SOKOBAN Ondra Mandík, I4a SPŠE Ječná. POPIS Hra bude obsahovat jednoho hráče, bedny, zdi a cílová místa pro bedny. Hráč nesmí procházet zdí. Hráč před.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
UPPAAL příklady Jiří Vyskočil 2010.
Advertisements

Vytvoření dokumentu bylo financováno ze zdrojů Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR. Název projektu: Výuka programování na střední škole.
Funkce Připomeňme si program pro výpočet faktoriálu:
Tvorba www stránek Obrázky, animace a transparentnost, grafická menu a klikací oblasti obrázku (1.část) Ing. Miroslav Vachůn, Ph.D.
Počítače a programování 2 Přednáška Jiří Šebesta.
Spojové struktury Spojová struktura ( linked structure ):
Třetí cvičení Podmíněné příkazy Cykly Break a Continue Switch Return
ALGO – Algoritmizace 6. cvičení
TNPW1 Cvičení
Pole, ukazatele a odkazy
Manažerská grafika: Program č.3 Jaroslav LosSB 272.
1NPRG054 Vývoj vysoce výkonného software /2013 David Bednárek Domácí úkol.
Programování v C++ cvičení Filip Zavoral.
Práce se soubory. Ukládání dat Textové soubory s jednoduchou strukturou (např..txt a.csv) textové soubory s vnitřní hierarchií (např..xml) Soubory binárního.
Alg51 Rozklad problému na podproblémy Postupný návrh programu rozkladem problému na podproblémy –zadaný problém rozložíme na podproblémy –pro řešení podproblémů.
C++0x stručný náhled na nadcházející revizi standardu programovacího jazyka C++ (ISO/IEC 14882) Jan Ringoš.
Daniel Mikeš, I4.E Vedoucí práce: Lukáš Masopust.
Mgr. Vlastislav Kučera přednáška č. 8.  Boxy  Vlastnosti ◦ width ◦ height ◦ padding ◦ border ◦ margin.
Blokový model v CSS Obr. 1.
PRÁCE S PROUDY V.NET FRAMEWORK APLIKACÍCH Architektura technologie.NET Jan Martinovič, FEI - Katedra Informatiky.
CSS – rámečky Mgr. Lenka Švancarová.
Podmíněné vykonávání a rozvětvení. Co je to? Podmíněné vykonávání = nechceme provést všechny příkazy, chceme určité části kódu něčím podmínit Rozvětvení.
C# - Exceptions (výjimky)
Ing. Josef Veselý Označení šablony a vzdělávací sady viz.rozpis.
Použití uživatelských funkce Excelu
Seminář C++ 4. cvičení Objekty Ing. Jan Mikulka. Co je objekt ► obraz třídy i instance ► třída – definovaná za pomocí klíčového slova class ► instance.
C# - prvky UI – vlastnosti a události Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Dependency injection Předávání závislostí Petr Kalivoda
A1PRG - Programování – Seminář Ing. Michal Ukazatele a pole 10 Verze
Čísla Desetinná čísla. čísla desetinná se v PC ukládají jiným způsobem než čísla celá – výpočty s nimi provádí dvě odlišné části procesoru při výpočtech.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_259 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
NEÚPLNÁ PODMÍNKA V JAVĚ. VÝVOJOVÝ DIAGRAM +- Podmínka Příkaz_1.
1 / 9X36DSA 2005The complexity of different algorithms varies: O(n), Ω(n 2 ), Θ(n·log 2 (n)), … Různé algoritmy mají různou složitost: O(n), Ω(n 2 ), Θ(n·log.
Rozklad problému na podproblémy, rekurze
VISUAL BASIC PRALG.
HTML – TABULKY. - uzavírá celou strukturu tabulky atributy tabulky:  align - obtékání tabulky ostatním textem – right, left, center  cellpadding – vnitřní.
Mgr. Vlastislav Kučera lekce č. 5.  Boxy  Vlastnosti ◦ width ◦ height ◦ padding ◦ border ◦ margin.
Vnořené větvení. If – else - vnořování Kostrukce if, nebo if-else lze do sebe vnořovat, a tak vytvářet další větvení již rozvětveného kódu.
Příklady v jazyku C – část 8. Napište program, který inicializuje 2-rozměrné pole uživatele (5 řádků, 2 sloupce) a naplní ho hodnotami (první sloupec.
Vazby dynamických proměnných,databázové systémy Přednáška č. 10.
Jazyk C A0B36PRI - PROGRAMOVÁNÍ Část II.
Počítače a programování 2 pro obor EST KPC2E TUTORIÁL 3
Základy operačních systémů Meziprocesová komunikace a synchronizace Jakub Yaghob.
PYRAMIDA Celá čísla.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Uživatelská rozhraní Uživatelská rozhraní 10. cvičení Martin Němec A
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Pexeso Projekt sspš Michal Svoboda.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
HOPY AHOOOOOOOOOOOOJ!!!!!!!!!!!!!!!! VÍTÁM TĚ!!!! HOPY JE SMAJLÍK KTERÝ POZNÁVÁ SVĚT. MŮŽEŠ SI VYBRAT ZE 4 MĚST: PRAHA, PAŘÍŽ, LONDÝN A NEW YORK.
Indukce Definice: nalezení obecných zákonitostí z příkladů.
Programování ENUM, SWITCH,pole jednorozměrná a vícerozměrná, deklarace, inicializace, kopírování, porovnání Erik Král.
Bc. Vladimír Holubec Bc. Nikola Němcová
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Prezentace projektu z předmětu PGRF2
Tvorba WEBOVÝCH stránek – obrázky
Typový příklad 3 – zadání 1
VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_04_07_mapy.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Digitální hodiny s budíkem programované v jazyku Pascal
© Copyright Radim Štefan
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
פרוייקט ניהול ידע חטיבת התכנון והמידע.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Vázání dat Data Binding
Dynamické programování Optimální binární vyhledávací strom
Transkript prezentace:

