ING main colour palette 0 102 255 102 0 180 195 225 123 125 124 120 140 200 178 181 180 ING secondary colour palette 255 205 171 81 83 82 211 224 202 210.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní pravidla při finančním investování, rentabilita, riziko, likvidita Zdeněk Jelínek.
Advertisements

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Představení společnosti
PŘÍJMY A VÝDAJE, CASH FLOW
Česká spořitelna.
1 Tisková konference ČLFA, 7. února 2013 Financování spotřebitelů v roce 2012 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
Solární systémy pro aktivní topení
Prezentace pro Forum 2013, SME Union
Investiční certifikáty a příklady jejich použití
Kapitálové trhy – Podstata Finanční trh a finanční systém
Kapitálový trh – předmět a literatura
Do not put content on the brand signature area Praha, 4. března ING Bank Svět spoření.
Solární systémy pro aktivní topení Ing. Tomáš Kopecký 10:30.
Produkty finančního trhu
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Dodavatelsko-odběratelské vztahy osnova přednášky Radmila Herzánová
Holínská, Eva: Základy účetnictví BIVŠ LS 2009/ Stručný obsah 7. přednášky účetní zobrazení koloběhu aktiv a pasiv na rozvahových účtech (tzv. jednořadově)
Do not put content on the brand signature area Jiří Rusnok Aktuální otázky důchodové reformy Prezident, APF ČR Předseda představenstva, ING Penzijní fond,a.s.
Asociace finančních zprostředkovatelů a finančních poradců České republiky, o.s. CIFA forum PRAHA duben 2008 Investiční příležitosti.
Česká spořitelna – banka pro franchising!
Dopad daňových reforem na trh bydlení ing. Tomáš Prouza, MBA, ředitel péče o klienty a ombudsman Stavební fórum, Praha, 22. května 2007.
Mapa zájmu - plány.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ VÍTEJTE U NÁS Praha, 27. května 2009.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
JJ Mois Année IX. Celostátní finanční konference “Finance pro města a obce z evropských fondů v letech “ IX. Celostátní finanční konference.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_15_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Člen skupiny HVB Group Představení nového garantovaného fondu Capital Invest Guarantee Basket 2010.
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Říjen 2012VY_32_INOVACE_EKO_ Autory materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou Ing. Dana Gebauerová a Ing. Romana Venclíková. Střední.
Ing. Martin Kocourek ministr průmyslu a obchodu EXPORTNÍ STRATEGIE EXPORTNÍ STRATEGIE Exportní konference
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
PRIVATE BANKING Praha Private Banking Profesionální a komplexní péči o klienta Širokou nabídku finančních a investičních produktů počínaje.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
NEDEPOZITNÍ FINANČNÍ INSTITUCE Stanislav Polouček Vysoká škola sociálně-správní, Havířov.
ING main colour palette ING secondary colour palette
MONETÁRNÍ POLITIKA květen 2013 VY_32_INOVACE_EKO_060215
Finanční analýza.
NÁKLADY, VÝNOSY, HOSPODÁŘSKÝ VÝSLEDEK II.
HOSPODAŘENÍ PODNIKU listopad 2012 VY_32_INOVACE_EKO_060106
Život na dluh…aneb zadluženost českých domácností
Energetická společnost ČEZ, a. s. Petr Vobořil výkonný ředitel pro strategický rozvoj Tisková konference k výsledkům hospodaření za I. – III. čtvrtletí.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
Česká exportní banka Spolehlivý finanční partner exportu Klíčový partner českých exportérů a jejich zahraničních zákazníků.
Nominální a reálná úroková sazba
VEOLIA Voda Česká Republika, a.s.
Červenec ’15 AKTUÁLNÍ VÝVOJ NA FINANČNÍCH TRZÍCH Ing. Jiří Opletal, MBA.
Základy firemních financí (teze seminářů - platí pro seminární skupiny 1,4,10,11) Ing. František Řezáč, Ph.D. Katedra financí ESF MU.
Kapitálový trh Ekonomika podniku 2. ročník Kapitálový trh - zaměřuje se na umístění kapitálu ve finanční podobě - má dlouhodobou povahu, tzn. investice.
SBERBANK CZ VÁŠ SILNÝ A SPOLEHLIVÝ OBCHODNÍ PARTNER ŘÍJEN 2014.
STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV Ing. Jan Mareš Závěrečný účet města za rok 2013.
Do not put content in the brand signature area Zuzana Smolinsky, Manager Communications and PR ING Commercial Banking Praha, 23. listopadu, 2010 Snídaně.
IAS 7 Výkazy peněžních toků. Cíl standardu Požadovat poskytování informací o proběhlých změnách stavu peněžních prostředků a peněžních ekvivalentů účetní.
Prezentace produktů KB pro české exportéry do Ruské federace Business den Ruské federace Iveta Ocásková
Česká exportní banka Ing. Karel Bureš předseda představenstva a generální ředitel Business Den Ruské federace 30. září 2014 Aktuální možnosti financování.
1 Tisková konference ČLFA, 11. února 2016 Komentář k výsledkům za r Spotřebitelské úvěry (údaje za členské společnosti ČLFA)  objem nově poskytnutých.
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy Soukromá střední škola podnikání a managementu, o.p.s. Předmět Ekonomika Tematický.
Druhy bank. Obchodní banky (komerční) Hypoteční banky Úvěrová a spořitelní družstva (kampeličky) Banky se speciálními funkcemi.
F INANČNÍ ŘÍZENÍ FIRMY F INANČNÍ PORTFOLIO rozložení finančních investic firmy investice se liší výnosností a rizikem cílem je minimalizovat riziko Termínovaný.
1 Tisková konference ČLFA, 13. února 2014 Financování spotřebitelů v roce 2013 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
Bankovnictví Téma 2: Centrální bankovnictví 1.Soudobé funkce centrální banky 2.Centrální banka jako subjekt monetární politiky 3.Centrální banka jako zdroj.
ČMZRB čtvrtstoletí podpory podnikání v ČR
Podpora podnikání v ČR Konference „Evropská unie a český export“
RAIFFEISENBANK RUDOLF RABIŇÁK
Raiffeisen investiční společností
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
FINANČNÍ TRHY Úvod, současné trendy.
MAJETEK V PODNIKU A ZDROJE FINANCOVÁNÍ
Transkript prezentace:

