zástupce. Vzdělávací oblast: Členovci – popis těla, zástupci Autor:
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.15 Anotace: Prezentace popisuje stavbu těla, vývoj kořene a stonku. Vzdělávací oblast: Krytosemenné rostliny, stavba těla, kořen,
LIDSKÁ POPULACE – RŮST, NATALITA, MORTALITA
Výklad Výklad VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.15.
TOK LÁTEK A ENERGIE EKOSYSTÉMEM
Věta jednoduchá- souvětí
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s funkčními styly. V pracovním listu pak žák se pokusí rozdělit texty podle jednotlivých stylů. Vzdělávací oblast: Český.
Význam hub a mechů v ekosystému
Výživa rostlin - fotosyntéza
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s úvahou a její kompozicí. Žák se pokusí sám vytvořit jednoduchou úvahu. Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.06 Anotace: Prezentace popisuje vlastnosti, vysvětluje rozdíly mezi viry, bakteriemi. Vzdělávací oblast: Viry, bakterie, sinice.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s proslovem a jeho kompozicí
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.13 Anotace: Prezentace seznamuje s popisem květu krytosemenných rostlin, vysvětluje rozdíly, procvičuje, opakuje učivo. Vzdělávací.
Prvohory VY_32_INOVACE_010 – 1.sada, Př Přírodopis Anotace
Měření teploty a času Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.10
Anotace: ČR – Plzeňský kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.11 Anotace:
Vypravování VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.11
Oběh vody v přírodě Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.05
Písemné násobení s nulou v činiteli
VY_32_INOVACE_Př-ž 6. ,7.02 Anotace:
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.10 Anotace: Prezentace zařazuje hmyz do oblastí, odpoví na otázky, řeší úlohy. Charakterizuje hmyz s proměnou nedokonalou. Vzdělávací.
BIOSFÉRA – TYPY EKOSYSTÉMŮ
Slovesný vid Slovesný vid VY_32_INOVACE_ČJ-M 8.,9.03.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s diskusí a jejími zásadami. Žák se pokusí sám vytvořit Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Autor: PaedDr. Kajetána.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.05 Anotace: Prezentace vysvětlí základní rozdíly mezi jednobuněčnými a mnohobuněčnými organismy, procvičuje a opakuje učivo. Vzdělávací.
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.06 Anotace: Vzdělávací oblast: Mnohobuněční živočichové – bezobratlí - žahavci Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: přírodopis Očekávaný.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.02 Anotace: Prezentace seznamuje s nejdůležitějším jevem na Zemi. Vzdělávací oblast: Organismy se schopností fotosyntézy Autor:
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7. 19 Anotace: Prezentace seznamuje s jednotlivými čeleďmi, řeší úkoly, seznamuje se škůdci. Vzdělávací oblast: Bobovité, lilkovité,
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.13 Anotace: Vzdělávací oblast: Ryby
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.12 Anotace:
Česká republika: obyvatelstvo a sídla
Prvohory Vladislava Zubrová.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.11 Anotace: Prezentace seznamuje s výtrusnými rostlinami, životním cyklem, zástupci. Vzdělávací oblast: Třídění rostlin, výtrusné.
Druhy vět vedlejších VY_32_INOVACE_ČJ-M 8.,9.05. Anotace: Prezentace seznamuje žáky se stavbou souvětí – poznává funkcí vět vedlejších. Žák řeší drobné.
Česká republika: hospodářství, zemědělství
Afrika vodstvo VY_32_INOVACE_Z OnM Mgr. Kosík Lukáš
Výklad Výklad VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.05.
Anotace: Česká republika: vodstvo a ochrana životního prostředí Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup:
Česká republika: vodstvo
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7. 18 Anotace: Prezentace seznamuje s nejznámějšími čeleďmi, odpovídá na otázky, řeší úkoly. Vzdělávací oblast: Vybrané čeledi dvouděložných.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: VÝVOJ ZEMĚ ŽIVOTA A ČLOVĚKA
Přechod rostlin na souš
VZNIK A VÝVOJ ŽIVOTA NA ZEMI
VY_32_INOVACE_08_VÝROBA KYSLÍKU PŘI VÝŽIVĚ ROSTLIN
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7,01 Anotace: Správně definuje probírané pojmy, seznamuje s počátky vzniku života. Vzdělávací oblast: Vznik života na Zemi Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: Přírodopis - botanika Očekávaný výstup: Seznámení se vznikem prvních organismů na Zemi Druh učebního materiálu: DUM Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: druhý stupeň, základní škola Datum (období), ve kterém byl vzdělávací materiál vytvořen: školní rok 2011-2012 Ročník, pro který je vzdělávací materiál určen : šestý ročník základní školy

Vznik života na Zemi

Vývoj života na Zemi Vznik složitých organických látek Vznik prvních organismů /prvohory/ Vznik organismů se schopností fotosyntézy Organismy přicházející na souš

Vznik složitých organických látek Výkyvy teplot chladná období – rozsáhlá zalednění teplá období – korálové útesy Bouřlivý rozvoj organismů žijících ve vodním prostředí (bezobratlí i obratlovci) Trilobiti, lilijice, hlavonožci, korály, ryby a paryby Pozvolný přechod rostlin na souš

Vznik prvních organismů /prvohory/

Vznik prvních organismů /prvohory/

Vznik organismů se schopností fotosyntézy

Organismy přicházející na souš

Zdroje: http://www.vincent15.fr/ http://www.biolib.cz/en/gallery/dir3151/