Seminář Komunikace & Média 15. až 17. října 2010 Praha Regionální mediální manažer Ondřej Peřina – Jerry

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zpráva předsedy KRJ za období
Advertisements

KOUS Vysočina, o.s. KOUS je zkratka pro Koordinační uskupení nestátních neziskových organizací, které působí v kraji Vysočina.
SETKÁNÍ VEDENÍ STŘEDISEK s vedením kraje
STAGE 14. CZ.1.07/1.1.24/ Registrační číslo: 1. června 2013Začátek projektu: 31. prosince 2014Konec projektu: 19 měsícůDoba trvání: ,17.
Podpora dostupnosti a kvality sociálních služeb v Pardubickém kraji Úvodní seminář k projektu Pardubice
…nasaj informace SKAUTSKÝ ROK u nás v Libereckém kraji a tak…
Náměty na spolupráci v krajích Asociace hotelů a restaurací České republiky o.s. Václav Stárek.
Média a propagace Co můžu udělat, aby se o akci vědělo.
PR ve Sdružení Podané Ruce 2010/2011 Roman Hloušek Terénní programy Brno.
Potřeby a strategický rozvoj měst v evropském kontextu Oldřich Vlasák Poslanec Evropského parlamentu Předseda Svazu měst a obcí České republiky Konference.
Odborné praxe na ÚISK Informační schůzka. Program setkání  Základní informace o praxích  Termín praxe  Postup při výběru instituce  Průběh praxe a.
Vize 92. střediska Šípů. Chceme 92. středisko Šípů takové, pro které nic není problém. na které jsou jeho členové hrdí. které se nebojí zkusit něco nového.
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
Jak změnit obecní knihovnu v informační centrum obce Metodický návod výstup z projektu Knihovna – informační centrum obce.
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
© NSZM ČR 2006 Budování partnerství, projektové kapacity a posilování strategického řízení v Olomouckém kraji.
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Krajská rada Junáka Libereckého kraje Afrooting - krajské roverské setkání 2007 Mníšek u Liberce, 19. až 21. října 2007.
Ohlédnutí za ročníkem 2007 Pořadatel: SIA – Rada výstavby Garanti: SPS ČR, ČKAIT.
3. Programový výbor Místní akční skupiny Království – Jestřebí hory - zpráva o činnosti v roce 2011.
1.Multikulturní výchova 2.Medializace a mediální výchova 3.Výchova k dobrovolnictví 4.Zdravé klima neformálního a zájmového vzdělávání 5.Participace a.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Cena za podporu místní demokracie S o u t ě ž O LIDECH S LIDMI.
Proč „komunitní knihovna“ Knihovnická dílna Zlata Houšková.
Národní síť Zdravých měst ČR Místní Agenda 21 Hradec Králové, NKQ, 18. února 2014.
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
Příprava České republiky na výkon předsednictví v Radě Evropské unie leden – červen 2009.
Odbor pro personalistiku Valný sněm Junáka Litomyšl 28.–
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
Krajský sněm ledna 2011 radnice, nám. Dr. E. Beneše, Liberec Volební program Jerry a Slůně |
Rozvíjení rovných příležitostí a podpora zaměstnatelnosti v Jihočeském kraji Záměr projektu do programu Equal (3.pilíř: Podpora adaptability) Tento příspěvek.
Plnění usnesení V. krajské konference NNO konané v hotelu Grand v Třebíči.
Komunitní a otevřená škola
MO JmK 2015 Plán aktivit Mediálního odboru Jihomoravského krajského sdružení Pirátské strany pro rok 2015 Ondřej Kotas, vedoucí MO JmK.
Aktivity Sdružení automobilového průmyslu v oblasti vzdělávání Předkladatel: Jiří Černý, viceprezident TPCA Czech a viceprezident AutoSAP 75. zasedání.
ORGANIZACE ČK Fortis, sobota , Lelekovice
81. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP“ ve složení: Ing. Jahn Martin,
ICHNOS Plus – INTERREG 4C Ing. Petr Pavlinec – kraj Vysočina.
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Role koordinačních skupin komunitního plánování v prorodinné politice Konference k zahájení projektu „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně“
Nové stránky vytvořeny v rámci realizace projektu Moderní a efektivně řízená obec Dolní Břežany s reg. č. projektu CZ.1.04/4.1./
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Ovčin. Odbor pro Vzdělávání ČINovnic a činovníků Skupina dobrovolníků pod zpravodajkou VRJ pro vzdělávání – Funguje jako podpůrný, pracovní a poradní.
Centrum komunitní práce Ústí nad Labem Komunitní plánování sociálních a ostatních služeb Přednášející Michal Polesný projektový manažer Ústecký kraj –
Sopop.cz Městská knihovna a komunitní plánování Web SOciální POmoci Písecka.
Projekt: „Aktualizace Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území ORP Veselí nad Moravou “ Bc. Gabriela Fellingerová 1. Veřejné setkání 1. října.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
Komunitní školy - kulturní, vzdělanostní a prorodinná centra v malých obcích Mgr. František Eliáš.
Šachy do škol 2016/17.
Informace za volební období sněm okresu
ČINNOST PANELU HO ÚSTECKÉHO KRAJE V ROCE 2016
5 POTŘEBNÝCH SOUČÁSTÍ místní Agendy 21
Strategické řízení a plánování
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Angažovanci Petr Holý - ORR.
ÚVODNÍ SETKÁNÍ SE STAROSTY
Mediální zpravodaj Jolana Čuprová - Jolča.
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
Vzdělávání Okresní sněm 2016
ZASTOUPENÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE PŘI EU
Městská knihovna jevišovice
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
ORP a NNO Petr Holý.
XIV. KONFERENCE SAMOSPRÁV
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Kariérové poradenství a podnikavost
V. Setkání se starosty obcí
PS Vzdělávání NS MAS ČR – Pardubický kraj 2017
Transkript prezentace:

