Matematika Klikej Hudba: ERA - Cathar Rhythm A.F.05/07.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kosmické rovnice Zapni zvuk a klikej.
Advertisements

Slovní úlohy o pohybu Varianta 2: Pohyby stejným směrem.
Slovní úlohy na společnou práci
Technika,tak jak ji vidím já…
Udělej si následující test:
Jak na to, aniž bychom se zničili
Digitální učební materiál
Určeno pro ty z vás, kteří …….no, řekněme …….. mají něco okolo 30 let!!!!!
Algoritmy I Cvičení č. 5.
Dneska se něco naučíme o matematice Cílem je, naučit se samostatně vyřešit problémy, pomocí znalosti ze základky, střední školy a univerzity (pokud si.
Přednáška 12 Diferenciální rovnice
Egyptská matematika.
VY_I/2_INOVACE_52_Hledáme s Googlem1 Hledáme s Googlem1 Miroslav Kaňok.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
RoBla Číselné soustavy.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Krása matematiky propojené s abecedou.
Krása matematiky Zajímavý způsob pohledu Wonderful World.
1.
Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě
Mgr. Ladislava Paterová
Kvadratické rovnice pro S O U (x - 5)(x + 5) = 0 S = 1/2gt2
1 Úvodní snímek slouží pro počáteční orientaci a jako návěští pro hypertextové odkazy. Při použití jako předlohy jej uživatel odstraní.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Pro ty co mám ráda Lidé přicházejí do našich životů z nějakého DŮVODU, na určité OBDOBÍ anebo na CELÝ ŽIVOT. Když je budeme umět rozlišovat, tak budeme.
Mocniny a Odmocniny.
Zlomky – souhrn VY_32_INOVACE_11
Určeno pro ty z vás, kteří …….no, řekněme …….. mají něco okolo 30 let!!!!!
. MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 2. ročník
Vypracovala Daniela Helusová Mt – Ov pro SŠ
Násobení a dělení desetinných čísel 10, 100,1000, 10000, ...
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
MATEMATIKA pro 1. třídu ZŠ
Generická preskripce a pozitivní listy
1 © 2004, Cisco Systems, Inc. All rights reserved. CCNA 2 v3.1 Module 3 Configuring a Router.
Za malou chvíli vkročíte do záhadného světa.... Za malou chvíli...
Soustava lineárních nerovnic
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
Ahoj lidičky, dnes Vás seznámím s mými přáteli, racionálními čísly. Naučíte se „sluníčkové pravidlo‘‘, které nám bude pomáhat při řešení úloh. V této.
1 x = 9 12 x = x = x = x = x = x =
Matematika 3. ročník Zpracovala Iva Bartáková
Soustavy dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
PSYCHICKÁ PŘÍPRAVA VE SPORTU
Faktoriál. V matematice je faktoriál č ísla n č íslo, rovnématematice sou č inu všech kladných celých č ísel menších nebokladnýchcelých č ísel rovných.
Deficitní poruchy paměti vyvolané věkem!.
Dělitelnost přirozených čísel
Lineární rovnice Druhy řešení.
Definiční obor a obor hodnot
IV. Násobení lomených výrazů
Dělitelnost přirozených čísel
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_104_M6
8. ZŠ Most Vítězslava Nezvala 2614.
Dělitelnost přirozených čísel
Lineární rovnice Druhy řešení.
Udělej si následující test:
Lineární rovnice Druhy řešení.
Kuchařka na práci s mnohočleny
Písemné násobení a dělení VY_32_INOVACE_04
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
Nerovnice Ekvivalentní úpravy - 2..
Udělej si následující test:
Dělitelnost 2 Znaky dělitelnosti dvěma Příklady
Zajímavé číselné posloupnosti.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Za malou chvíli vkročíte do záhadného světa ...
Dneska se něco naučíme o matematice
Za malou chvíli vkročíte do záhadného světa ...
Dělení se zbytkem 6-9 (puzzle)
Dneska se něco naučíme o matematice
Transkript prezentace:

Matematika Klikej Hudba: ERA - Cathar Rhythm A.F.05/07

Zajímavé číselné postupnosti Symetrie přitahují naši pozornost, symetrické tvary nám připadají dokonalejší, a tudíž i krásnější.

