Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010 Česká centrála cestovního ruchu – Czech Tourism Panevropská televizní kampaň Dílčí zpráva září-říjen 2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
Advertisements

Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Nová zpravodajská televize. Analogová TV se loučí Digitální TV on air.
Nabídka reklamního prostoru. Charakteristika • Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je vysílání BBC World Service • Cílení na manažery.
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Change through Culture – Culture through Change Proměna kulturou a Kultura v proměně.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
OSV jako samostatný předmět Mgr. Jana Trojanová koordinátorka tvorby ŠVP Gymnázium INTEGRA BRNO.
Petr Adamus.  Vycházíme z předpokladu, že osoby s autismem trpí poruchami chování, protože prostředí a většina technik učení nepočítá s jejich individuálními.
Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Milan Šmíd - Tisková konference UPC UPC European Television Survey české detaily Co ještě ukázal panevropský televizní průzkum UPC?
Handicapovaní lidé a média
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Satelit – nadpozemské řešení digitalizace TV příjmu červen 2009.
Reality show, ktorá našla brata Výsledky sledovanosti
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Adstock - měřítko účinku reklamní kampaně Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Kouzlo placeného poradenství!
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Mediální komunikace ČD
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
Televizní kampaň Závěrečná zpráva 2010 Česká centrála cestovního ruchu – Czech Tourism Panevropská televizní kampaň Závěrečná zpráva.
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Titulkování v České televizi podle zákona a v praxi
Destinační management TO Jeseníky-východ
Pojmy a interpretace.
PLÁNOVÁNÍ Vrcholným úkolem podnikového řízení je určování konkrétních podnikových cílů, jejichž prostřednictvím má být dosažen konečný cíl, dlouhodobá.
Prodej a marketing chorvatských rezidenčních/rekreačních projektů 23. listopadu 2006.
CHOVÁNÍ JEDNOTLIVNCE V ORGANIZACI
Obnova a využití klášterních komplexů Plasy a Kladruby
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Jaké budou dětské zprávy na ČT :D?
STRUKTURA NOVIN. STRUKTURA NOVIN Noviny se rozlišují typickou grafickou úpravou a záhlavím Na první stránce hlavní zprávy, úvodník, přehled důležitých.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
Rádio 4You PREZENTACE NOVÉ ROZHLASOVÉ STANICE SEMESTRÁLNÍ PRÁCE Z PŘEDMĚTU – TELEKOMUNIKACE – 14TC MICHAL DVOŘÁK 3-70.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Průzkum u uživatelů výrobku Prostenal s PERFECT.
Tak to jsme my. Družstvo dětí, které se nechtějí doma nudit a mají zájem se dobře bavit. Voltiž je atraktivní gymnastické cvičení na neosedlaném koni.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Slovní úlohy na procenta Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová v programu PowerPoint 2003 ZŠ Benešov Karlov.
Měření sledovanosti Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Nové funkce v novém Skliku
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Televizní vysílání v České republice
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Sportovní zařízení a akce
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Satelit = HDTV do každé domácnosti září Limity pro rozvoj HDTV Dostupnost signálu HDTV Vybavenost domácností televizory zobrazujícími HDTV Cenová.
CESTOVNÍ RUCH Předpoklady cestovního ruchu Rozmístění cestovního ruchu
konzultace : liché pondělky
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Výzkum, Trendy a Inovace Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná.
Využití Big Data pro analýzu sledovanosti TV Petr Nemeth České Radiokomunikace a.s.
Cestovní ruch I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
25 / 1 / 2011.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Organizační formy práce v TV Vyučovací jednotka TV Lukáš Buřt
Transkript prezentace:

Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010 Česká centrála cestovního ruchu – Czech Tourism Panevropská televizní kampaň Dílčí zpráva září-říjen 2010

Využité TV stanice - CNN, Sky News a Eurosport Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010 Nejvhodnější TV stanice z hlediska zásahu a afinity vůči cílové skupině jsou: ▌ Sky News / CNN z oblasti Business/ Zpravodajství ▌ Stanice Euronews je nejsilnější v Itálii, nicméně ve všech ostatních klíčových zemích vykazuje vyšší zásah Sky News či CNN či jejich vzájemná kombinace ▌ Eurosport z oblasti Volný čas / Cestování

