Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.3.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
ECVET v Programu celoživotního učení
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
GIS V PRAXI ZEMĚDĚLSKÉHO PODNIKU
Zkvalitňování dalšího profesního vzdělávání zaměřeného na stavebnictví, elektrotechniku a gastronomii.
Informační schůzka ŠANCE – před - po 1. výzvě.
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
ÚVODNÍ WORKSHOP Ostrava.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.3.00/ Profil Škola 21.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Systémová podpora profesionálního výkonu sociální práce
Spolupráce lokálních institucí Seminář Komunitní role veřejných knihoven ZLÍN
Cesta k modernímu vzdělávání
Program 1.Úvodní informace 2.Veřejné zakázky 3.Pracovní výkazy a ostatní podklady 4.Webová aplikace a rezervování školení 5.Představení aktivit KA-1 a.
VZDĚLÁVÁNÍ ÚČASTNÍKŮ KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB VE SPRÁVNÍCH OBVODECH HL. MĚSTA PRAHY.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Nabídka základním školám MSK v roce 2006 Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín, příspěvková organizace.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
ZPŮSOBY KOMUNIKACE V PROJEKTU
Pardubice 15. a 16. listopadu 2012 Ing. Petr PETŘÍK
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková, MŠMT Pardubice, 2.dubna 2004 Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková,
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií INVESTICE DO ROZVOJE.
ÚVODNÍ WORKSHOP Brno.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,
Úvodní webinář pro ICT metodiky Mentoři: Ing. František Hůlka, Mgr. Miroslav Šucha.
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Obsah, metody a formy polytechnické výchovy v mateřských školách Seznámení s projektem Milan Podpera.
KA 02 - Mentoring Ing. Jiří Pešan manažer KA 02. Mentoring Hlavním cílem této aktivity je zajistit škole a jejím pedagogům metodickou a technickou podporu.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Klíčová aktivita 3 Profesní portfolio Ing. Aleš Jurečka Praha,
Klíčové aktivity projektu Mgr
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
Online aplikace pro rozvoj ICT kompetencí učitele Radek Maca Počítač ve škole 2016.
Chytrý Jihomoravský kraj ?
Podpora krajského akčního plánování
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Název operačního programu:
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Podpora začínajících učitelů ze strany ředitele školy Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) reg. číslo projektu: CZ /0.0/0.0/17_052/
Model intenzivní podpory
Intenzivní podpora škol
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Transkript prezentace:

Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.3.00/51.0026 Představení projektu

Obsah a program semináře Čas Ředitelé škol, koordinátoři ICT správci 8:30 Registrace účastníků / prezence 9:00 – 9:30 Představení projektu – harmonogram, výstupy a správa Představení projektu – harmonogram, výstupy a správa 9:30 – 10:30 Pravidla realizace a monitorování projektu 10:30 – 10:45 Diskuze / dotazy 10:45 – 11:00 Představení mentoringu/koučinku 11:00 – 11:15 Přestávka – káva 11:15 – 12:45 Obecná pravidla zadávání veřejných zakázek Technické aspekty projektu 12:45 – 13:45 Přestávka – oběd 13:45 – 15:45 Zadávání veřejných zakázek - workshop 15:45 – 16:00 16:00 – 17:00 Profil škola 21 17:00 Ukončení semináře

Představení společnosti

Pontech s.r.o. Vznik 2007 Komplexní služby v oblasti ICT Praha, Brno, Plzeň, Ostrava, London, Sofie, București

Produkty a řešení Bezpečnostní systémy/CCTV Systémy pro online komunikaci Mobilní řešení Geografické informační systémy Projektový management Podnikové informační systémy SAP Správa, archivace a zálohování dat Card Management Content Management Enterprise performance management

Služby Strategické poradenství analýzy a služby Dodávka realizace a školení Technická podpora a servis Školení projektového řízení

Reference a partneři Ministerstvo: školství, financí, vnitra, zdravotnictví, dopravy, práce a sociálních věcí Západočeská Univerzita v Plzni, VUT Brno, VŠB Ostrava, CESNET, z.s.p.o., Plzeňský kraj, Statutární město Liberec, Statutární město Plzeň, Město Kladno Komerční Banka, a.s., Kooperativa pojišťovna, a.s., Česká Pojišťovna, a.s., Česká národní banka, Státní tiskárna cenin, státní podnik, Karlovarské minerální vody Mattoni Skupina ČEZ, Skupina RWE, NET4GAS

Představení projektu

Cíl projektu Podpora škol ve využívání moderních ICT technologií a podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníku středních a základních škol při využívání ICT ve výuce.

