Klient finančních institucí v digitálním věku

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Advertisements

Podnikání na Internetu letní semestr 2005 Jana Holá VII.
Propagace a reklama na facebooku
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Kdo jsme? Online byznys děláme přes 12 let Provozujeme 340 sportovních webů Naši reportéři vidí sportovních zápasů ročně.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Informační systémy podnikové systémy CRM
Česká spořitelna – banka pro franchising!
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Věrnostní programy: skončí doba Plastic People? Tomáš Jindříšek pro konferenci Multichannel 2013.
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Žít či nežít virtuální životy? Martin Dvořák beVirtual, s.r.o. Brno,
Budování značky a věrnosti zákazníků - podružná témata pro e- commerce? Tomáš Jindříšek pro konferenci E-commerce 2013.
Systémové pojetí hospodářské organizace
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Peníze.CZ - první finanční server pro každého INTERNET A FINANČNÍ INSTITUCE Láska z donucení nebo cesta k prosperitě ? Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Efektivita (nejen) online Tomáš Jindříšek Konference eTime
Internet jako nástroj vlivu aneb kde jsme a co nás čeká Tom áš Jindř íš ek Konference Internet
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
úvod pojetí a obsah marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
© 2013 IBM Corporation Business Anayltics Jan Biheller Sales leader Business Analytics CR & SR.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
E-business Eva Alková, Zuzana Zapletalová. E-business  Elektronické podnikání  Využívá webové technologie a automatizované softwarové systémy  Podle.
CRM a jeho možné využití
8. Marketing.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Možnosti a překážky digitálního fundraisingu Pavla Gomba, UNICEF ČR.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vztahy se zákazníky.
Atraktivní zaměstnavatel
Informační systémy podnikové systémy CRM
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Transkript prezentace:

Klient finančních institucí v digitálním věku

Hranice mezi technologiemi, produkty a řešením se stírají… tady pak řeknu rozdíl ve značkách Google a Apple versus Dallmayr )

Digitální svět začíná být všudypřítomný…

55% nákupů finančních produktů je ovlivněno průzkumem na internetu 55% nákupů finančních produktů je ovlivněno průzkumem na internetu. Toto procento bude narůstat. Zastoupení online a offline v nákupním procesu finančních produktů. 55% 72%

44% nakupujících změnilo názor na nakupovanou značku po průzkumu na internetu Lidé masově používají internet k průzkumu a na jeho základě mění rozhodnutí o nákupu finančních produktů

Jaké cíle má vaše digitální kanály? Acquisition / Activating Development Harvest Win Back Time / insight Customer Value Welcome program Acquire prospect Pro-activity based on events: Lifetime Usage/purchase Behaviour Critical Churn Prevention / Attrition Cancellation Up-sell / X-sell Service/advice Behaviour Scoring Response rates Entry Scoring Contact Policy Fraud Detection Segmentation Risk based pricing X Sell / Up Sell Credit / Collections Churn Propensity Churn Segmentation Satisfaction score Analytical insight

Akvizice versus retence Dle výzkumu 90% klientů banky nesleduje homepage, ale jde přímo do internet banking & klientské zóny

Uživatelé vybírají jen to, co je zajímá Lidé online trpí slepotou na informace, které je nezajímají (příklad online banking versus reklama na titulní stránce banky) Shromažďují se pouze na svých oblíbených místech Úspěšná komunikace online – jít za lidmi Není cestou vytvářet novou komunitu, ale zapojit se do stávající

Co je dnes pro lidi banka?

Být velkým už nestačí Banky v ČR? Market Share? 3,5 mil. českých fanoušků to vidí jinak… Statistiky portál Socialbakers.com Internet a sociální média mi ukázalo značky, které jsem předtím neznal Očekávám, že nejlepší značky budou soustavně na prvních příčkách a aktivní na sociálních médiích Podíval jsem se na stránku, kterou jsem neplánoval, protože byla na jednom z prvních míst

Porovnání popularity hledání některých bank

Být tam, kde lidé jsou, s tím, co potřebují Holandská Poštovní banka byla první finanční instituce, která se přiblížila nové generaci a využila Instant Messenger MSN o chatování o zůstatku, posledních 5 transakcích a dalších otázkách Mobil banking National Bank of Kuwait

Jsme připraveni na nové zákazníky? Evoluce za posledních 30 let – od zadávání ke sdílení…

Banka web 2.0

Příklad psychologie online na knihách… Stará dobrá kniha Náhrada?

Digitální kanály dnes : Uspokojování potřeb? Nebo predikce potřeb?

