Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/02.0012 GG OP VK Třídění a řazení dat Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
F ORMULÁŘE V A CCESSU. K ČEMU JSOU FORMULÁŘE UŽITEČNÉ Formuláře slouží především k jednoduchému způsobu zobrazení a úpravě dat. Je možne zobrazovat hodnoty.
Advertisements

Informační a komunikační technologie Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 2.7 Obrázky Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník:
X EXEL.
Sociální politika 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3D grafika 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař-číšník.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Počítačová grafika.
Ovládací panely Hodiny, jazyk a oblast.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Filtry Prezentace Petra Vlachová. Zadání: Ředitel Spolany, akciové společnosti, získal od svých stálých zákazníku možnost rekreace. Pan Sýkora chce.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Prezentační programy 3. ročník oboru Sociální péče Grafy v Powerpointu.
Databáze Sestavy.
Sociální zabezpečení 3. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
2D grafika Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor:Sociální péče Ročník: 1 Informační a komunikační technologie pro 1. ročník studijního.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
17.Tabulkový procesor (filtrování a řazení dat, formuláře, podmínky a podmíněné formátování, export a import dat) Barbora Skoumalová 4.A.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_32_INOVACE_TE_5 Název školy: Základní škola Velké Opatovice, okres Blansko Název programu: Operační program Vzdělávání.
Sociální zabezpečení 3. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Sociální zabezpečení 3. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT35.20 Téma: Excel Číslo projektu:
Tabulkový procesor (spreadsheet) program zpracovávající tabulku informací umožňuje zapisovat čísla a krátké texty do tabulek a pak tyto zapsané údaje zpracovat.
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
Sociální zabezpečení 3. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Studijní obor: Sociální činnost
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Formát buňky.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Vzorce.
Sociální zabezpečení 3. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
JAK NA DATABÁZOVÉ FUNKCE Linda Lahodná 4. B POKRAČUJ KLIKNUTÍM>>>
EXCEL ŘAZENÍ DAT ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Sociální zabezpečení 3. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Poštovní klient 3. ročník oboru Sociální péče.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Sociální zabezpečení 3. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník Třídění a řazení dat pomocí tabulkového procesoru.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Poštovní klient 3. ročník oboru Sociální péče Thunderbird.
Informační a komunikační technologie Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: Styly.
Grafy v tabulkovém procesoru Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Kontakty, kalendář a úkoly 3. ročník oboru Sociální péče MS Outlook.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Použití dotazu jako zdroje dat pro pohled Iva Kraicigerová, 4Y2.
Tabulkový procesor. Tabulkový procesor pokročilé funkce filtrování a řazení dat formuláře podmínky a podmíněné formátování export a import dat.
MS Excel 2 Martin Kotlík Brno, 20. ledna 2015 Obsah předchozího semináře 1 1.Popis programu Excel 2.Základní dovednosti 3.Typy vkládaných dat 4.Formát.
Informační a komunikační technologie PDF Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální péče Ročník: 4.
Informační a komunikační technologie 1.3 Nastavení počítače Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník.
Tabulkový procesor MS EXCEL III. TVORBA GRAFŮ, SEZNAMY, FILTROVÁNÍ DAT Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Poštovní klient 3. ročník oboru Sociální péče Nový .
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Informační a komunikační technologie 1.8 Nastavení počítačové sítě Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Učební obor: Kadeřník,
Vzorce v tabulkovém procesoru Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. Tabulkové procesory Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: 2.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Prezentační programy 3. ročník oboru Sociální péče Motivy v Powerpointu.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec  Anotace: třídění podstatných jmen, tvorba vět, řazení podle abecedy  Autor: Mgr.
ACCESS TVORBA TABULEK, CVIČENÍ - 06 Ing. Jana Horáková IKT MS Office
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: Internetová stránka.
Výuka databází v tabulkovém procesoru Martin Kubát.
Grafy Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Úprava digitální fotografie 2.
Seznamy (databáze) v tabulkových kalkulátorech (Microsoft Office Excel, Open Office Calc, …)
Informatika – Práce s listy
Studijní obor: Sociální činnost
KIV/ZD cvičení 5 Tomáš Potužák.
Vkládání řádků a sloupců
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Transkript prezentace:

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Třídění a řazení dat Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Řazení dat použijeme v případě že chceme seřadit data buď podle abecedy nebo podle velikosti. Původní tabulkaSeřazení podle věku Řazení dat

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Postup: myší zvolíme oblast kterou budeme seřazovat podle určitého klíče, v záložce Data zvolíme „Seřadit“, z nabídky „Seřadit“ vybere klíč pro řazení.

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Třídění dat použijeme v případě že chceme zobrazit pouze hodnoty odpovídající nějaké podmínce. Původní tabulka Pouze děti do 8 let věku Třídění dat

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Postup : myší zvolíme oblast kterou budeme seřazovat podle určitého klíče, v záložce Data zvolíme „Filtr“, z nabídky vybereme klíč pro řazení.

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK V případě že potřebujeme seřadit jednu řadu nezávisle na ostatních, můžeme použít „jednoduché seřazení“ Setřídění jmen podle abecedyTabulka se snaží zachovat propojení informací

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK V případě že potřebujeme seřadit jednu řadu nezávisle na ostatních, můžeme použít „jednoduché seřazení“ Původní tabulka Setříděná pouze jména

Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Pracovní list 1. Vytvoř tabulku dle zadání 2. Následující řešení vytvoř vždy na novém listu který pojmenuješ podle řešeného úkolu 3. Seřaď děti od nejmladšího po nejstarší 4. Seřaďte děti podle abecedy 5. Zobrazte děti ve věku 8 let 6. Zobrazte děti do 13 let včetně 7. Zobrazte děti nad 10 let zadání