Služba provozu koncových stanic Co, jak, za kolik...
Obsah služby a agenda Incidenty a Požadavky Help Desk Vzdálená podpora Podpora na místě Sklad a logistika Komplementární služby SLA Cenotvorba
Incidenty a Požadavky Incidenty Požadavky Eskalace Reklamace Stížnosti
Help Desk Centrální management žádostí Způsob komunikace (Tel – Web) Provoz 24 / 7 a záloha pracovišť Jazyky: CZE – ENG – GER - ESP Úroveň podpory 0 a 1
Vzdálená podpora Úroveň podpory 2 a 3 SCOM SCCM SCSM
Podpora na místě Reinstalace – image upload HW incident nebo požadavek Podpora budov trvalá a dle potřeby Pokrytí ČR
Provozovny : Ústí nad Labem Liberec Hradec Králové Plzeň České Budějovice Praha Brno Zlín – Otrokovice Ostrava Pokrytí ČR
Sklad a logistika Skladování a klasifikace Distribuce a svoz výpočetní techniky Opravy Prodej Likvidace
Komplementární služby WAN - LAN –SAN PBX a CC Servery – Aplikace – Data centrum Stěhování
SLA 1 – 2 úrovně Kvantita Kvalita Specifické parametry
Cenotvorba Vztah partnerů (profil – činnost – zásah) Kvantita a kategorie (VIP) Kvalita Dostupnost časová a místní
Pozvánka Jak probíhá IT outsourcing v praxi? Děkuji za pozornost Dotazy ?