1 Mobile Internet Fórum 2009 8. října 2009. 2 Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Advertisements

Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
2 3 Lokalita Pod Javornic kou silnicí 4 směr Solnice směr Javornice směr Vamberk CENTRUM 10min. směr Častolovice.
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Návrh spolupráce pro Czech Digital s.r.o.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Mobilní Internet v ČR Situace a stav na přelomu 2008/9 Patrick Zandl Lupa.cz.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Nabídka produktů pro pracovníky v oboru farmacie
Vertikální cílení online kampaní…
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Technologie a možnosti rozvoje mobilních sítí Jiří Peterka.
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
NaviTerier Navigační systém pro zrakově postižené.
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
ZD - změny, registrace Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Plzeňském kraji“
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Mobilní trh v číslech Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Jan Křečan ISSS 2006 Profesionální řešení komunikace pro státní správu a samosprávu.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Aplikace pro mobilní zařízení v realitní praxi Clarion Congress Hotel Prague.
Jak přenést svět na display
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Mobilní Reklama v ČR. Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady.
BlackBerry BES - Hosting Brno Radek Farkaš FreeCom Consulting s.r.o.
Nové funkce v novém Skliku
Strana: 1 © Vema, a. s. Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Nabídka pro pracovníky v oboru farmacie
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
Online trendy v oblasti ubytování Jan Halíř
Téma: Jak vytvořit mobilní kampaň? Autor: Tereza Hubičková, O2 Media.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
Mobilní, Voice a Online nástroje pro konverzi návštěvníka webu v zákazníka Pavel Kotyza –
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
Transkript prezentace:

1 Mobile Internet Fórum října 2009

2 Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text, video) Operátoři (ISP) MédiaFirmy

3 Internetová reklama (zmenšená) do mobilu Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty – (banner, text, video) „zmenšené“ pro mobil Mobilní operátoři MédiaFirmy

4 (ne) Pravdy o mobilní reklamě Rychle rostoucí mobilní internet se stane výrazným zdrojem reklamních výnosů Růst uživatelů mobilního internetu pouze zvětší celkový prostor – nabídku – pouze v menších formátech, což může vést i k poklesu cen (a výnosů) Mobilní reklama se stane podstatným zdrojem růstu výnosů mobilních operátorů Operátoři nepřináší žádnou přidanou hodnotu mobilní reklamě a veškeré výnosy zůstanou na straně médií obdobně jako u standardního internetu

5 Ekosystém mobilního internetu Mobilní operátoři Média Firmy

6 Cílení mobilní reklamy Cílení dle lokality, pohlaví, věku, útraty, typu telefonu… Capping na 1 uživatele Za lepší cílení se vyplatí zadavatelům zaplatit díky vyšší efektivitě reklamy Přidaná hodnota ze strany mobilního operátora … např. informaci o poloze mobilního uživatele lze přece získat i bez operátora, ale…

7 Zlaté stránky pro iPhone Více než 2 mil. kontaktů lidí a firem GPS lokalizace – „Najdi nejbližší“ Mapy a navigace Kliknutím – volání, otevřít web firmy, přeposlat Využití funkcí iPhone – GPS, gyroskop Zdarma na iTunes

8 Zlaté stránky pro všechny mobilní uživatele 8,2 mil uživatelů iPhone Mobilní internet Ostatní iPhone aplikace wap.zlatestranky.cz SMS 90123

9 Vyplatí se mobilní reklama i malým firmám?

10 Reálná mobilní reklamní kampaň (září 2009) Klient: střední firma s krajskou působností, opravy domácích spotřebičů + jejich prodej Doba trvání kampaně: 1 měsíc (září 2009) Kreativa: Mobilní banner - logo + „30% sleva na spotřebiče“ Rozsah: zobrazení Cílení: Kraj, bez dalšího cílení. Medium: Vodafone Live! Rozpočet: Kč (včetně kreativy a mobilního webu) Výsledky: 452 prokliků, CRT 6,77-0,41%, průměr 1,24% CRT

11 Modelový příklad Mobilní bannerová reklama (1) Klient: Menší firma s působností v Královehradeckém kraji Rozpočet: Kč Cíl: Krátkodobá kampaň na podporu akční nabídky & povědomí o značce firmy

12 Modelový příklad Mobilní bannerová reklama (2) 670 Kč CPM Cílení na okres, kraj Kč vytvoření a hosting mobilních stránek Jiní poskytovatelé 200 Kč CPM Cílení – kontextově – rubrika, sekce Rendering – cílový web zdarma

13 Modelový příklad Mobilní bannerová reklama (3) zobrazení Uživatelé Vodafone Live! z Královehradeckého kraje Kč vytvoření banneru a hosting mobilních stránek CRT 1,24% 409 prokliků z Královehradeckého kraje Jiní poskytovatelé zobrazení Uživatelé daného mobilního webu z celé ČR Rendering – cílový web zdarma CRT 1,24% 1550 prokliků z celé ČR

14 Modelový příklad Mobilní bannerová reklama (4) … firma (zadavatel) ale dokáže efektivně obsloužit zákazníky pouze ve svém kraji…

15 Rozložení uživatelů mobilního internetu dle krajů ČR (odhad) Královehradecký kraj – 6% uživatelů Zdroj Vodafone – výsledky Vodafone Live! měření za celou ČR není zatím dostupné Rozdělení návštěv – Seznam červen/srpen 2009

16 Modelový příklad Mobilní bannerová reklama (5) 409 prokliků z Královehradeckého kraje 409 prokliků od potenciálních zákazníků Jiní poskytovatelé 1550 prokliků z celé ČR 93 prokliků od potenciálních zákazníků

17 Shrnutí 4 x více zásahů zákazníků, které firma dokáže obsloužit Bez regionálního cílení je 94% utraceno zbytečně 10x vyšší CRT než na stadardním webu

18 Cílení je klíč k efektivní mobilní reklamě Nutnost pro malé a střední firmy s lokální působností Cílení dle lokality (kraj, okres, PSČ) Pro velké firmy s národní/globální působností Věku Pohlaví Měsíční útraty Mobilního telefonu ….