Seminář Komunikace & Média 15. až 17. října 2010 Praha Regionální mediální manažer Ondřej Peřina – Jerry

Obsah prezentace kdo je regionální mediální manažer (MM) součinnost organizační jednotky jak zavést regionálního mediálního manažera co obnáší jeho práce ukázky některých výstupů má to vůbec smysl? REGIONÁLNÍ MEDIÁLNÍ MANAŽER

kdo je regionální mediální manažer REG. MEDIÁLNÍ MANAŽER

Kdo je regionální mediální manažer? základní představu o pozici lze získat v příloze OŘJ různá jména pro stejnou pozici: tiskový mluvčí, tiskový zpravodaj, mediální zpravodaj / manažer osoba se zájmem o média, aktivní člověk s chutí dělat nové věci osoba s chutí a schopnostmi komunikovat s: novináři, veřejností, vedoucími či tiskovými mluvčími v podřízených jednotkách osoba s vizí / plánem a schopností být týmovým hráčem člověk působící v celém regionu (na okrese, kraji) ideálně pracující přímo v týmu příslušné rady okresu či kraje REGIONÁLNÍ MEDIÁLNÍ MANAŽER

součinnost s organizační jednotkou REG. MEDIÁLNÍ MANAŽER

Možnosti součinnosti s VOJ MM by měl pracovat na celém regionu, proto využít příslušnou VOJ možností spolupráce existuje několik: jde přímo o statutára / zástupce, který agendu sám řeší, jde o nadšence, který jednorázově pomáhá s propagací velkých projektů, jmenovaný zpravodaj v týmu předsedy, zvolený člen příslušné rady nutná ochota na straně VOJ pro podporu mediální oblasti MM by totiž měl získat určité pravomoci i povinnosti, práce MM by měla být zařazena v plánu příslušné VOJ, MM by měl mít mandát pro spolupráci a úkolování podřízených jednotek REGIONÁLNÍ MEDIÁLNÍ MANAŽER

Fungování v Libereckém kraji pozice, která začala vznikat v roce 2007 a postupně se vyvíjela kraj má od roku 2008 přímo mediálního zpravodaje je členem zpravodajského týmu předsedy KRJ za svou činnost se zodpovídá přímo předsedovi KRJ je jmenován se souhlasem rady, může být odvolán přímo předsedou KRJ, MM a předseda úzce spolupracuje na plánu činnosti i vizí MM zodpovídá za: propagaci krajských akcí, tiskové zprávy, výroční zprávu kraje, komunikaci s novináři, oficiální web, facebook, spoluspravuje oficiální kraje spolupráci s NOJ na propagaci akcí, předávání „mediainfo“ z ústředí na NOJ REGIONÁLNÍ MEDIÁLNÍ MANAŽER

jak zavést a jak funguje MM REG. MEDIÁLNÍ MANAŽER

Jak regionálního MM zavést v okrese či kraji? základem je nadšená osoba :-) pak se nabízí několik cest: vytvořit pozici MM po úspěšné realizaci velkého regionálního projektu, podílet se na přípravách nového týmu a kandidovat na sněmu, kdykoliv přijít s vizí / plánem a získat pro něj podporu u VOJ vytvářet pozici MM bez plánu – co a jak dělat - nemá smysl! REGIONÁLNÍ MEDIÁLNÍ MANAŽER