Potřeby se dají vytvářet, stimulovat…

Identifikace potřeb Poptávka Nabídka Banka Integrací prodejních nástrojů s komunitami mohou banky vytěžovat zatím stále obtížně dostupné oblasti Poptávka Nabídka Komunita realit Potřeba nemovitosti Nabídka nemovitostí Hypotéka Banka Komunita ojetin Potřeba ojetého motocyklu/ automobilu Nabídka ojetin Úvěr

Změna posunu v reklamní komunikaci Z pohledu zákazníka Úspěšnost Tradiční kampaň Iniciovaná společností, řízená marketingem „rušivá“ 3% Kampaň řízená událostí (Event driven) „příhodná“ 20% Řízená zákazníkem Iniciovaná zákazníkem Řízená vztahem „patřičná“ 40% Interakce v reálném čase Zdroj: Gartner, “Leveraging Customer Insight…”

Digitál: ovládněte všechny kanály Placená média Display reklama Placené vyhledávání Video reklama Reklama v mobilu Offline: Print & TV Získaná média Sociální média Facebook. Twitter, Google+… YouTube kanály Blogy Partnerské weby & Aliance „Cizinci“ Vlastněná média Webové stránky firmy Portály Microsites Mobilní stránka Fanoušci Zákazníci

Kritická masa pro technologie…

Mýtus: nová média jsou levná Každá kvalitně vytvořená a především udržovaná věc něco stojí… Příklad komerční prezentace na Facebooku profilu, který je k ničemu… dokonce škodí

Buďte na úrovni i vizuálně a obsahově…

Sociální sítě jsou privátní zóna… Standardní push-marketing nefunguje

Obsah = digitální návnada

Zapojte uživatele…

Buďte proklientští a zajímaví

Najděte téma, potěšte…

Usnadňujte lidem život…

Buďte odvážní! Zlatá Effie 2011

Naslouchejte… 3232

Výzva: Direct marketing do Internetu!

Segmentace obsahu a remarketing web nebo facebook – produkt1 a produkt2 databáze transakční data & registrace callcentrum leady akvizice Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. as ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. D Ohne Punkt und Komma. Trotzdem kann man Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Ohne Punkt und Komma. Trotzdem kann man Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Ohne Punkt und Komma. Trotzdem kann man Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. D as ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Ohne Punkt und Komma. Trotzdem kann man Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Das ist irgendein Text. Ohne Punkt und Komma. Trotzdem kann man návštěvníci jsou segmentováni dle chování a dle dat remarketing Reklama dle předchozí historie

Case study: Segmentace PaySec

Case study: Segmentace PaySec Projekt Strategie a realizace komunikace internetového platebního nástroje Klient Poštovní spořitelna Oblast Finanční služby Realizace Od dubna 2008 Cílová skupina Všichni uživatelé internetu, kteří provádějí online nákupy. Cíl Uvedení nového, na českém trhu unikátního, platebního nástroje pro platby na internetu a získat v pilotní fázi 10.tis registrací a max.rozšíření mezi e-shopy. Komunikačné kanály Pouze online média, viral videa,speciální PR, cílené segmentované formáty ve vyhledavačích, display i na Facebooku. Kompletní zajištění partner managementu . Výsledky K začátku roku 2009 18.000 – o více než 50% splněn cíl, získání 150 partnerů (e-shopů). Získání ceny IEA a Grand Prix IEA za rok 2008. Koncept získal ocenění Internet Effectiveness Award a cenu Grand Prix 2008

Konejte jinak a efektivně: Bankovnictví Jedna z celosvětově známých investičních bank umístila analytický software Customer Experience Analytics na své korporátní webové stránky Bannery a kampaně na různých finančních serverech Komunikace byla netransakční, primárním cílem kampaní bylo dostat zákazník do sekce „investor relations“ Cíl projektu: Zjistit hodnotu potenciálních zákazníků, kteří k nim chodí na web Změřit úspěšnost internetových kampaní – kolik reálných obchodů přinesly?

Konejte jinak a efektivně: Bankovnictví Sběr veškerých dat během kampaně Score pro každou událost Dlouhodobý „life-cycle“ scoring potenciálních zákazníků v několika kategoriích Pochází z jednoho z cílených finančních center – 1 bod Patří do top 25 investičních bank – 3 body Čas na síti – počet stránek, doba – 4 úrovně (-5 do 5 bodů) Počet návštěv a frekvence – 4 úrovně Registrace – 10 bodů Vyžádání newsletteru - 2 body Analýza s cílem pochopit reálný obchodní přínos Rozdělení do segmentů Kanály/bannery.... Výsledky Optimalizace online kampaní Snížení výdajů o 15% Zacílení vysoce potenciálních zákazníků Po 3 měsících: 300% nárůst ROI Prestižní stránky s vysokým počtem návštěvníků vs. kvalita dodaných kontaktů a obchodů

Odlište se!

Nová reklama: být užitečný nebo zábavný Příklad: Slovenské plynárny nejsou fanouškovské téma, jejich podpora obnovy památek ano

Izraelská banka & 1milion důvodů Propojit filantropické aktivity banky s jejich digital komunikační strategií Posílit vnímání banky jako inovativní a současně kredibilní Fáze 1: výzva pro neziskovky k přihlášce soutežních videí – Fáze 2: hlasování – zapojení a aktivace veřejnosti Fáze 3: vyhlášení vítězů

Co je to? Produkt, řešení nebo pomoc?

Značka také musí v nové době bavit! Nissan & prokletí Ponyho 12mil zobrazení/měsíc 800.000 “shares” na Youtube, Facebooku a Twitteru 24.000 komentářů k videu

Navštivte mě v kavárně Dark Side Tomáš Jindříšek Managing Partner Dark Side a.s. Malá Štupartská 7 +420 724 105 416 tomas.jindrisek@dark-side.cz