Přínos projektu Zvýšení kompetence řídících pracovníků škol v řízení ICT prostředí školy. Zvýšení kompetence učitelů při využívání moderních technologií ve vzdělávacím procesu - uživatelské dovednosti v ovládání zařízení, dovednosti zaměřené na didaktiku práce se třídou za pomoci mobilních zařízení

Konkrétní naplnění cíle Ředitelé škol Pomoci ředitelům škol v plánování rozvoje školy pomocí nástroje pro autoevaluaci školy v oblasti ICT - Profil Škola21. Poskytnout ředitelům informační podporu při rozhodování o dalším směru rozvoje školy v oblasti ICT. Poskytnout ředitelům podporu při zprocesování výběrových řízení na dodávky technologií v rámci projektu. Učitelé a metodici ICT Zvýšit kompetence učitelů při využívání mobilních zařízení v přípravě na výuku a zejména přímo ve výuce. Zvýšit kompetence učitelů ve využití didaktických metod, které jsou vhodné při zapojení mobilních zařízení do výuky. Zřídit roli školního metodika ICT

Klíčové aktivity A - Koučink, mentoring a podpora pedagogických pracovníků formou asistence při pedagogických a technických problémech s využitím ICT ve výuce B – Vzdělávání pedagogických pracovníků k integraci ICT do výuky C - Evaluace

Klíčová aktivita A A1: Vzdělávání ředitelů Příprava obsahu vzdělávání ředitelů a vzdělávacích materiálů, úvodní semináře pro ředitele, Výběrové řízení pro dodávku technologií na školách, průběžné konzultace s řediteli ve školách, závěrečné semináře pro ředitele A2: Mentoring a podpora pedagogických pracovníků školy Příprava obsahu a doporučených postupů pro školní koordinátory a mentory, podpora a konzultace, průběžná činnost mentorů, online konzultantů a metodiků A3: Metodik ICT ve škole Příprava obsahu vzdělávání, podpora, úvodní semináře, průběžné workshopy, závěrečné workshopy

Výstupy aktivity A A1: Vzdělávání ředitelů Příručka pro ředitele o projektu Učíme digitálně Mobilní zařízení ve škole (uživatelská příručka pro ředitele) A2: Mentoring a podpora pedagogických pracovníků školy Manuál pro mentora o projektu Učíme digitálně A3: Metodik ICT ve škole Příručka pro ICT metodika k projektu Učíme digitálně Mobilní zařízení ve školní síti (uživatelská příručka pro ICT metodiky, zaměřená na školní infrastrukturu) Role ICT metodika na škole

Klíčová aktivita B B1: ICT – „co už máme“ B2: ICT – „co chceme“ Výběrové řízení pro dodávku technologií příjemce Příprava obsahu vzdělávání pro učitele v rámci B1 a vzdělávacích materiálů Příprava doporučených postupů pro lektory a harmonogramu vzdělávání Realizace kurzů B1 pro učitele B2: ICT – „co chceme“ Příprava obsahu vzdělávání pro učitele v rámci B2 a vzdělávacích materiálů Realizace kurzů pro učitele B3: ICT – „oborové didaktiky“ Příprava a realizace videotutoriály – zabývající se stručnými video postupy, návody, náměty a příklady dobré praxe Příprava a realizace webináře - lektorsky odborně vedené on-line kurzy

Výstupy aktivity B B1: ICT – „co už máme“ B2: ICT – „co chceme“ „Učíme digitálně - Co už máme“ (uživatelská příručka pro pedagogy, zaměřená na obsah vzdělávání v jednotlivých školeních) B2: ICT – „co chceme“ „Učíme digitálně - Kam chceme“ (uživatelská příručka pro pedagogy, zaměřená na obsah vzdělávání) B3: ICT – „oborové didaktiky“ Sady metodických manuálů a materiálů pro aplikaci vzdělávacího obsahu do pedagogické praxe.

