Využití programu Learning Space při přípravě výukové jednotky pro distanční vzdělávání Kateřina Kostolányová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Advertisements

Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Projekt „Učme se podnikat!“ Žadatel: LAG Podralsko o.s.
Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn.
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
1 Počítačové sítě Úvodní přednáška Cíl předmětu –seznámit se s principy datové komunikace –seznámit se s principy distribučních systémů –seznámit se s.
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
E-learning a studenti kombinovaného studia VŠ projekt do předmětu E-learning Lucie Jirků, UČO květen 2004.
Learning management system Zdeněk Jelínek. Learning management systém LMS- systém řízení studia – Learning management systém Je to soubor nástrojů pro.
PREZENČNÍ INFORMAČNÍ SEMINÁŘ PRO VEDOUCÍ ZAMĚSTNANCE.
Virtuální lektor? Miroslava Dvořáková Jiří Votava.
Cesta ke kvalitě v praxi
E-learning na vysokých školách ? Jaroslava Mikulecká Petra Poulová Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.3.00/ Profil Škola 21.
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
Moderní vzdělávací systémy vyšších a vysokých škol neuniverzitního typu Ing. Daniel CHOC CCA Group a.s.
OPEN LEARNING Moderní výuka odborných cizích jazyků 89% žáků cítí potřebu umět cizí jazyk pro svou budoucí práci, NIDV, červen 2012 Brno, 4. červen 2014,
Konference projektu Cesta ke kvalitě
Podnikání na Internetu e-learning letní semestr 2005 Jana Holá X.
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Brno, Projekt Q – Ram Popis studijního předmětu B. Tremlová, V. Celer, J. Doubek.
E-learning ve výuce na SŠ
Zkušenosti s elektronickou podporou výuky
e-learning Lucie Rohlíková
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace Operační program Rozvoj lidských zdrojů Opatření 3.2.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
ELearning na FIM UHK Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
PARTNER PROJEKTU OBCHODNÍ AKADEMIE A STŘEDNÍ ZEMĚDĚLSKÁ ŠKOLA BRUNTÁL Ing. Ladislav Konopka Bruntál
E-learning na Gymnáziu Cheb
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Učme se nově Souhrnné informace o projektu. Základní údaje Název projektu:Učme se nově Registrační číslo:CZ.1.07/1.1.04/ Název operačního programu:
Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR Číslo projektu – CZ /0024 Zřízení vzdělávacího střediska zařazeného do sítě Science.
Environmentální výchova a
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
Gymnázium Františka Živného Informační centrum 015 Rozvojový projekt č.160R 2004 Informační centrum jako garant rozvoje dovedností v oblasti IT a schopností.
Ostravice Možnosti mobilních technologií při řešení projektů a v organizaci času Mgr. Rostislav Fojtík Ostravice
Ostrava 30. září 2002 ECDL pro učitele Libor Koníček Přírodovědecká fakulta Ostravská univerzita.
Didaktika distančního vzdělávání Základní pojmy a vztahy.
Distanční vzdělávání na VŠFS
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
Jitka Bláhová, Univerzita Hradec Králové
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Profil manažera vzdělávání EGON centra VS Benešov,
Možnosti využití mobilní komunikace při krizových situacích
CW – 05 TEORIE ROZHODOVACÍCH PROCESŮ Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb Fakulta stavební VUT v Brně Ing. Václav Rada, CSc. Leden 2009.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
E-learning v ISu Kontakt na e-technika:
DIDAKTIKA FYZIKY I. 1 Fyzikální vzdělávání
DIDAKTIKA FYZIKY I. 7 Fyzikální učebnice
TVORBA STUDIJNÍCH TEXTŮ V DISTANČNÍM VZDĚLÁVÁNÍ Simona F e i t o v á Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci.
© 2004 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice e-Education Andrea Barešová Account.
Znalostní a vzdělávací databáze pro energetiku Praha, Květen 2009 INERGO, a.s. Praha CDFE, o.p.s. Praha INERGO výukový server.
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Obecná didaktika ÚVOD.
Místní akční plán vzdělávání MČ Praha 3
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Jméno učitele | číslo kurzu
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ
SIPVZ – úvodní modul P ICT a změny ve výuce (2 h) metodické poznámky.
Transkript prezentace:

Využití programu Learning Space při přípravě výukové jednotky pro distanční vzdělávání Kateřina Kostolányová

INTERNET informační médium komunikační médium

Prostředek pro tvorbu kurzů vhodných pro výuku distančního studia Learning Space

Filozofie Learning Space

Media Centre Schedule Course Room Profiles Assesment Manager Základní sdílené databáze

Media Centre Sdílená databáze informací CD s vzdělávacími programy Odkazy na internetové stránky Učební texty Zvukové ukázky a videosekvence

Schedule Časové a znalostní požadavky Rozplánování úkolů v rámci kurzu

Course Room Určí se způsob spolupráce a komunikace účastníků kurzu a instruktora Definuje se stupeň spolupráce (samostatnosti) jednotlivých účastníků kurzu

Profiles Data a údaje o účastnících kurzu Osobní a znalostní informace Vyhodnocení testů

Assesmenth Manager Nástroj instruktorů pro tvorbu a revidování testů Hodnocení účastníků kurzu

Central Univerzální nástroje pro přenos a distribuci kurzů administrativní nástroje

Vytvořené kurzy OPERAČNÍ ANALÝZA TEORIE AUTOMATICKÉHO ŘÍZENÍ

OPERAČNÍ ANALÝZA MODUL1 1. základní pojmy 2. test MODUL2 1. orientované grafy 2. neorient. grafy 3. Bellmanův princip optimality 4. test MODUL3 1. analytické metody 2. metoda CPM 3. příklad metody CPM 4. metoda PERT 5. příklad metody PERT 6. test

Teorie automatického řízení MODUL1-teorie 1. Jednoduchý lineární regulační obvod 2. Vnitřní popis 3. Vnější popis 4. Regulátory 5. Stabilita regulace MODUL2-cvičení 1. Příklad vnějšího popisu 2. Příklad vnitřního popisu 3. Příklad regulátorů MODUL3-test

Přínos tohoto způsobu výuky konstruktivní směr vzdělávání význam samostudia distribuované vzdělávání kontakt s učitelem převážně jen formou konzultací, řešení problémů …