Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Křížovky s VS po P II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Vyjmenovaná slova po P.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.B.16 Název pro školu:
VY_32_INOVACE_01_ČESKÝ JAZYK
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: počáteční a konečné písmeno,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Shoda přísudku s podmětem Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák poznává.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Jazyk český Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_02_14.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Slovesa Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák poznává slovní druhy, žák.
Číslo v digitálním archivu školy
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
VYJMENOVANÁ SLOVA PO P ROZLIŠUJEME
VYJMENOVANÁ SLOVA. VYJMENOVANÁ SLOVA pýcha klopýtat pytel třpytit se pysk zpytovat netopýr pykat slepýš pýr pyl pýřit se kopyto čepýřit se.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_29_CJ_NP1 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Vyjmenovaná slova po P Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Doplň a vyškrtej vyjmenovaná slova po P
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 3.ročník Předmět: Český jazyk Autor: Mgr. Miroslava Mrázová.
Mgr. Vladimíra Mikulášková
VYJMENOVANÁ SLOVA P.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_317_3TR_CJ Autor: Mgr. Lenka Nytrová.
TÉMA: VYJMENOVANÁ SLOVA PO P Vytvořila: Mgr
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura – Vyjmenovaná.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
ICT ČJ VS po P Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace
VYJMENOVANÁ SLOVA PO P Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Marcela Zemanová. Dostupné z Metodického portálu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň- Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Iva Zemanová Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň – Božkov.
Vyjmenovaná slova po P Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Simona Stránská Název: VY_32_INOVACE_09_A__10_Vyjmenovaná slova.
Přesmyčky s VS po P Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola,
Vzdělávací Jméno autora Mgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvoření
Vyjmenovaná slova po P.
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/21.3732 VY_32_INOVACE_90 Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, druhé období Typická věková skupina: 9 let Metodické doporučení: snímek č. 3 opakujeme před výukou či opakováním vyjmenovaných slov, využívám schéma pro lepší zapamatování klíčových slov v českém jazyce, na snímku č. 4 je naše řada vyjmenovaných slov Ověřeno dne: 28. 11. 2013 Ve třídě: 4. ročník Anotace: vyjmenovaná slova po p Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák zdůvodňuje a píše správně i/y po obojetných souhláskách ve vyjmenovaných slovech Speciální vzdělávací potřeby: individuální práce dětí s SPU u interaktivní tabule, doplňování, ústní kontrola Klíčová slova: hlásky, souhlásky, vyjmenovaná slova Druh učebního materiálu: prezentace Cílová skupina: žák

Vyjmenovaná slova po p opakujeme Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Vacková. Dostupné na www.zsamsslapy.wbs.cz

Klíčová slova v čj Souhlásky měkké tvrdé obojetné ž ,š, č, ř, c, j, ď, ť, ň h, ch, k, r, d, t, n b, f, l, m, p, s, v, z

Vyjmenovaná slova po p pýcha, pytel, pysk, netopýr, slepýš, pyl, kopyto, klopýtat, třpytit se, zpytovat, pykat, pýr, pýřit se, čepýřit se, Spytihněv

pýcha x pyl x opylovat x slepýš x pykat x Pyšely x Stejně znějí jako vyjmenovaná slova,mají jiný význam, pokaždé se v nich píše i/í Umíš vysvětlit jejich význam? pýcha x pyl x opylovat x slepýš x pykat x Pyšely x píchá pil opilovat slepíš pikat píše – li

pýcha pyl opylovat píchá pil opilovat Píchá mě velice v patě. Stejně znějí jako vyjmenovaná slova,mají jiný význam, pokaždé se v nich píše i/í Umíš vysvětlit jejich význam? pýcha Pýcha změnila jeho dobré vlastnosti. pyl Žlutý pyl na květu. opylovat Včela opylovala květ. píchá Píchá mě velice v patě. pil Pil mnoho vody. opilovat Truhlář musel opilovat dřevo.

slepýš slepíš pykat pikat Pyšely píše – li Slepýš se plazil v lese. Stejně znějí jako vyjmenovaná slova,mají jiný význam, pokaždé se v nich píše i/í Umíš vysvětlit jejich význam? slepýš Slepýš se plazil v lese. pykat Pykat za své špatné chování. Pyšely Město Pyšely se nachází v okrese Benešov. slepíš Slepíš dva listy papíru k sobě? pikat Ve hře na pikanou se piká. píše – li Píše –li jméno, napíše velké písmeno.

Doplňovačka odp_kaný trest, plátěný p_tlík, jde klop_tavě, v orchestru hrajeme na p_kolu, nap_navý příběh, p_chá mě v patě, stále se p_ří, op_lované nehty, p_l limonádu, malý slep_š, slep_š papír, podíval se zp_tavě, chová se p_šně, za trest se p_ká, krásně se třp_tí, květinový žlutý p_l, p_lovat dřevo, hlasitě zap_štět, zraněné kop_tko, p_šťalka, vesele zp_vá a p_ská, princezna Pep_nka, má zvláštní jméno Sp_tihněv, na louce je spousta p_ru, hrát na p_kanou, zp_tovat své svědomí, posp_chat k P_šelům

Doplňovačka – správné řešení odpykaný trest, plátěný pytlík, jde klopýtavě, v orchestru hrajeme na pikolu, napínavý příběh, píchá mě v patě, stále se pýří, opilované nehty, pil limonádu, malý slepýš, slepíš papír, podíval se zpytavě, chová se pyšně, za trest se pyká, krásně se třpytí, květinový žlutý pyl, pilovat dřevo, hlasitě zapištět, zraněné kopýtko, píšťalka, vesele zpívá a píská, princezna Pepinka, má zvláštní jméno Spytihněv, na louce je spousta pýru, hrát na pikanou, zpytovat své svědomí, pospíchat k Pyšelům

Citace: Obrázky: Klipart