Doporučená TV strategie Taktická spotová kampaň kombinovaná s angažujícím obsahem Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010 Denní hlavní zprávy (breaking news), které přitahují loajální a angažované časté cestovatele. Vykazuje vynikající afinitu (index 129) a relativně vysoký týdenní zásah (19%) v naší cílové skupině. Poskytne vynikající zásah během hlavního vysílacího času při vysoce cenově efektivní cenové úrovni Vykazuje nejvyšší zásah ze všechTV stanic. Bude dodávat zprávy a obsah Czech Tourismu v mnohem méně přeplněném prostředí oproti ostaním cestovatelským TV stanicím pomocí inovativního a kvalitativního obsahu. Úzké vazby na vrcholné mezinárodní akce přinesou velkou návštěvnost TV stanice k optimalizaci našeho zásahu (Roland Garros, US Open, La Vuelta atd.) CNN má nejvyšší zásah v rámci Business / Zpravodajských TV stanic. Vykazuje nejvyšší afinitu vůči cílové skupiny z doporučovaných TV stanic. Vedle hlavní stanice CNN zaměřené na publikum v USA existuje mezinárodní zpravodajský program CNN International. Tato stanice je dostupná prostřednictvím kabelového a nekódovaného satelitního vysílání pro téměř miliardu lidí ve 200 zemích.

Harmonogram plnění Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

TV doporučení podzim Sky News detailně Taktická spotová kampaň: Celkem 76x 30sec TV spotů na Sky News International bez UK a Irska a 104x 30sec spotů na Sky News International (celá Evropa) Vysílání: 100% prime time (Evropa) Období: Září / Říjen Sky News je 24-hodinový kontinuální zpravodajský kanál, přinášející každých 15 minut hlavní zprávy včetně businessu, komplexní přehled ze světa sportu a nejnovější aktualizace počasí po celý den. Zpravodajství se nikdy nezastaví. Diváci musí být aktualizováni každý den, ne jen jednou za týden nebo dokonce jednou za měsíc. Má nejvyšší denní zásav Evropě s 6,7% vs CNN (5,6%), BBC (4,7%), Euronews (4%), Bloomberg (2,3%), nebo CNBC (1,6%) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

Přehled odvysílaných spotů - Sky News International – září 2010 (53 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

Přehled odvysílaných spotů - Sky News International – říjen 2010 (119 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

Přehled odvysílaných spotů - Sky News UK – září 2010 (50 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

Přehled odvysílaných spotů - Sky News UK – říjen 2010 (50 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

Přehled odvysílaných spotů - Sky News Ireland – září 2010 (56 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

Přehled odvysílaných spotů - Sky News Ireland – říjen 2010 (55 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

TV doporučení CNN detailně Taktická spotová kampaň: Celkem 101 x 30 sec TV spotů Vysílání: 53% prime time Období: Září / Říjen Diváci CNN jsou častí cestovatele s několika cestami za rok a nadprůměrným počtem nocí v hotelech 90% má velký zájem o poznávání jiných kultur Kultura a pamětihodnosti jsou jejich oblíbenými aktivitami během dovolené Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

Přehled odvysílaných spotů - CNN – září 2010 (54 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

Přehled odvysílaných spotů - CNN – říjen 2010 (47 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

EUROSPORT Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

TV doporučení Eurosport detailně Spotová kampaň... 92x 30 sec TV spotů Vysílání: 50% prime time (Evropa) Období: Září / Říjen...kombinovaná s „na míru“ dělaným obsahem TV stanicí Eurosport. Speciální program Sport Traveller 3x 13’ + 9 x 3 ’ (včetně 6’’ úvodního a závěrečného billboardu) Období: Září Spotová kampaň bude umístěna v adekvátním sportovním prostředí:... Osobnostmi, které procházejí nejoblíbenějšími místy a ukazují nejoriginálnější místa. Euro Traveller... Prezentace země... ‘Euro Traveller’ * Speciální pořad (produkce Eurosport): Eurosport by vytvoří pro Czech Tourism "Euro Traveller", cestovní průvodce po České republice, kde osobnosti (umělci a sportovci) ukážou svoji zemi divákům prostřednictvím svých oblíbených míst (historická místa, události atd.). Například: Petr Čech představující například místa, která má rád v Praze, legendární Dominik Hašek, který nám představí své oblíbené místo v České republice. Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

Přehled odvysílaných spotů - Eurosport – září 2010 (46 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

Přehled odvysílaných spotů - Eurosport – říjen 2010 (46 spotů) Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

Přehled odvysílaných speciálních pořadů – viněty – září/říjen 2010 Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010

Zhodnocení efektivnosti reklamní kampaně ■panevropská televizní kampaň byla odvysílána v souladu s plánem kampaně v období září a října 2010 ■na základě uvedených výzkumů sledovanosti televizních stanic CNN a Eurosport považujeme kampaň za dobře cílenou, úspěšnou a efektivní, a to z těchto důvodů: ■kampaní byly zasaženy především cílové skupiny cestovatelů a seniorních manažerů, obecně osob s vyššími příjmy, kteří si cestování mohou více dovolit, což potrvzují oba dostupné výzkumy ■jen na Eurosportu vidělo reklamu Czech Tourism více než 40 mil diváků Televizní kampaň Dílčí zpráva - září-říjen 2010