SOKOBAN Ondra Mandík, I4a SPŠE Ječná

POPIS Hra bude obsahovat jednoho hráče, bedny, zdi a cílová místa pro bedny. Hráč nesmí procházet zdí. Hráč před sebou může tlačit pouze jednu bednu. Hráč hru vyhraje v případě že umístí bedny na cílová místa. Uživatel si může vybrat vlastní mapu.

LOGIKA HRY HRÁČ BEDNA ZEĎ CÍLOVÉ MÍSTO

LOGIKA HRY TLAČENÍ 1 BEDNYTLAČENÍ 2 BEDEN

LOGIKA HRY ŠIPKA NAHORU = ANO ŠIPKA DOPRAVA = NE BINGO

MAPY

REALIZACE / DATA List zdi = new List (); List bedny = new List (); List misto = new List (); PictureBox pBSkladnik = new PictureBox(); Color[] barva = new Color[5]; int velikost = 30; int radky; int sloupce;

REALIZACE / INICIALIZACE FileStream f = new FileStream(…); StreamReader r = new StreamReader(f); radky = Convert.ToInt32(r.ReadLine()); sloupce = Convert.ToInt32(r.ReadLine()); for (int i = 0; i < radky * sloupce; i++) { PictureBox z = new PictureBox(); z.Height = velikost; z.Width = velikost; … int cislo = Convert.ToInt32(r.ReadLine()); if (cislo == 0) { //zed z.Tag = cislo; z.BackColor = barva[cislo]; } if (cislo == 1) { …

REALIZACE / HRA private void Form1_KeyDown(object sender, KeyEventArgs e) { if (e.KeyCode == Keys.Down) { … } if (e.KeyCode == Keys.Up) { … } … if (test()) MessageBox.Show("BINGO"); }

REALIZACE / VYHRA bool test() { bool ok = false; int poc = 0; for (int k = 0; k < bedny.Count; k++ ) for (int i = 0; i < misto.Count; i++) { if (bedny[k].Top == misto[i][1] && bedny[k].Left == misto[i][0] ) poc++; } if (poc == misto.Count) ok = true; return ok; }

ZÁVĚR Hra je hotová a plně fuknční. Je možné hru rozšířit o další mapy. Do budoucna plánuji dodělat měření času.

OTÁZKY DĚKUJI ZA POZORNOST. MÁTE-LI DOTAZY,RÁD ODPOVÍM