Jak funguje MM? měl by být manažerem mediální oblasti a nejen „mluvčím“ připravuje si svůj plán činnosti – na každý rok (součástí plánu činnosti VOJ) tvoří plán a vize pro volební období – je členem budoucího týmu VOJ musí být týmovým hráčem – schopnost pracovat s předsedou i podřízenými OJ pracuje s LTM – vzdělání, setkávání, pomoc s propagací umí si organizovat svou práci a delegovat úkoly vyhledává zajímavé akce a projekty, plánuje a realizuje jejich propagaci získává informace od LTM (lokální tiskový mluvčí) pomáhá vytvářet dobrý obraz o Junáku a skautingu v regionu nemusí být zdatný v grafice, přesto by měl dbát na jednotný a kvalitní vzhled tiskových výstupů – spolupráce s grafiky, … REGIONÁLNÍ MEDIÁLNÍ MANAŽER

Co konkrétně může dělat? (1) ukázky plánů činnosti krajského mediálního zpravodaje zajistit kompletní propagaci krajské akce (např. setkání vůdců, vůdcovský kurz, výprava na jambooree) připravit plán – časový harmonogram - koho kdy oslovit, vytvořit texty a zajistit vytvoření propagačních materiálů, zajistit informování všech jednotek a osob, kterých se akce dotýká, prezentovat akci – činnost – i nahoru (Skautská křižovatka, …) vydávat tiskové zprávy před akcí, v průběhu (je-li delší) a i po akci s výsledky udržovat povědomí o skautingu v regionu rozeslání výročních zpráv starostům do všech obcí, kde jsou skauti, posílání zpráv do médií v průběhu roku (např. informace o pořádaných táborech, o náborových akcích, úspěších, …) REGIONÁLNÍ MEDIÁLNÍ MANAŽER

Co konkrétně může dělat? (2) udržovat kontakty na média (krajské, místní, městské, …) snažit se v každé jednotce získat LTM a s nimi pracovat uspořádat setkání pro LTM, nebo je poslat na seminář každé čtvrtletí získat seznam akcí OJ a o nich souhrnně informovat spravovat oficiální web vytvořit ho / revidovat – modernizovat pravidelně ho aktualizovat (ve spolupráci s LTM) zabývat se nejen oficiální propagací ven, ale i komunitou skautů (např. facebook s častějším a méně formálním obsahem, youtube, … ) REGIONÁLNÍ MEDIÁLNÍ MANAŽER

ukázky a zajímavé příležitosti REG. MEDIÁLNÍ MANAŽER

100 let skautingu ohromná příležitost, na které stavět při vytváření MM a sítě LTM v Libereckém kraji to byl impuls v roce 2007, nyní se blíží 2011 ;-) projekt, se kterým lze oslovit okres / kraj a do něhož lze zapojit členy REGIONÁLNÍ MEDIÁLNÍ MANAŽER

Podpora náborovým akcí pomoc při společné koordinaci – motivace k propagaci ve městech (nepůsobit roztříštěně) na regionálním webu vytvořit sekci s kontakty na všechny jednotky, jejich náborové informace, mapu pomoc při tvorbě materiálů a zasíláním do médi hledat neokoukané a zajímavé věci a aktivity REGIONÁLNÍ MEDIÁLNÍ MANAŽER Výroční zprávy vytvořit výroční zprávu pro celý region (okres, kraj) spolupracovat na ní s LTM, rozeslat ji do všech obcí

interaktivní mapa kontaktů a náborových informací v rámci kraje REGIONÁLNÍ MEDIÁLNÍ MANAŽER

pozvánka na náborovou akci doplněná SMS soutěží

REGIONÁLNÍ MEDIÁLNÍ MANAŽER noční radnice v Liberci se skautskými tee-pee informace o účasti na ConCordii 2010 od LTM

REGIONÁLNÍ MEDIÁLNÍ MANAŽER oficiální web a jeho koncepce – veřejnost / skauti / VOJ

má to vůbec smysl REG. MEDIÁLNÍ MANAŽER

Má to vůbec smysl mít MM? určitě ano: v regionu se pak o skautech ví, ale i skauti vědí, co se děje v jiném koutu daného regionu několik příkladů, co to přineslo: občas se sami od sebe novináři ozvou a chtějí vědět informace (např. Betlémské světlo – „dá se někde něco natočit?“, náborové akce) akce krajského úřadu – ozve se hejtman, zda by skauti nechtěli dělat program pro děti na dnu otevřených dveří starosta města, kde skauti působí již více jak 15 let zareaguje na první zaslání výroční zprávy kraje – „to jsem ani netušil, že tu skauti jsou a dělají takové skvělé věci, můžeme s vámi v budoucnu nějak spolupracovat a pomoci?“ REGIONÁLNÍ MEDIÁLNÍ MANAŽER

prostor pro diskuzi a dotazy REG. MEDIÁLNÍ MANAŽER