ING main colour palette ING secondary colour palette Map colours FillLine [Product or Department] Do not put content in the brand signature area Praha, 21. dubna 2009 Tisková konference ING Bank ČR Řízení podniku v neklidné době Rolf-Jan Zweep Generální ředitel ING Bank ČR Generální ředitel Wholesale Banking

[Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times Obsah prezentace Skupina ING a ING Wholesale Banking Finanční výsledky skupiny ING za rok 2008 Finanční výsledky ING Bank ČR za rok 2008 ING Wholesale Banking v ČR - Strategický a obchodní model - Přizpůsobování se novým skutečnostem

[Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times Skupina ING – výsledky před zdaněním Oblasti obchodu přispívající k základnímu výsledku, s vyloučením volatility trhu a rizikových nákladů Wholesale Banking – 26 % v milionech EUR % změny Skupina ING ,1 % Pojištění ,2 % Evropa ,6 % Sev. a Již. Amerika ,9 % Asie / Tichomoří ,9 % Korporátní pojištění ,9 % Bankovnictví % Wholesale Banking ,4 % Retailové bankovnictví ,6 % ING Direct ,3 % Firemní bankovnictví

[Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times Opatření podniknutá pro posílení kapitálu a snížení rizika Opatření pro podporu kapitálu - Základní cenné papíry, úroveň 1, vydané nizozemskému státu ve 4. čtvrtletí v hodnotě 10 miliard EUR, Zajišťovací opatření pro nelikvidní aktiva - Pro 80 % našeho portfolia cenných papírů Alt-A, jištěných hypotékami obytných nemovitostí Prodej ING Life Taiwan a prodej podílu v ING Canada  Těžit z aktivního přístupu a důvěry 

[Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times FINANČNÍ VÝSLEDKY ING BANK ČR ZA ROK 2008 v milionech Kč % změny Celkový příjem % Provozní náklady(778)‏(711)‏9 % Zisk před opravnými položkami a rezervami % Čistý zisk % Meziroční změna dluhopisových portfolií ve vl. jmění není relev. Čistý zisk, vč. meziroční změny dluhopis. portfolií ve vl. jmění %

[Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times Analýza příjmů v roce 2008  Snížení čistých příjmů z poplatků o 22 %  Snížení příjmů z produktů finančních trhů o 10 %  Zvýšení čistých úrokových příjmů o 28 %  Podstatný nárůst objemu půjček poskytnutých nebankovním klientům o 146 % na 25 miliard Kč  Omezený počet klasifikovaných půjček a opravných položek  Nárůst objemu na účtech ING Konto o 125 % na 46 miliard Kč

[Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times ING Wholesale Banking v ČR Benelux a regiony střední a východní Evropy – oblasti hlavního zaměření ING Wholesale Banking v ČR - Zabývá se okrajovou částí českého trhu - Splňuje všechny finanční potřeby institucionálních a korporátních klientů - Usiluje o dlouhodobou udržitelnost

[Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times Strategický a obchodní model Strategie je stále stejná od roku 2005 Model řízení vztahů - Důvěra, poradenství a aktivní přístup - Oboustranně prospěšné partnerství Definice cílového klienta - Globální klienti - Evropští obchodní klienti - Finanční instituce - Domácí firmy s obratem > 600 milionů Kč

[Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times Přizpůsobování se novým skutečnostem V souladu se strategií Zákazníci jsou na prvním místě - Stavět na dlouhodobých vztazích Zachovávat naši kapitálovou základnu - Chytré umisťování aktiv Další snižování rizik Snižování nákladů  Jsme otevřeni obchodu 

[Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times DĚKUJEME ZA VAŠI POZORNOST