Klíčová aktivita C C – Evaluace Aktivity Hlavním cílem evaluace je pracovat s procesy - měřit vstupy, výstupy a nastavovat procesy s cílem dosáhnout co nejvyšší efektivity učení s dopadem na změnu podmínek učení. Aktivity sestavení postupů v oblasti ICT plánování na základě analýzy dat z Profilu21 konfigurace ICT plánu dané školy ve vazbě na práci ICT metodika sestavení souboru analytických nástrojů pro evaluaci vzdělávání na škole sestavení evaluačních nástrojů vzdělávání ICT metodiků evaluace školení  ICT metodiků sestavení evaluačních nástrojů na dané škole evaluace školení pedagogů /co už máme/ evaluace školení pedagogů /kam chceme/ evaluace školení pedagogů /oborové didaktiky/ evaluace vzdělávacích výstupů - školení pedagogů /oborové didaktiky/

Výstupy aktivity C evaluační nástroj zacílený na efektivitu vzdělávání ICT metodiků- formulář s dotazy, metodika realizace evaluace dotazníkovou metodou, analýza dat a návrhy opatření => soubor nasbíraných dat, zpráva o jejich analýze,  stanovení návrhů opatření analýza výchozího stavu “kde se nacházíme” a jeho záznam do prostředí Profil 21 => tištěný výstup upravený ICT plán školy ve vazbě na analyzovaný stav Profilem 21 => inovovaný ICT plán školy standardizovaný evaluační nástroj zacílený na efektivitu vzdělávání pedagogů v oblastech “co už máme” a  “kam chceme” => odborně sestavený formulář s dotazy, metodika pro vyhodnocení dat a stanovení návrhů  opatření     evaluační nástroj zacílený na efektivitu vzdělávání pedagogů v oblasti “oborové didaktiky” => sestavený formulář s dotazy, metodika pro vyhodnocení dat a stanovení návrhů opatření realizace evaluace dotazníkovou metodou, analýza dat a návrhy opatření zacílené na dovednosti pedagogů didakticky pracovat s výstupy vzdělávání => soubor nasbíraných dat, zpráva o jejich analýze,  stanovení návrhů opatření

Harmonogram projektu Aktivita Začátek Konec A1 – Zvýšení kompetencí ředitelů 1.10.2014 15.7.2015 A2 – Funkční podpora škol 30.7. 2015 A3 – Podpora ICT metodiků B1 – Kurzy „Co už máme“ 1.11.2014 15.1.2015 B2 – Proškolení „Kam chceme“ 15.3.2015 B3 – Školení oborových témat 30.5. 2015 C – Evaluace 30.7.2015

Harmonogram projektu 2014 2015 10 11 12 2015 2 3 4 5 6 7 Today A1 – Zvýšení kompetencí ředitelů 1/10/2014 - 15/7/2015 A2 – Funkční podpora škol 1/10/2014 - 30/7/2015 A3 – Podpora ICT metodiků 1/10/2014 - 30/7/2015 B1 – Kurzy „Co už máme“ 1/11/2014 - 15/1/2015 B2 – Proškolení „Kam chceme“ 1/11/2014 - 15/3/2015 B3 – Školení oborových témat 1/11/2014 - 30/5/2015 C- Evaluace 1/10/2014 - 30/7/2015

Geografické pokrytí

Projektový tým Z pohledu partnera uplatněn princip „Single Point of Contact“ Primární kontakt pro podporu – Jakub Janeček Jakub.janecek@pontech.cz +420 601 329 391 Primární kontakt pro ekonomické a administrační záležitosti – Ing. Radka Halodová radka.halodova@pontech.cz +420 724 268 267 Manažer projektu – Ing. Michal Beránek Michal.beranek@pontech.cz +420 724 169 234

Nejbližší následující aktivity Vytištění a distribuce příruček Podpora při výběrových řízeních Výběrové řízení a dodání wi-fi zařízení