Využití programu Learning Space při přípravě výukové jednotky pro distanční vzdělávání Kateřina Kostolányová
INTERNET informační médium komunikační médium
Prostředek pro tvorbu kurzů vhodných pro výuku distančního studia Learning Space
Filozofie Learning Space
Media Centre Schedule Course Room Profiles Assesment Manager Základní sdílené databáze
Media Centre Sdílená databáze informací CD s vzdělávacími programy Odkazy na internetové stránky Učební texty Zvukové ukázky a videosekvence
Schedule Časové a znalostní požadavky Rozplánování úkolů v rámci kurzu
Course Room Určí se způsob spolupráce a komunikace účastníků kurzu a instruktora Definuje se stupeň spolupráce (samostatnosti) jednotlivých účastníků kurzu
Profiles Data a údaje o účastnících kurzu Osobní a znalostní informace Vyhodnocení testů
Assesmenth Manager Nástroj instruktorů pro tvorbu a revidování testů Hodnocení účastníků kurzu
Central Univerzální nástroje pro přenos a distribuci kurzů administrativní nástroje
Vytvořené kurzy OPERAČNÍ ANALÝZA TEORIE AUTOMATICKÉHO ŘÍZENÍ
OPERAČNÍ ANALÝZA MODUL1 1. základní pojmy 2. test MODUL2 1. orientované grafy 2. neorient. grafy 3. Bellmanův princip optimality 4. test MODUL3 1. analytické metody 2. metoda CPM 3. příklad metody CPM 4. metoda PERT 5. příklad metody PERT 6. test
Teorie automatického řízení MODUL1-teorie 1. Jednoduchý lineární regulační obvod 2. Vnitřní popis 3. Vnější popis 4. Regulátory 5. Stabilita regulace MODUL2-cvičení 1. Příklad vnějšího popisu 2. Příklad vnitřního popisu 3. Příklad regulátorů MODUL3-test
Přínos tohoto způsobu výuky konstruktivní směr vzdělávání význam samostudia distribuované vzdělávání kontakt s učitelem převážně jen formou konzultací, řešení problémů …