1 x 8 + 1 = 9 12 x 8 + 2 = 98 123 x 8 + 3 = 987 1234 x 8 + 4 = 9876 12345 x 8 + 5 = 98765 123456 x 8 + 6 = 987654 1234567 x 8 + 7 = 9876543 12345678 x 8 + 8 = 98765432 123456789 x 8 + 9 = 987654321

9 x 9 + 7 = 88 98 x 9 + 6 = 888 987 x 9 + 5 = 8888 9876 x 9 + 4 = 88888 98765 x 9 + 3 = 888888 987654 x 9 + 2 = 8888888 9876543 x 9 + 1 = 88888888 98765432 x 9 + 0 = 888888888

1 x 9 + 2 = 11 12 x 9 + 3 = 111 123 x 9 + 4 = 1111 1234 x 9 + 5 = 11111 12345 x 9 + 6 = 111111 123456 x 9 + 7 = 1111111 1234567 x 9 + 8 = 11111111 12345678 x 9 + 9 = 111111111 123456789 x 9 +10= 1111111111

Brilantní, že? A co tohle…. 1 x 1 = 1 11 x 11 = 121 111 x 111 = 12321 1111 x 1111 = 1234321 11111 x 11111 = 123454321 111111 x 111111 = 12345654321 1111111 x 1111111 = 1234567654321 11111111 x 11111111 = 123456787654321 111111111 x 111111111 = 12345678987654321

A na závěr ještě jedna symetrie: 1 x 1 = 1 11 x 1 = 11 111 x 1 = 111 1111 x 1 = 1111 11111 x 1 = 11111 111111 x 1 = 111111 1111111 x 1 = 1111111 11111111 x 1 = 11111111 111111111 x 1 = 111111111 Geniální...!

Dalším cílem je, naučit se samostatně vyřešit problémy, pomocí znalosti ze základky, střední školy a univerzity (pokud si někdo ještě vzpomíná).

2 2 2 = 6 + + Jednoduché, že?... Teď ty ostatní. Situace je taková, že vám dám 3 čísla a jeden výsledek, a vy uděláte tolik matematických operaci co potřebujete, tak aby vám vyšel výsledek co jsem vám dal. Dám vám jeden příklad, abyste věděli oč jde a zbytek si vyřešte sami 2 2 2 = 6 + + Jednoduché, že?... Teď ty ostatní.

1 1 1 = 6 2 2 2 = 6 3 3 3 = 6 4 4 4 = 6 5 5 5 = 6 6 6 6 = 6 7 7 7 = 6 8 8 8 = 6 9 9 9 = 6 Pokus se všechno vyřešit, třeba na kus papíru……

EINSTEINE!!!!! 6 6 6 = 6 + - Tak co, už jste vyřešili něco?... Ne, č. 2 neplatí, ten jsem vyřešil před chvíli. Tak jiný příklad? Aha... Č. 6 Moc těžké!!! 6 6 6 = 6 + - EINSTEINE!!!!!

A co ten zbytek? Požádáme o pomoc? Tak takhle ne, už jsem zapomněl, že jste inteligentní jedinci. Tak si myslím,že když bereme na ohled vaši schopnosti, tak jste vyřešili č. 3, možná č. 5 a když budete mít štěstí i č. 7. 3 3 3 = 6 x - 5 5 5 = 6 / + - 7 7 7 = 6 / + ani tak??? Tak jo. Proto jsme tady. Minus sedm děleno sedmi rovná se jedna. Minus jedna plus sedm rovná se šest.

Teď vyřešíme ty co jsou o něco složitější. Č. 4 4 4 4 = 6 + + Č. 9 - 9 9 9 = 6 x Č. 8 3 3 3 8 8 8 = 6 + + Toto není ještě vono, že? Aha!!! Ale toto už je něco jiného.

1 1 1 = 6 + + ! A tím končí naše dnešní výuka. 1+1+1 = 3 3x2x1 = Ne... Ještě ne... Ještě zbývá vyřešit č.1 1+1+1 = 3 3x2x1 = BRNKAČKA !!!! 1 1 1 = 6 + + ! Dobře, dám vám jednu nápovědu. Ne? Ani tak? Jste na tom špatně s matematikou!! FAKTORIÁL: Faktoriál je číslo, který obdržíme násobením všech předchozích čísel až do 1. Symbolizuje se vykřičníkem.

No Váš výkon si raději vyhodnoťte sami….

Konec Hudba: ERA - Cathar Rhythm A.F.05/07